Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HarmenA zei:bofkontZ4 zei:Dank je Barri, style 107.
Ook mijn top favoriet voor de E85.
Persoonlijk vind ik onderstaande velgen nog net iets beter staan, maar de eerste Z4 blijft een mooi en bijdetijds model.
![]()
Snipe zei:Ja, tof. Alleen toch net niet zo tof als de concept car uit 2015 helaas: die kijkt wat scherper uit z'n ogen en is niet zo chubby.
![]()
Moderator
Snipe zei:Op de foto's ziet 'ie er goed uit, inderdaad. Zonde dat de tekst van de advertentie vol fouten staat. Heeft deze 320 echt maar 109 pk? Zo ja, wat is er dan met die andere 13 gebeurd? En: 'De E21 serie is geproduceerd van 1975 tot 1983 en werd verkocht als 316 met 90 pk, 318 met 98 pk en 320 met 109 pk.' Hoezo? Wat is er gebeurd met de 315 en de 323i? Je overleeft het allemaal wel, maar het geeft ook weer niet de indruk dat de verkoper verstand van zaken heeft.
Paul Jonkers zei:Als je het zelf meent beter te weten
ENTE zei:Het is wel een hele mooie E21!
Ben laatst daar geweest, het gebrek aan aandacht om een mooie advertentie te schrijven klopt helemaal met het gevoel wat het bezoek me opleverde.
Er staan fantastische auto’s in een prachtig gebouw maar het is compleet zielloos. Erg jammer want met de juiste aandacht zou het echt heel mooi kunnen zijn,
Op dezelfde dag bezochten we ook The Gallery in Brummen. Daar zie je hoe het wèl kan.
ENTE zei:Het is wel een hele mooie E21!
Ben laatst daar geweest, het gebrek aan aandacht om een mooie advertentie te schrijven klopt helemaal met het gevoel wat het bezoek me opleverde.
Er staan fantastische auto’s in een prachtig gebouw maar het is compleet zielloos. Erg jammer want met de juiste aandacht zou het echt heel mooi kunnen zijn,
Op dezelfde dag bezochten we ook The Gallery in Brummen. Daar zie je hoe het wèl kan.
ENTE zei:Ik pas, model en uitstraling zijn me net iets te ‘bovenste 3 knoopjes open en grove gouden schakelarmband’ achtig… iets wat een 6-serie al snel heeft m.i. en een Alpina in deze kleur al helemaal.
ENTE zei:Ik pas, model en uitstraling zijn me net iets te ‘bovenste 3 knoopjes open en grove gouden schakelarmband’ achtig… iets wat een 6-serie al snel heeft m.i. en een Alpina in deze kleur al helemaal.
Twix zei:Dus gaan langzaamaan op zoek naar een mooie Ford Bronco. Prijzen moeten nog iets zakken.
W212 zei:Misschien nog es wisselen voor een mooie E46.
HarmenA zei:Twix zei:Dus gaan langzaamaan op zoek naar een mooie Ford Bronco. Prijzen moeten nog iets zakken.
Ik vind de Ford Bronco ook wel een erg geslaagd ding qua uiterlijk, al moet ik hem nog voor het eerst in het echt zien.
Moderator
W212 zei:Beste wensen heren! Nog interessante autoplannen in et komende jaar?
JoelD zei:Als je comfort wil dan zit je met een W212 echt goed ja. Man, wat een heerlijke auto is dat.
Qua auto heb ik geen plannen. De Z4 bevalt mij erg goed en hoeft nergens heen. Zou ook niet weten wat er anders moet komen. E89 Z4 23i beviel me niet.
Durashift zei:Op oudjaarsdag belande ik op de A27 tussen Lunetten en de Bilt achter de achterkant van een (nieuwe) 2 serie coupé:
Hoezo is de achterkant van deze auto, qua lichtarmaturen, zo afwijkend ten opzichte van wat BMW tegenwoordig heeft (in mijn ogen dan)?
Vreemde eend in de bijt.. misschien wel lekker?
bofkontZ4 zei:Net een vers setje Michelin Pilot sport 5 gekocht voor de Z4, zin in het voorjaar!
ENTE zei:De echte scoops lees je in Teutonia![]()
Pietzoveel zei:bofkontZ4 zei:Net een vers setje Michelin Pilot sport 5 gekocht voor de Z4, zin in het voorjaar!
Niet een beetje lawaaiig bandje voor een cabrio?
funf zei:Mooi, om zo een toekomstig model te spotten. Ben benieuwd naar de 5. BMW komt dit jaar sowieso met een heel aantal opgefriste modellen. De X5 en de 8 bijvoorbeeld.![]()
MB 300SL zei:Welnee, Ente is niet zo schrikkerig![]()