Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
4Head zei:Vind hem er eigenlijk niet slecht uitzien. Een espace is mij te ruim (klein gezin met 1 kind). Deze lijkt meer op een captur met wat meer ruimte achterin.
Enkel de kofferruimte vind ik redelijk onpraktisch (gebogen laaddrempelprofiel ?)
Revolution zei:Een basisprijs van 27.000 euro is erg hoog (bron: autovisie).
Voor een beetje uitvoering ben je dan gauw 32.000 euro kwijt.
En wil de particulier dat betalen?
Revolution zei:Voor hetzelfde geld heb je ook een mooie Kadjar.
Roder zei:Die halve Nissan
Nissan GT-R zei:Roder zei:Die halve Nissan
Wat is daar mis mee? Het is tenslotte een Alliantie en heel veel onderdelen van de Quashqai zoals motor en delen van de ophanging komen van Renault.
Ze werken niet voor niks samen.
Revolution zei:Een basisprijs van 27.000 euro is erg hoog (bron: autovisie).
Voor een beetje uitvoering ben je dan gauw 32.000 euro kwijt.
En wil de particulier dat betalen?
AW zei:[size=medium]20-inch, op menig sportwagen meerprijs, is hier de standaard. Bij de Scénic overigens wel weer met een relatief smal loopvlak (195/55R20), waarmee hij op dat gebied wat doet denken aan de BMW i3. Net als bij die auto moet het formaat zorgen voor minder rolweerstand en een betere aerodynamica.[/size]
Revolution zei:21% bijtelling over 30.000 euro tikt aan.
Roder zei:Omdat het interieur de Nissan details heeft, en niet Renault's. Raambediening, handrem, climate control, allemaal Nissan. De Kadjar heeft niet de Renault feeling.
B11 zei:Revolution zei:21% bijtelling over 30.000 euro tikt aan.
Stress en schaamte omdat je een ontzettende burgerlijke, saaie en lelijke auto hebt kan je ook opbreken. En dat heb je dan weer niet met deze Scenic, in tegenstelling tot zijn voorganger. Daarnaast doen de concurrenten het op bijtellingsgebied niet beter.
---GT--- zei:Ik heb nog niemand de vergelijking met de Toyota Corolla Verso zien maken, maar toch zie ik die.
Thiago zei:Reactie:
"De 'organische' vormen van de Scenic zorgen er wel voor dat het ontwerp een nogal lompe indruk maakt".
Lomp. lees ik dat goed? L.O.M.P.??
Ik ben zo'n beetje de grootste fan van de korte C4 Picasso.
In zwart, aubergine of zilver met chrome accenten is dat een hele toffe MPV.
Maar als er 1 van de 2 'lomp' zou ogen, de Picasso (zeker de Gr Picasso) of de Scenic IV, dan weet ik het wel.
Heb ik het nog niet over de TourVAN of SportVAN van onze sympathieke vrienden in Wolfsburg.
De Scenic is zo'n beetje de meest slanke sexy bitch on wheels this side of coupés!
---GT--- zei:Ik heb nog niemand de vergelijking met de Toyota Corolla Verso zien maken, maar toch zie ik die.
Thiago zei:De Scenic is zo'n beetje de meest slanke sexy bitch on wheels this side of coupés!