Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blackadder the 5th zei:Was de kleur bruin-geel in de aanbieding?
cirKel zei:
Stif zei:Pas nu zie ik hoe mooi het was geweest om de fiat met een horizontale kenteken plaat te leveren, mooi in het verlengde van de achterlichten.
Ze zijn naar mijn weten alleeen met een rechthoekige plaat afgeleverd
Moderator
Dit is de A28 tussen Amersfoort in Nijkerk in 1967. Het viaduct is de brug over de Arkervaart. De foto is genomen vanaf het viaduct Watergoorweg. Tegenwoordig staan er aan beide zijden van de weg aanzienlijk meer bomen en struiken.
Stif zei:Die ford is volgens mij één van de nieuwere auto's op dit plaatje.
Ik ben meer "gespecialiceerd"in auto's van een decenia later maar is de wagen achter de caravan een Glas?(of al een bmw)
Stif zei:In Hoorn op de rontonde ( bij de ingang van de stad net vanaf de A7) staat nu een bestel busje zoals hier boven van een peugeot garage, reclame dus.
Het merk busje is, idd een peug!
Lijkt sprekend op cde daf hier boven.
Prins Hendrikstraat Rotterdam, 1994:
XBXG zei:Deze foto's uit 1988 vond ik op Flickr.
Binnenrotteviaduct (10). by P. Meijer, on Flickr
UKkie zei:Deze foto is ongeveer gemaakt in de zomer 1988, dus was op dat moment nog net in bezit van de eerste eigenaar.
Nico GTR zei:Pfff jij bent veranderd Zadelsnuiver.
- Quatrelle - zei:Toen je de Hertz edities nog nieuw kon huren
![]()
Erik Baas zei:Tja, "auteursrechten" is voor vele mensen een té moeilijk woord... :-(
- Quatrelle - zei:[...] of ik zet de auteur erbij
- Quatrelle - zei:dat er auteursrecht staat aangevinkt, is puur mijn basis instelling van mijn account, omdat mijn eigen foto's er ook op staan.
Flickr zei:[size=medium]Flickr Community guidelines
Flickr accounts are intended for members to share original photos and video that they themselves have created.
These Community Guidelines are here to help you understand what it means to be a member of Flickr. Don't forget that your use of Flickr is subject to these Community Guidelines and our Terms of Service.
(...)
Only upload content that you have created.
Respect the copyright of others. This means don't steal photos or videos that other people have shared and pass them off as your own. (That's what favorites and galleries are for.)[/size]
P. Klieder zei:Wat is het probleem als een eerder upgeload nietszeggend vaag kiekje van een oude auto met oude, onherkenbare mensen op een forum gezet wordt?
P. Klieder zei:Wat is het probleem als een eerder upgeload nietszeggend vaag kiekje van een oude auto met oude, onherkenbare mensen op een forum gezet wordt?