afentoe: Heel tof die Laurel! Mooie Celica ook. Geweldig gespot, die Kalmar-Daf. Leuke actiefoto ook. Commer, GSA, Alto.
BMW auto: Altijd leuk, die Bukhanka's. Heb er zelf nog geen gespot (zag er van de week wel een vanuit de sportschool).
citroenAZU: Leuke Daf! Interessante Pontiac Vibe en Saab 9-4X en leuke Peugeot 304 Break, Citroën Visa, Ami Break. Knappe snelwegfoto's ook altijd, hoe zorg je dat je alles wat je onderweg tegenkomt er met een toch behoorlijk zware camera er strak op krijgt, heb je iets van een steuntje in je auto zitten ofzo?
Je laatste serie: Fraaie Buick, leuke Oldsmobile (die ik volgens mij ken), Leuke Figaro-foto, E21, Roadmaster, Kappa coupé, Volvo 245, CX
HarmenA: "deze Volvo 262 Coupé is toch wel iets bijzonders" - Zeg dat wel! Nette R19 en Rekord.
JFR: Leuke Galaxie, jammer dat liefhebbers van klassieke Amerikanen diplomatiek uitgedrukt nogal eens een bepaalde smaak hebben. Volvo 245.
Johan82: Leuk ding, die Mia. Er is een nieuwe in aantocht zag ik ergens (schreef forummer Engineer geloof ik?), die er heel wat serieuzer uitziet.
Klassiekerrijder: Wow, die Passat! Mooie Healey, Volvo 340 en Opel GT (nou ja, mooi, op weg ernaartoe in het laatste geval hopelijk). Golf Van, leuk! 124 Spider.
Mach1: Nooit gezien, zo'n vierdeurs Kever. Doet me aan de 4-deurs Seat 800 (Fiat 600) denken.
MB 300SL: Leuk eendje, al staat dat patina in een rommelig, landelijk Frans landschap iets authentieker dan in een Nederlandse woonwijk tussen de rode dakpannen en schuttingen.
Radar: Leuke Civic!
Renate: Leuk 500'tje!
rzasa: mooi lijstje! Die Oekraïense import Rio is erg bijzonder, die lange Saab 900 en Ford Consul zijn dat natuurlijk ook.
Thunderburt: Leuke JDM import!
XBXG: Vooral de Legend, zielige Subaru XT Turbo (die verdient beter zou ik zeggen), leuke Stag, MK2, Corvette, Jaguar replica. Geweldige Volga en dito verhaal! Leuke Bentley, echt geweldige Renault 10, Mercedes brandweer, altijd leuke bukhanka