A
Anoniem
Guest
Zie ook de oohhhs en aaahs als er een Subaru langskomt. Collectief vindt men dat hier op het forum allemaal zo'n sympathiek merk met super goede auto's. Maar kopen..... ho maar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
straatos zei:AutoExpress: In entry-level Giulia form, the car sits on 16-inch alloy wheels.
Tis maar dat je het weet als je 'm naast de nieuwe Scenic met 20" wielen parkeert.
straatos zei:Is dat dashboard met de stevige vouw erin niet een regelrechte headsplitter? Overigens mooi qua eenvoud. Zoals die van de 156.
Kristian zei:Laatste foto laat wat mij betreft niet een geweldig fraaie auto zien. Ziet er goedkoop en zelfs wat Amerikaans uit. Herken er ook niet direct een Alfa in.
Dit jaar gaan er vast een aantal verkocht worden, daarna is het nieuwtje eraf en is het gebeurd....
BMW Power zei:Kristian zei:Laatste foto laat wat mij betreft niet een geweldig fraaie auto zien. Ziet er goedkoop en zelfs wat Amerikaans uit. Herken er ook niet direct een Alfa in.
Dit jaar gaan er vast een aantal verkocht worden, daarna is het nieuwtje eraf en is het gebeurd....
Vooral van achter beetje treurig zo inderdaad.
Ik vermoed dat dit geen topper gaat worden. Zelfs bang dat hij in zijn eerste jaar gaat tegenvallen, laat staan in de jaren daarop inderdaad. Erg jammer..
iDS zei:BMW Power zei:Kristian zei:Laatste foto laat wat mij betreft niet een geweldig fraaie auto zien. Ziet er goedkoop en zelfs wat Amerikaans uit. Herken er ook niet direct een Alfa in.
Vooral van achter beetje treurig zo inderdaad.
Ik vermoed dat dit geen topper gaat worden. Zelfs bang dat hij in zijn eerste jaar gaat tegenvallen, laat staan in de jaren daarop inderdaad. Erg jammer..
De achterzijde laat zien hoe de A4 er had kunnen uitzien als Audi wat meer moeite had gedaan, het volledige ontwerp toont dat een mooie sedan mogelijk is zonder de veel te dikke kont vande 3-serie. Als dat jaren achterlopen is, geef mij dan'aar die mooie achterstand i.p.v. misvormde vooruitgang.
iDS zei:Of de Alfa een succes wordt? Geen idee, ik gun het hem wel, zowel binnen als buiten een mooie wagen en een goed onderstel bouwen, dat konden ze bij Alfa Romeo al toen Audi's nog Passats met een kontje waren.
Mij stoort vooral het eigen gelijk van de reageerders zonder dat er écht naar de wagen gekeken wordt of dat die mening degelijk wordt onderbouwd.
FH126560 zei:Ze hebben wel heel erg goed naar een 3-serie gekeken, inclusief de Hofmeisterknick. Maar een 3-serie is dan ook de benchmark natuurlijk.
Enzo Ferrari zei:Ook zo in de "crisis"-uitvoering een erg mooie wagen om te zien. Wanneer kunnen we de eerste exemplaren in Nederland verwachten?
straatos zei:Enzo Ferrari zei:Ook zo in de "crisis"-uitvoering een erg mooie wagen om te zien. Wanneer kunnen we de eerste exemplaren in Nederland verwachten?
Dat is 'm nou juist... Tegen de tijd dat de Giulia eindelijk op de markt komt, is de nieuwigheid er grondig van af, als een auto de we al 2 jaar kennen. Kan me herinneren hoe de eerste plaatjes van de 156 in AutoVisie als een donderslag bij heldere hemel te zien waren. Paar maanden later was ie bij de dealer.
iDS zei:Mij stoort vooral het eigen gelijk van de reageerders zonder dat er écht naar de wagen gekeken wordt of dat die mening degelijk wordt onderbouwd.
R W D zei:iDS zei:Mij stoort vooral het eigen gelijk van de reageerders zonder dat er écht naar de wagen gekeken wordt of dat die mening degelijk wordt onderbouwd.
En dat zegt degene die op voorhand (en zonder degelijke onderbouwing) alles afkeurt wat uit Duitsland komt en alles waar een Citroen-logo op zit de hemel in prijst.
JM GP zei:Ben benieuwd naar de prijzen. Afgaande op de prijs positionering zal dat denk ik rond de 38,000 euro worden. Wanneer er dan Climate, cruise control, navigatie en telefoon voorbereiding op zit lijkt mij dat een keurige prijs.
daviee zei:JM GP zei:Ben benieuwd naar de prijzen. Afgaande op de prijs positionering zal dat denk ik rond de 38,000 euro worden. Wanneer er dan Climate, cruise control, navigatie en telefoon voorbereiding op zit lijkt mij dat een keurige prijs.
Dat is inderdaad geen geld voor een onbetrouwbare italiaan met de looks van een japanner, al had het andersom misschien toch beter geweest.
TheG zei:Mits, mits, mits.... die 150pk onder de 110gram/co2 zit.
cirKel zei:TheG zei:Mits, mits, mits.... die 150pk onder de 110gram/co2 zit.
Waarom dan? Volgens datzelfde overzicht, zit je dan toch op 25% bijtelling. Voor 21% moet je de Eco versie nemen, met 99gr.
P. Klieder zei:Ik zit hier toch naar een Infiniti te kijken???
Moderator
cirKel zei:De productie begon half maart, dus waarom heeft het een maand geduurd voordat nummer 1 van de band rolde...?
British Racing Green zei:P. Klieder zei:Ik zit hier toch naar een Infiniti te kijken???
Neen, wat mij betreft naar een Lexus IS...