Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Ook van de week trouwens ontdekt dat we dus die projector logo's in de spiegel hebben die het Mini logo op de grond projecteert als het donker is en dat we ook handgreep verlichting hebben zoals de 1 serie dat ook heeft

Heeft de benz ook :) net als verlichte dorpels, verlichte handgrepen inderdaad. Totaal niet nodig, maar wel grappig! Wel onderdeel van een of ander (duur) pakket. zeker niet standaard. Ik gok dat het bij de mini net zo min standaard was (BMW kennende)

50761803312_7098601009_c.jpg

wel grappig dat het logo bij de mini 180 graden andersom staat.

vriend van mij met een nieuwe Skoda Karoq heeft dat overigens ook al vanaf fabriek standaard. Dus zo premium is het inmiddels niet meer blijkbaar o_O

Patsers! :)
Ik moet het slechts doen met wat simpele LED'jes in de deurgrepen rondom :T

Ik heb dan wel weer een autoalarm met hele gave (ahum) *bliep* *bliep* Fast & Furious geluidjes :cool:

1x pinnen, niet meer aan denken is mijn motto in dat soort gevallen.

Je kunt desnoods nog even een bekertje water vragen om je pinpas in af te koelen na de transactie :)

Blijft toch bizar met welk gemak je grote bedragen kunt pinnen. De BMW was mijn grootste pin uitgave ooit. Wel even vooraf het limiet verhogen, maar vervolgens gaat de transactie net zo snel/eenvoudig als het kopen van een brood bij de bakker o_O
Nu pin ik tegenwoordig eigenlijk altijd middels mijn Apple Watch, wat nog veel sneller/makkelijker gaat, maar dat lukte bij de auto dus niet op de een of andere manier.

Kan het bij de Astra ook inbouwen maar ik vind die logo's op de vloer persoonlijk erg kitsch..

C3 staat ook bij de garage voor grote beurt en APK en belden net. Hij is tien jaar dus tijd voor nieuwe distributieriem en waterpomp, er was een ashoes lek en een uitlaatsteun zat los (vandaar de rammel die we af en toe vanonder de auto hoorden). Verder niets.

Moet tocht zeggen dat de c3 het het uitstekend doet..staat inmiddels ook bijna 2 ton op en we hebben er nog geen bijzonderheden mee gehad. Afkloppen..

@Joost, ja inderdaad is onderdeel van het Excitment package. (deurgreep verlichting, logo porjectie en kleurkeuze van ambiance interieur verlichting) wist niet goed wat het inhield totdat ik van de week in de avond weg moest :) Vind het wel een leuke gimmick, past wel bij de Mini.

Bij mij is het welkomstverlichting :), in de onderkant van de spiegel zit een lens die dit projecteert. Je kan het aftermarket kopen voor Mini voor onder in de deur, voor iedere auto wel tegenwoordig denk ik.

@Richard, hahaha ja dat zou kunnen ja :D ach, het is maar geld denk ik dan :) K. vind het zonde en niet nodig, maarja.. Ik wel :).

Ik heb niet gepind, maar overgemaakt. Ook het hoogste bedrag ooit voor mij. Bizar eigenlijk. Dat betalen met gsm enzo doe ik niet.. Ik heb wel onlangs het draadloos betalen geactiveerd. makkelijk in de parkeergarage :D

@Rob, reguliere slijtage dus, wel fijn dat die goed bevalt, dat is toch een meevaller al zal de rekening met distributie set niet mals zijn....

Mogguh!

Zo'n logo op de vloer zie ik bij de V40 bezitters ook veel voorbij komen maar voor mij hoeft dat niet persé. Ik vind het wel geinig hoor, maar zoals het nu is vind ik het prima.
Zit er wel aan te denken om de lampjes rondom misschien eens te vervangen voor helder-led.

@ Luchtvochtigheid: gisteren was het toch een portie benauwd binnen ineens! Op het werk hebben we een luchtkoelsysteem en dat werkt gelukkig erg prettig ;) Maar in de productie werkt dat systeem gewoon minder door al die machines en grote ruimte... niet fijn.

@ Jimmy: Erg tof die achterlichten (y)

@ Rob: Kijk, dat is prettig zo'n auto die gewoon van beurt naar beurt gaat met alleen standaard onderhoud (y) de 206 heeft dat bij ons ook; vrijdag weer voor beurt/apk. Ben benieuwd.

Ik heb wel onlangs het draadloos betalen geactiveerd. makkelijk in de parkeergarage
Bij mij moest de Rabobank een instelling veranderen zodat ik ook in de parkeergarage contactlook kon betalen... bij een pinapparaat in de winkel kon het wel, in de parkeergarage eerst niet o_O

maar vervolgens gaat de transactie net zo snel/eenvoudig als het kopen van een brood bij de bakker

Het is natuurlijk niet zo dat het geld letterlijk door de lijn gaat en dus wat langer duurt :)

Maar hier idd ook gewoon auto gepind. Even limiet verhogen en klaar (y)

2 X 255/35r16 bandjes en de Audi is weer apk-goedgekeurd voor een jaar...
Volgens zoonlief een wereld van verschil bij het rijden nu de 2 "getrokken" voorbanden vervangen zijn door normale exemplaren.
Aangezien morgen zijn Partner geleverd wordt, komt de A5 in principe dit weekend weer naar huis.
Hopelijk met de zon!!!

rjthefrisian zei:
Wat een bijzondere maat banden, BRG..flink breed maar maar 16 inch groot?

Ik vermoed een tikfoutje in de sms van de garage; zal wel 255/35R19 wezen ;)

ff google : idd tikfoutje ;)

IMG_1674-150x150.jpg

@ Gerwin: hoe rijdt de 200 pk en dikke 400nm?
Even wachten tot vrijdag! Garage was iets te druk met vakantiegangers op weg helpen :LOL:

@BRG: Pfoeh, lekker sloffen :D Maar fijn dat je dit weekend weer kunt genieten van de A5

200Pk is gewoon perfect! Lekker veel vermogen zonder dat je gelijk hypernerveuze voorbandenvreter krijgt.

Al zul je met iets vochtig weer het ook wel gaan merken. Lijkt mij heerlijk (y)

Ik ben heel erg benieuwd! Lees ook her en der dat 200pk bij de D2 niet eens gaat lukken, met alleen een chippie, dus toch maar eens vragen hoe en wat ;) ik zou met 170pk ook meer dan tevreden zijn!

200Pk is gewoon perfect! Lekker veel vermogen zonder dat je gelijk hypernerveuze voorbandenvreter krijgt.

200 pk is het punt niet maar de dikke 400nm op de voorwielen denk ik dat de volvo het wel heel lastig mee krijgt...:)

rjthefrisian zei:

200 pk is het punt niet maar de dikke 400nm op de voorwielen denk ik dat de volvo het wel heel lastig mee krijgt...:)
Beetje brede banden er onder en dan gaat dat best redelijk. Alleen niet als het nat is...

Uiteindelijke vermogen is afwachten en kom je niet te weten zonder vermogensmeting.
Als de garage de auto chipt zonder vermogensmeting dan is het een standaard chip waarbij de leverancier aangeeft dat de auto dan x pk en y Nm heeft. Blijkbaar geeft deze leverancier standaard vrij hoge waardes op, in de praktijk zal het wel wat lager zijn.

Uiteindelijke vermogen doet er ook niet toe. Zolang je het maar merkt en de auto er lekkerder en vlotter doorrijdt. Of dat dan 170 of 200pk is doet er niet toe.

Ik zou bij een standaardchip wel goed opletten of je geen gekke dingen merkt in het vermogensverloop bij verschillende toerentallen, snelheden, gasstanden etc. Dat kan betekenen dat het allemaal toch niet optimaal werkt. Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een partij die wel een vermogensmeting doet en een (standaard)chip op maat inleest, waarbij dus bepaalde parameters net even specifiek worden aangepast aan de betreffende auto. Uiteraard is dat wel iets duurder.

Op het Astra forum is er door de beheerders een actie geregeld met een tuner waarbij de de Astra voor 229 euro van 150 pk naar 180 pk kan laten tunen.
Echt een koopje. Al heel veel leden hebben het laten doen en iedereen is er unaniem positief over. Maar het is in Nieuwerkerk aan den IJssel en ik wil nog even de garantie van de Astra afwachten. Voor die tijd ga ik er motorisch en technisch nog niet aan lopen sleutelen.

Ik had ook wat gekke hickups na de tuning. Bij vol gas klopte het vermogensverloop echt niet. Dat hebben ze kunnen aanpassen. Soms voel ik nog een klein hikje bij vol gas, maar dat doe ik nauwelijks en het is zo klein dat het moeilijk te herkennen is als je de auto niet kent.

@Peter: en nu weer lekker open rijden dus! (y)

@wateroverlast: pfoh, het waterpeil staat nu echt hoog in de Maas he. Echt bizar hoeveel regen daar gevallen is.
Wat ik niet snap: welke knuppels staan er nu op de A2 in de file? Die hele regio ontwijk je toch als je ergens heen moet?

Inderdaad heel bizar die hoeveelheid water, benieuwd hoe lang het duurt voordat het water hier bij ons arriveert en hoeveel problemen dat dan op gaat leveren.

Pfoh..kom net uit een vergadering en hele telefoon staat vol met trieste notificaties..peter r overleden, nederland rood, dramas bij de wateroverlast, toename corona, enz...

Bah...

rjthefrisian zei:
Pfoh..kom net uit een vergadering en hele telefoon staat vol met trieste notificaties..peter r overleden, nederland rood, dramas bij de wateroverlast, toename corona, enz...

Bah...

Yep, is even niet zo best inderdaad :(

rjthefrisian zei:
Bah...

Inderdaad, wat een drama dag. Geeft me op de één of andere manier een gevoel van machteloosheid. Zeker omdat de misdaad vandaag een grote slag heeft geslagen.
Voelt alsof ze nu een hoop vrijheid krijgen om hun gang te gaan.

En als je naar buiten kijkt is 't ook daar gewoon treurig. Grijs en regen.
Dat samen met een laatste werkdag voor de vakantie die echt super hectisch is......bah, is niet lekker weg gaan als je weet dat ze je eigenlijk de komende weken niet kunnen missen. De werk laptop gaat zelfs mee op vakantie.... :(

Neej, heel eerlijk heb ik zelfs niks geen zin in de vakantie. Ook mede door alle corona-perikelen.

Dat gevoel hierboven deel ik. Ook druk op 't werk zo voor de vakantie. Maar wel zin in vakantie: het is als 'alles even ontvluchten'.

Er is inderdaad weinig positiefs te melden als ik het AD mag geloven. Niet één positief artikel op de hoofdpagina.
Wat betreft het weer, voor ons is dit inderdaad niet prettig, maar als ik terug denk aan het weer vorig jaar, is dit voor de natuur denk ik wel beter.

Over watertekort mag dit jaar niet geklaagd worden inderdaad. Dat is voor de natuur gelukkig wel goed (en ook broodnodig na de voorgaande jaren).

Barri zei:
Over watertekort mag dit jaar niet geklaagd worden inderdaad. Dat is voor de natuur gelukkig wel goed (en ook broodnodig na de voorgaande jaren).
En toch, zijn ze in het noorden van het land en op de eilanden volop aan het beregenen omdat daar weinig water is gevallen de laatste tijd. Het is gewoonweg heel lokaal.
Als ik ook kijk wat er deze dagen in onze woonplaats is gevallen, we zijn alle forse buien haast ontlopen. Ik heb nog geen 2x een regenton vol water opgevangen de laatste 2 weken.

Hier ook vrijwel geen regen gehad. Alleen vannacht twee enorme buien.

Neej, heel eerlijk heb ik zelfs niks geen zin in de vakantie. Ook mede door alle corona-perikelen.

Precies de reden dat wij lekker in NL zijn gebleven. Had totaal geen zin om met onzekerheden, testen, of toegangsbewijzen te zitten tijdens de vakantie.
Als ik op vakantie ga wil ik lekker vrij zijn en niet met allerlei beperkingen geconfronteerd te worden.
En ik wilde al helemaal niet dat onze vakantie geannuleerd zou worden.

Vorige zomer waren we op de Canarische Eilanden. OK, het eerste hotel bleek gesloten en best wat winkels en restaurants waren dicht, maar ik vond het heerlijk! Mooie eilanden, lekker weer, we hebben de van toerisme afhankelijke bevolking toch wat gesteund en we hebben een fijne, rustige vakantie gehad.
Alleen de stress vooraf, over of het wel doorgaat of niet, dat is vervelend. En of je terugvlucht wel gaat... :D

En ik kan wel zitten balen dat de vliegvakantie misschien niet door gaat, maar ik zit al twee uur het nieuws te kijken en dat relativeert behoorlijk. Ik ben nog op aard, en het enige water in de buurt komt uit de kraan of de rustige rivier 100 meter van hier.

Ik zie ook beelden van plaatsen waar ik anderhalve week geleden doorheen reed (Theux in België bijvoorbeeld). Niet voor te stellen. Is ook echt in nog geen twee uur tijd gebeurd. Mijn vrouw is in 1995 ook geëvacueerd vanwege overstromingsgevaar dus die kent het gevoel een beetje. Even zien hoe het de komende tijd langs de Waal gaat, anders zitten we hier volgende week met wat meer mensen in huis. Ik kan zeggen dat het daar wel mee gaat vallen, maar in het zuiden werd men ook plotseling verrast door veel sterkere stijgingen dan verwacht.

M’n collega had dit jaar geen zin om naar het buitenland op vakantie te gaan, dus koos hij om met de caravan naar zuid Limburg te gaan. “Want dat is net als het buitenland, ze spreken een andere taal” :)
Maar nu staat de voortent vol water en kunnen ze zonder natte voeten te krijgen niet naar het toilet of even uit de caravan..
valt z’n vakantie letterlijk in het water, heb wel met hem te doen..

Wat een rot bericht over Peter R.
De onderwereld regelt dus zo hun zaken, afschuwelijk. Wat laf!
En disclaimer voor iedereen die wel eens gesnoven of een pil gebruikt heeft: je hebt deze misdadigers gesponsord, direct of indirect. Doe het gewoon niet!

Over Opel: reed vandaag achter een Adam 1.0T de snelweg op, die gaf ff lekker gas :eek:
Moest de Astra toch best de toeren in jagen om hem bij te houden.. (y)
Ben zelf nog steeds zijdelings aan het zoeken naar een leuke Adam voor vrouwlief. Maar nu ze vlakbij huis werkt wordt er met de Ka bijna niet gereden, dus volstaat die nog prima. Kaatje heeft inmiddels 147K op de teller staan, laatste halfjaar nog geen 2K mee gereden..

En toch, zijn ze in het noorden van het land en op de eilanden volop aan het beregenen omdat daar weinig water is gevallen de laatste tijd. Het is gewoonweg heel lokaal.
Als ik ook kijk wat er deze dagen in onze woonplaats is gevallen, we zijn alle forse buien haast ontlopen. Ik heb nog geen 2x een regenton vol water opgevangen de laatste 2 weken.

Terwijl hier (hemelsbreed niet eens zo ver weg) toch wel paar fikse buien hebben gehad met ook wel wateroverlast tot gevolg. bij 1 van de buurmannen is de kelder ondergelopen. Maar ook tunneltjes vol water (en dan zijn er altijd mensen die proberen er doorheen te rijden wat uiteindelijk niet lukt)

Niet in vergelijking met limburg natuurlijk, maar hier is echt wel flink wat gevallen afgelopen 2 weken.

Precies de reden dat wij lekker in NL zijn gebleven. Had totaal geen zin om met onzekerheden, testen, of toegangsbewijzen te zitten tijdens de vakantie.
Als ik op vakantie ga wil ik lekker vrij zijn en niet met allerlei beperkingen geconfronteerd te worden.

voor ons idem. Komt er ook bij dat voor de kinderen sowieso niet ver weg hoeft. Met een mooi zwembad en wat andere mooie faciliteiten zijn ze al snel tevreden. Puur voor mijzelf zou ik wel weer een keer naar noord Italië willen of iets in die richting. maar het is niet zo dat het echt 'moet'. Sowieso heb ik een paar mensen in mijn omgeving die ondanks gewoon werken niet de financiële middelen hebben om echt op vakantie te gaan, nooit niet. om maar niet te spreken van collega's in het buitenland die maar 5 vrije dagen in het jaar hebben met 50 uur in de week werken (welke niet aaneengesloten opgenomen mogen worden) , dus ja, ik zie het sindsdien meer als 'nice-to-have' :)

Alleen als het al geboekt is en je kijkt er naar uit, en je moet het annuleren of bult gedoe zou ik ook balen natuurlijk

Hotdog zei:
Over Opel: reed vandaag achter een Adam 1.0T de snelweg op, die gaf ff lekker gas :eek:
Moest de Astra toch best de toeren in jagen om hem bij te houden.. (y)
Ben zelf nog steeds zijdelings aan het zoeken naar een leuke Adam voor vrouwlief. Maar nu ze vlakbij huis werkt wordt er met de Ka bijna niet gereden, dus volstaat die nog prima. Kaatje heeft inmiddels 147K op de teller staan, laatste halfjaar nog geen 2K mee gereden..
Ik heb wel eens een Adam mee gehad als vervangende auto. Hoewel het best leuk de bocht om gaat, was die zo vreselijk hard geveerd dat het voor normaal gebruik niet te doen is. Zelfs de Mini Cooper Clubman van mijn vrouw was in vergelijking fijner geveerd.

Mogguh!

Vandaag de 206 en de V40 bij de garage; ben benieuwd :D En laatste daggie werken voor de vakantie: lijkt erop dat we nog gewoon naar Oostenrijk kunnen zonder al te veel moeilijkheden.

@ NL-ellende: Er was inderdaad weinig positiefs gisteren. Pfoeh... maar niet te veel tv kijken ;) Die overstromingen zijn echt wel heftig; zag gisteren nog een filmpje uit de buurt van de Nurburgring en dat was echt bizar. Auto's op/tegen elkaar gespoeld... en op de achtergrond een wit huis met een bruine streep op zo'n 4 meter hoogte. Dan weet je voldoende.

Groot gelijk! Wij hebben voor het veilige Oostenrijk gekozen; niet al te strenge toegangsregels tot nu toe. Maarja; nu is NL in 1x rood en ben benieuwd of dat nog consequenties gaat hebben. Maar tot nu toe nog niet (y)
Enige lastige is dat Duitsland er tussen zit: die Duitsers doen nog wel eens ingewikkeld.

Heb nog wel even gekeken wat nu een huisje in NL zou doen voor een week: wát een geld, ongelooflijk o_O

Ach, je hebt in elk geval al mooie velgen liggen :D

Ik heb er nooit in gereden maar vind ze er tof uitzien!

ikheb inmiddels enkele klanten gesproken uit de Regio Limburg en Belgisch Limburg.. Man man man, echt vreselijk.

Heb nog wel even gekeken wat nu een huisje in NL zou doen voor een week: wát een geld, ongelooflijk

Wij hebben ook nog even gekeken voor een weekendje later in de zomer. Man man wat een prijzen...maar jah..bijna iedereen die naar het buitenland zou kiest toch eieren voor zijn geld en gaat lekker naar NL..

En we hebben net de rekening van de C3 binnen en die is gepeperd dus laat maar effe zitten..:)

Prijzen in NL gaan nergens over inderdaad. Ik heb de afgelopen weken ook wat zitten zoeken naar vakantieplekken in Frankrijk en Italië waarbij de prijs zo laag was dat ik serieus gekeken heb of het niet per persoon ipv per accommodatie was o_O
Denk dat het in NL, als je nog wat weet te vinden, minimaal factor 2 duurder is.

En idd, al dat water........ man man man, indrukwekkend waartoe moeder natuur toe in staat is :(

Net een belletje van de garage: ze hadden me per abuis niet de correcte gegevens mbt tuning verstrekt.
Volgens de theorie zou ie nu naar 178pk en 370nm koppel gegaan moeten zijn; is wat minder extreem dus en ik mag wel zeggen dat ik daar toch wel blij mee ben!

Prijzen in NL gaan nergens over inderdaad. Ik heb de afgelopen weken ook wat zitten zoeken naar vakantieplekken in Frankrijk en Italië waarbij de prijs zo laag was dat ik serieus gekeken heb of het niet per persoon ipv per accommodatie was nut smiley
Denk dat het in NL, als je nog wat weet te vinden, minimaal factor 2 duurder is.
Wij zitten in Oostenrijk straks in een vrij nieuw 4 persoons (evt 6 persoons met bedbank) appartement voor 100 euro per nacht. Heb nog gezocht in NL naar een huisje maar voor een weekend in een 2-persoonshuisje betaal je bijna al meer o_O

wij zoeken van 7 op 8 augustus nog een niet al te dure overnachting ergens in de regio amstrdam. Volgens mij lijken de prijzen voor hotels nog redelijk oke (y)

@Gerwin, 170-180 PK lIjkt me ook meeeeer dan voldoende. Lekker man, ik ben benieuwd!

Morgen de Union Jacks erin. om 10.00 een afspraak in Veldhoven, Ralf is er ook pas geweest zag ik :). Ze schijnen toch zo een 3/3,5 uur nodig te hebben.

En jimmy? Hoe is het geworden?

Wel jammer dat je er zelf weinig van ziet doorgaans en je vooral de achterliggers blij maakt :)

Ik heb helaas af moeten zeggen, K. werd vanmorgen wakker met keelpijn en hoesten. Thuis testen waren beiden negatief. Morgen moet zo een ‘echte’ de klachten zijn inmiddels al bijna weg, maar ik heb toch maar afgebeld.
Maak binnenkort een nieuwe afspraak.

Corsa 20SEH zei:
Ik heb helaas af moeten zeggen, K. werd vanmorgen wakker met keelpijn en hoesten. Thuis testen waren beiden negatief. Morgen moet zo een ‘echte’ de klachten zijn inmiddels al bijna weg, maar ik heb toch maar afgebeld.
Maak binnenkort een nieuwe afspraak.

Sterkte/beterschap! (y)

Hopelijk valt met mee, Ikzelf en L hebben nergens last van, K. nog steeds wel wat hoesten.

Oja, Mogguh..
Gisteren dan maar de mini gaan wassen met L. in een nieuwe wasbox hier vlakbij, maar dat was geen succes, weinig tijd voor het geld dat je betaald en het schuim werkte niet. Uiteindelijk uit noodzaak een emmer gevuld met eigen shampoo en vervolgens zo de auto gewassen. 9,- verder en thuis gekomen zag ik dat de velgen niet echt goed schoon waren. dus die heb ik gisteravond nog thuis staan doen. Normaal bij de Washin7, is een goede carwash waar ze vaak die waslappen vervangen en je kan daar voor 5,- onbeperkt zelf wassen. Voortaan maar weer daarheen.
Nu na het wassen zijn toch wat gebruikskrasjes opgevallen die ik eerder niet gezien had. niets ergs, enkel van normaal gebruik. Ook 1 velg heeft een heel klein putje, en 1 heeft en kras op de spaak. Verder helemaal strak, geen putjes, deukjes of krassen :).

Corsa 20SEH zei:
Gisteren dan maar de mini gaan wassen met L. in een nieuwe wasbox hier vlakbij, maar dat was geen succes, weinig tijd voor het geld dat je betaald en het schuim werkte niet.

Ik zou gewoon naar de Borchwerf gaan, daar kun je de auto voor 2 EUR zelf wassen (hoge druk), ik zorgde dat ik een emmer en een laagje warm water erin, bij me had incl. zeem, en binnen een half uur is de auto weer als nieuw. Ik houd er niet van als er borstels over mijn auto gaan.

Balen Jimmy. Hopen dat het meevalt met de klachten. Maar helaas gaat het helemaal weer de verkeerde kant op. Buurjongen hier in de straat is net terug van feestvakantie met vrienden naar Rodos. Allemaal verkouden terug gekomen en hij krijgt de ene poot niet voor de ander en is snel buiten adem. Morgen laten ze zich testen maar je weet wel hoe laat het is. Maak me wel wat zorgen om zijn ouders waar hij nog bijin woont.

Das een hoop geld Jimmy. Ik kan hier in de wasbox voor 2 euro de auto in het actief schuim, wasssen, vlekvrij afspoelen en wax zetten en ook nog een emmer vullen.

@Speedtouch, ik heb een was pas van de Washin7 via mijn werk (zit paar panden verder) Die is normaal ook altijd top. Maar die nieuwe hier bij de Landerijen, lekker makkelijk dichtbij, maar werkt slecht en is erg duur.
Nadeel van de Washin7 is dat het er druk is, altijd druk. En het is een stukje rijden, als ik dan de auto wil kleien/in de was zetten met ik hem eigenlijk al weer eerst afdoen.

@Rob, ja het gaat niet lekker met de situatie, met K. weer wel, heeft zit laten testen dus even afwachten nu.
voor 2,- dan hd ik hier 2.5 minuut wassen op hoge druk, er was weinig druk en schoon werd hij ook niet. Was blij dat ik een emmer en washandschoen bij had, die heb ik maar gevuld en zo in fases de auto gedaan.

Ben nu op Sardinie, netjes een sneltest op de zaterdagochtend gedaan maar er is nergens naar gevraagd... Heel bijzonder.

Dat is inderdaad bijzonder te noemen. Veel plezier :D

Vandaag de fietsendrager eens gemonteerd op de Mini, ging prima, je moest deze 1x " instellen" op de trekhaak, en de volgende keer is het met 1 trekbeweging vastzetten en blokkeren. Erg handig, heel stabiel alleen toch wel wat groot zo achter je auto. Maar dat komt vast goed. PDC achter wordt netjes uitgeschakeld bij activeren 13 polige aansluiting. Erg netjes, fiets ging er ook prima op. 1 voor het " rek". en 2 erachter, alleen van onze fietsen moet de voordrager eraf anders past het niet. De kantellfunctie heeft met onze achterdeurtjes geen nut. Dat is wel jammer.
5-A5-C95-D5-7-C5-F-4877-A1-D4-74-CFC0269454.jpg

fietsendrager.jpg

K. was overigens negatief, maar ligt wel al de halve dag in bed en voelt zich niet lekker.

Terug
Bovenaan