Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die staat er al jaaaaaaren en volgens de deskundigen op diverse fora een museumstuk want kenteken ga je niet (meer) krijgen.500 E zei:Oei, moet nog op Nederlands kenteken. Dat wordt een dingetje.
Gevoelige snaar geraakt? Op 12 jarige leeftijd hierin voor het eerst gereden. Viel toen inderdaad al uit elkaar vanwege de roest.Thema90 zei:Aras zei:Leuk ding die 205 CTI.
Zo’n Fiat 128, hoe hebben ze die zo kunnne bewaren? Dat was nieuw al bagger en binnen een jaar of 6 compleet verrot. Grappig dat daar nog waarde aanhangt, volgens mij krijgt iedereen die er een heb gehad spontaan schurft als je er een ziet. Je heb nou niet zo snel, van, die zou ik nog wel weer eens willen hebben.
In ieder geval beter dan jouw taalkundig inzicht![]()
Waarom zou je geen kenteken meer krijgenThe Lion zei:Die staat er al jaaaaaaren en volgens de deskundigen op diverse fora een museumstuk want kenteken ga je niet (meer) krijgen.500 E zei:Oei, moet nog op Nederlands kenteken. Dat wordt een dingetje.
michel1975 zei:Gevoelige snaar geraakt? Op 12 jarige leeftijd hierin voor het eerst gereden. Viel toen inderdaad al uit elkaar vanwege de roest.Thema90 zei:Aras zei:Leuk ding die 205 CTI.
Zo’n Fiat 128, hoe hebben ze die zo kunnne bewaren? Dat was nieuw al bagger en binnen een jaar of 6 compleet verrot. Grappig dat daar nog waarde aanhangt, volgens mij krijgt iedereen die er een heb gehad spontaan schurft als je er een ziet. Je heb nou niet zo snel, van, die zou ik nog wel weer eens willen hebben.
Edit: was een 127
Assumption is the mother of all fuck uppsThema90 zei:michel1975 zei:Gevoelige snaar geraakt? Op 12 jarige leeftijd hierin voor het eerst gereden. Viel toen inderdaad al uit elkaar vanwege de roest.Thema90 zei:Aras zei:Leuk ding die 205 CTI.
Niet qua auto, wel qua opmerking. Dit gaat over klassiekers, ja en die hadden allemaal nogal last van roest in de jaren 70, en ja, die worden nu meer geld waard, en nee, daar krijg je geen spontane schurft van, want dat is een stukje van je historie.
Kortom, ik vind de eerste reactie zo a-typisch voor op een klassieker/youngtimer forum, dat ik denk dat de auteur hier per ongeluk is terecht gekomen.
Dat dus. Ik ben hier zeker niet per ongeluk terecht gekomen. De afgelopen jaren een behoorlijk aantal youngtimer Mercedessen gereden. En een W140 heb ik niet omdat het zo lekker goedkoop vervoer is. Alleen ik vind wel dat een auto een knappe kwaliteit moet hebben.michel1975 zei:Assumption is the mother of all fuck uppsThema90 zei:michel1975 zei:Gevoelige snaar geraakt? Op 12 jarige leeftijd hierin voor het eerst gereden. Viel toen inderdaad al uit elkaar vanwege de roest.Thema90 zei:Aras zei:Leuk ding die 205 CTI.
Niet qua auto, wel qua opmerking. Dit gaat over klassiekers, ja en die hadden allemaal nogal last van roest in de jaren 70, en ja, die worden nu meer geld waard, en nee, daar krijg je geen spontane schurft van, want dat is een stukje van je historie.
Kortom, ik vind de eerste reactie zo a-typisch voor op een klassieker/youngtimer forum, dat ik denk dat de auteur hier per ongeluk is terecht gekomen.
De Schaduw zei:Oei, van die Starion word ik ook nogal hebberig!
Klassiekerrijder zei:Die R5 is prachtig.
Audi80Coupé zei:Klassiekerrijder zei:Die R5 is prachtig.
Inderdaad zeg! Met witte knipperlichten, dus oorspronkelijk een Italiaan?
Ik word ook niet erg warm van de genoemde dealer. Dat deed onze AX destijds wel. Men had er een liter te veel olie in gedaan bij een beurt.Micha D. zei:Zeker een leuke tekst, maar de foto's word ik niet echt warm van....
Zadelsnuiver zei:Die 127 is zooo gaaf! Als ik zoiets hier in Finland zou vinden zou ik 'm zo kopen.
De AX is ook leuk, dat hele verhaal erbij hoeft voor mij niet zo maar Oldenhage is blijkbaar wel echt een super fijne garage, echt zo'n bedrijf waar de goede reputatie van Citroën dealers op gebaseerd is.
Nog even een toevoeging hierop. We hadden de AX een beurt gegeven omdat we de auto aan mijn schoonzus hadden verkocht. Zij kwam met een lekke koppakking te staan en wij hebben toen wel aangegeven dat ze dit moest reclameren. Te meer omdat de auto net 2 weken er voor reeds een beurt had gekregen. Dit heeft ze echter nagelaten. Fouten maken kan alleen vond ik dit wel een hele slordige.michel1975 zei:Ik word ook niet erg warm van de genoemde dealer. Dat deed onze AX destijds wel. Men had er een liter te veel olie in gedaan bij een beurt.Micha D. zei:Zeker een leuke tekst, maar de foto's word ik niet echt warm van....