Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt als ik nu de ID3 inruil heb ik in driekwart jaar niets afgeschreven. Zelfs deMB 300SL zei:En zo is het dan weer net als bij auto’s. Lange levertijden, weinig tot geen kortingen, en voorraadexemplaren (of zelfs jong gebruikte) worden soms zelfs boven de nieuwprijs verkocht.
Nee alleen aan louche autohandelaren500 E zei:Leuke Breitling, M. Ik wist niet dat je ook aan AJAX-1 hypotheken sleet;-)
MB 300SL zei:Knap setje Funf
Heerlijke 7 en een knappe X3. De één een echte herenauto, de andere een damesauto pur sang waar mijn vrouw ook ongetwijfeld zeer happy mee zou zijn. Kortom een ideale combi, wellicht nog eens te completeren met een leuke cabriolet?
Bimmert zei:Fraai wagenpark Funf!
Ik heb inmiddels proefgereden in de hybride 3 en 5 series. Rijdt echt wel prettig, al had ik verwacht dat de elektrische aandrijflijnen van de 330e en 530e meer vermogen en of range had dan de 320e en 520e. Maar alleen de ICE en software is anders. Voor woon- werk dat helemaal elektrisch kan maakt het dus niet uit welke versie je pakt.
Puntje is de levertijd, die is lang. Even nadenken nog.
MB 300SL zei:…..X3….. een damesauto pur sang…..
DagDromer zei:Afgelopen week in de VS doorgebracht om een aantal zaken te regelen en productie locaties te bezoeken.
(..)
MB 300SL zei:Mooie trip DD, altijd leuk om rond te toeren door de VS in een dikke Yank met countrymuziek op de radio.
Ibud zei:Leuke werktrip zo DagDromer, leuk dat je het deelt. Ik probeer ook altijd een zo'n goed mogelijk matchende huurauto bij de setting te regelen dus ik herken het helemaal. Silverado is spot on, Lexus idd niet echt. Ik had vorige maand min of meer dezelfde auto maar dan de Landcruiser uitvoering. Weekje IJsland met mn vriendin, daar kwam die auto wel goed tot z'n recht. Meeste huurauto's daar waren Dacia Dusters en Suzuki Jimny's maar beetje luxe tijdens offroad is wel lekker
@SL, Inrichten garage moet ik ook nog gaan doen. Ik begin met vloercoating en posters/banners van canvas ophangen van bioscoop formaat die ik al jaren heb liggen. Boven komt een barretje met zithoek, beneden werkbank in L vorm. Een vriend is houtbewerker dus komt goed uit. Heb ook een paar in nieuwstaat scooters gekocht uit mijn jeugdjaren als leuke opvulling. Misschien eens bij je vaste dealer vragen of ze niet wat leuk promotiemateriaal hebben liggen? Grote banners e.d.
Tot nu heb ik de garage alleen maar gebruikt als stalling. Als je de ruimte hebt, vul je het al snel op..
@Funf, Mooie set zo, beide ook prachtig uitgevoerd! Man met smaak.
MB 300SL zei:@Ibud: Heb je nu een andere Mini? Ik dacht dat je een groene had maar deze lijkt grijs op de foto.
Roy R zei:Nou, mooi bijna een hele dag vastgezeten in Borgarfjarðarhöfn bij de Puffins omdat het weer snel omsloeg (zoals wel eens kan gebeuren in IJsland in mei).
Prachtig land trouwens, echte aanrader als je geen Ibiza lounge typje bent tenminste. Erg gave offroad apparaten gezien ook.
Ibud zei:Dank allebei! Op dit moment zit er nog geen coating op dus dit is de betonlaag. Wil een epoxy coating erop maar krijg offertes van 4-5k dus ben nog even aan het rondkijken. De garage zelf is superfijn,heel blij mee om zo’n ruimte te hebben. Zou er nu nog wel eentje willen kopen voor de verhuur maar aanbod is minimaal. Veel behoefte aan caravan en camper stalling hoorde ik van de makelaar.
bofkontZ4 zei:Uitbreiding bedrijf MB300SL?
Goed bezig!
bofkontZ4 zei:Zo dan MB300SL best halletje dan!