Total Loss zei:
@Rob Yep, het is weer eens zover.
"Wees niet gevreesd" sprak de Engel.....het is in dit geval een kwestie van te snel lezen/reageren

Maargoed, van mij is het inmiddels reeds breed geaccepteerd
Dat is een vreemde situatie Joost. Goed ook dat je er melding van maakt, veelal klagen mensen maar doen ze er vervolgens niks mee.
Beetje eenzelfde bij een grote brand....hoe groter de brand, des te minder meldingen men krijgt. (Iedereen denkt, daarvoor heeft een ander al gebeld).
Van de week wilde ik de "brandstofbonnetjes" declareren op 't werk. Oftewel, aflezen wat de auto heeft verbruikt.
Bleek dat de tussenmeter niks geregistreerd heeft

Vandaag dus de elektricien erbij gehad, bleek dat hij die meter verkeerd had aangesloten.

Eind volgende maand komt de eindafrekening van de energieleverancier, dan maar het jaarverbruik van afgelopen jaar verminderen met het verbruik van het voorgaande jaar en de opbrengst van de zon-installatie erbij verrekenen.
Het wordt idd wel tijd voor een facelift, model gaat alweer 3 jaar mee en is bijna op de helft van z’n levenscyclus. Ik hoop dat het alleen wat eenvoudige uiterlijke wijzigingen zijn en dat de functionaliteit ongewijzigd blijft. Zo blijft de mijne actueler
Dat lijkt me een redelijke aanname. PSA zal de Astra L vast willen baseren op de volgende generatie 308. Die zal niet zo lang op zich laten wachten, dus een facelift voor Opel voor een korte tijd lijkt aannemelijk.
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Corsa. Okay, er komt een elektrische variant en zaken als Led-matrix worden leverbaar, maar ik vraag me af of die auto in een ander opzicht ook vernieuwend zal zijn. Met een 50kw accupakket loop je al direct achter op de concurrentie die al 60kw aanbieden. Nu is dat wellicht een klasse hoger, maar het gaat uiteindelijk om het rijbereik. Daar gaat men auto's op vergelijken en is meest bepalend voor de keuze.
Overigens wel een compimentje, ik zie de laatste tijd enkele leuke Opel-reclames. De Grandland X waarmee een dame met de auto van een ander door de modder scheurt, de reclame over de 120Years modellen. Die hebben humor en brengen naar mijn idee de juiste boodschap.