Bedankt voor de info!
Moet even een beetje uit de onkosten komen en dan ga ik kijken met welke auto ik ga rijden, misschien dat ik straks met de CLK cabrio neem, want dan heb ik ook de mogelijkheid om eraan te werken en hem goed te maken.
Maar weet niet of ik de Nissan stil kan zetten, aangezien ik het een geweldig auto vind om erin te rijden.
Een vriendin van mij zei direct al, oh...dan ga ik wel in de Mercedes rijden, heb ik een nieuwe auto!
Wil hem eerst goed maken, waar onder valt de cabriokap weer werkend maken, het zwieberig sturen oplossen en nieuwe banden & koplampen monteren.
Vind persoonlijk deze wel mooi staan, lijkt de auto ook weer wat moderner...
Verder heb ik alleen nog één geluidje erin dat ik hoor soms als ik een bocht neem, een pling geluid.
Moet de CLK nog na laten kijken door mijn monteur, dan weet ik meteen hoe hij verder qua staat is.
Als dit allemaal gedaan is, dan wil ik het inleghout van het interieur vervangen door de lichte variant, deze vind ik een warmere uitstraling hebben.
(Wil ik wel ruilen met iemand die de donkere variant weer mooier vindt.)
Tevens deels het interieur vernieuwen, zodat alle kleine beschadigingen weg zijn, een volledig electrische bijrijdersstoel monteren, liefst met geheugen indien mogelijk, deurklinken met chrome randje, de rand onderaan de zijramen en cabriokap vind ik ook mooier in chrome en de kofferbak verder compleet maken met de ontbrekende onderdelen. (geen kofferbakmat en de plastic kap die mist die je weg kunt schuiven om de kofferbak te vergoten als de cabriokap dicht is.