speedtouch
Wegverkenner
Prima, als jij er maar blij mee bent, hoeveel kilometers denk je er paar jaar mee te rijden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Prima, als jij er maar blij mee bent, hoeveel kilometers denk je er paar jaar mee te rijden?
Ik was in de veronderstelling dat een 320dA xDrive een diesel betreft.Durashift zei:^^ Zo, dat is dan ook een flink aantal voor elektrische (100%) aandrijving.
Und wir blubbern, blubbern, blubbern, blubbern
Blubbern, blubbern, blubbern, wir blubbern, blubbern
Fünf Euro weg
Zehn Euro weg
[/quote]Und wir blubbern, blubbern, blubbern, blubbern
Blubbern, blubbern, blubbern, wir blubbern, blubbern
Fünf Euro weg
Zehn Euro weg
Durashift zei:^^ Zo, dat is dan ook een flink aantal voor elektrische (100%) aandrijving.
Veel geluk met dit exemplaar.![]()
Flieger zei:Gefeliciteerd uwbuurman! Mooie auto en kleurstelling!
Ik was in de veronderstelling dat een 320dA xDrive een diesel betreft.Durashift zei:^^ Zo, dat is dan ook een flink aantal voor elektrische (100%) aandrijving.
TYN zei:Fraai ding, buurman! Goede kleurcombi zo.
Specifiek naar een xDrive gezocht of was dat meer toeval?
R107 zei:Voor de meest stijlvolle BMW's moet je tegenwoordig bij Alpina zijn.....
![]()
Prachtige uitvoering, een BMW zoals een BMW moet zijn[size=small](maar dan wel zonder Alpina-striping)[/size]
W212 zei:
Gullwing zei:Daar laat Jetcars toch wat handel liggen.
Mwoah is toch maar gewoon verzekerings werk? Het is maar staal en wat computers, het zijn geen klassiekers.
W212 zei:Als et klassiekers waren, was et ook gewoon verzekeringswerk.
W212 zei:En noem een Alpina B6 maar "staal met wat computers".
Bofkont 350 zei:Mercedes SL R107 Koenig, een echte Zemelaar/Weide mobiel.
Vreselijk vind ik persoonlijk, maar destijds vreselijk duur, wel een gave spot.
Joe met trema l D met punt zei:Mooie wissel. Ben benieuwd naar de foto's.![]()
Maar volgens mij staan er wel nog een paar in den lande W212, dus jij kunt die kans ook nog pakken winking smiley.
W212 zei:Daar ligt voor mij, als ploeteraar in de marge, wel zo'n beetje de grens qua zakelijk vervoer.
funf zei:Mooie ruil R107, klinkt goed! En fijn dat hij lekker in de opties zit, dat is toch een beetje de kers op de taart bij zulke auto's. En een beetje extra vermogen zal ook prettig zijn. De vraag is natuurlijk wat je strikt genomen nodig hebt, maar bij zo'n grote, zware wagen past wel wat meer pit dan wat de E200 biedt.
W212 zei:Maar volgens mij staan er wel nog een paar in den lande W212, dus jij kunt die kans ook nog pakken winking smiley.
Ik zie et ja! Ook allemaal dikke uitvoeringen.
Maar helaas, vanaf 1 januari mijn auto in de bijtelling, en dan komen we op iets van 85k km per jaar. Dan is (hybride)diesel de betere optie.
R107 zei:Bepaalde opties zou ik zelf nooit hebben aangevinkt, maar een aantal lijken mij zeker een fijne toevoeging. Zoals Multibeam Ledverlichting, dat zal echt een verbetering zijn t.o.v. de nu aanwezige standaard Led. Ook het nappa-leder en de bediening + geheugen van de stoelen zijn mooie opties, en mooi dat de auto op de juiste 20" wielen staat.
Het extra vermogen is natuurlijk ook mooi, al heb ik met de E200 (+ Brabus upgrade) nooit het gevoel gehad dat ik iets tekort kwam.
funf zei:Het is ook eigenlijk niet meer leuk, als je ziet wat een beetje leuke auto moet kosten.
W212 zei:Het is kennelijk 5 voor 12 als het gaat om het milieu hier in Nederland.....