Die stoelen zien er wel heel fraai uit zeg en ik vind de kleur van het leder ook heel gaaf.
Afgelopen vrijdag mij ook weer verbaasd op 's heeren wegen. Weekend naar vrienden in Zuid-Limburg, dus 's avonds na het eten die kant op gereden. Na de spits, dus redelijk rustig. Cruise control de hele weg op Vmax +30, muziekje aan en gaan.
Rondom Zwolle kwam er ineens een **** GTD achter mij rijden, zo dicht op m'n bumper dat ik af en toe z'n lampen niet meer zag. Dus naar rechts zodra het kon en de **** kwam er met een rotgang voorbij. Ging naar rechts en ging langzamer rijden. Ik reed nog op de cruise control, dus ik haalde hem weer in.
Dat ging een paar keer zo door. Totdat hij ineens uit het zicht van mijn spiegels was en opeens kwam hij met een rotgang wéér voorbij zetten

Heeft ongeveer 50km lang zo geduurd. Waarom?
Rondom Nijmegen een Ford Mondeo, van het type welke Ferdinand ook een tijdje heeft gehad. Deze reed op normaal tempo, ik ging er normaal voorbij (als in, op tijd naar links, niet kleven etc). Tijdens het inhalen zag ik hem al versnellen, toen ik er voorbij was ging hij naar links, op mijn bumper rijden en met grootlicht seinen
Ik heb het nog aan vriendinlief gevraagd of het aan mij lag en of ik iets verkeerd deed, afgezien van de iets hogere snelheid, maar dat was volgens haar niet het geval.
Waarom maken mensen zich zo druk om anderen?
Overigens is wel weer gebleken dat je met het rijden van een constante snelheid behoorlijk snel Nederland kunt doorkruisen op rustige momenten. Het was een fijn tripje zonder oponthoud. De terugweg op de zondag verliep, op iets lager tempo, eigenlijk ook prima (zonder bijzondere medeweggebruikers gelukkkig).