De Schaduw
Startmotor
@Albert en Phaeton: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. Als het zo door gaat heb ik straks met 265pk nog de minst vermogende auto uit Teutonia. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wees gerust hier maar een schamele 231 pk.De Schaduw zei:@Albert en Phaeton: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. Als het zo door gaat heb ik straks met 265pk nog de minst vermogende auto uit Teutonia.![]()
FH163175 zei:Ik ken een aanzienlijk aantal mensen met een Ferrari en de meesten hebben er -naast andere auto's- tevens een Porsche naast. Andersom is dat niet zo.
De Schaduw zei:@Albert en Phaeton: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. Als het zo door gaat heb ik straks met 265pk nog de minst vermogende auto uit Teutonia.![]()
Breinstein zei:Ik heb een jaar lang in een DS3 diesel gereden en dacht dat dat een fijne auto was. Totdat ik voor het eerst met de Golf op pad ging, dat is dan zo'n stap vooruit in alles.
Joël D. zei:Ik win! 127 pk na tuning. En dat is niet eens een Teutoon.
speedtouch zei:Breinstein zei:Ik heb een jaar lang in een DS3 diesel gereden en dacht dat dat een fijne auto was. Totdat ik voor het eerst met de Golf op pad ging, dat is dan zo'n stap vooruit in alles.
Ongemerkt doe je het natuurlijk, maar je kunt ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken. De Golf zit een klasse hoger (duurder) en dat zou je dan aan alles mogen merken.
Goedendag zei:Joël D. zei:Ik win! 127 pk na tuning. En dat is niet eens een Teutoon.
Ik win nog steeds, 90pk fabrieksopgave, maar ook dat is geen Teutoon. (Wel een sportwagen/straatlegale kart)
Mijn Teutoon heeft 163pk
Ibud zei:Zo kennen we het Autoweek forum weer, verzanden in een wedstrijd wie de minste PK's heeft![]()
Aras zei:Ook wel mooi die nieuwe foto’s op zijn site, vooral die E55. Kwijl.
Kom je binnenkort nog een bakkie doen in Alkmaar? Iedere keer als ik voor je deur sta ben je er niet.500 E zei:Dank u.
Nico GTR zei:Ibud zei:Zo kennen we het Autoweek forum weer, verzanden in een wedstrijd wie de minste PK's heeft![]()
Ach ja...iedereen is kansloos. Ik win.l
Nico GTR zei:Ibud zei:Zo kennen we het Autoweek forum weer, verzanden in een wedstrijd wie de minste PK's heeft![]()
Ach ja...iedereen is kansloos. Ik win.![]()
Patcore zei:Nico GTR zei:Ibud zei:Zo kennen we het Autoweek forum weer, verzanden in een wedstrijd wie de minste PK's heeft![]()
Ach ja...iedereen is kansloos. Ik win.l
Gelijk Up![]()
Moderator
50! Volgens fabrieksopgave tenminste. Er zullen er inmiddels vast een paar zoek zijn.Breinstein zei:Nico GTR zei:Ibud zei:Zo kennen we het Autoweek forum weer, verzanden in een wedstrijd wie de minste PK's heeft![]()
Ach ja...iedereen is kansloos. Ik win.![]()
Iemand minder dan 68 pk?![]()
Zal wel meevallen. Ik heb zijn vakantiegeld nogBofkont SLK350 zei:Hij ontloopt je Michel![]()
Nope.BENZine zei:Heb je de factuur van de SL nog open staan? Wanbetaler ....![]()
michel1975 zei:Zal wel meevallen. Ik heb zijn vakantiegeld nogBofkont SLK350 zei:Hij ontloopt je Michel![]()
![]()
500 E zei:michel1975 zei:Zal wel meevallen. Ik heb zijn vakantiegeld nogBofkont SLK350 zei:Hij ontloopt je Michel![]()
![]()
Ik ga 27-7 pas weg![]()
Phaeton V8 zei:Dank je funf!
Vanuit mijn kant ook de felicitaties voor HarmenA!![]()
michel1975 zei:Zal wel meevallen. Ik heb zijn vakantiegeld nogBofkont SLK350 zei:Hij ontloopt je Michel![]()
![]()
I'm driving my 6spd manual 993 Porsche from Los Angeles to Anchorage this week round trip .Would like to sell When I get home on the 22nd. It will have about 218,000 miles on it when I arrive. I spent $3000 on prep for the trip. Zero problems the whole way from Los Angeles.
We actually made it all the way to prudhoe bay on a very tough road. heading back home now. Epic
https://anchorage.craigslist.org/cto/d/1995-porsche-911/6613473941.html
Dionysus zei:Mooier gaat een 993 niet worden. Even die Jon Olsson bult van het dak halen en je hebt de prachtigste 993 van het universum.
Hou van vieze auto’s.