Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:
Gewoon Dirk zei:
Gewoon Dirk zei:
Timo1990 zei:
Timo1990 zei:
afentoe zei:En een spotje van vanmiddag. Een Mk1 Corsa stop ik sowieso vrij vaak voor als ik er een zie, dus durf met enige zekerheid te stellen dat ik al een hele tijd geen vijfdeurs meer had gezien. Deze leek er van achteren snaarstrak uit te zien, maar toen zag ik natuurlijk de voorbumper nog niet.
1985 Opel Corsa
Deze Reliant staat hier al zeker een paar jaar, zonder dat er veel aan lijkt te gebeuren. Het is geen gewone Scimitar, maar de zeldzamere SS1 (of SST, ik zie het verschil niet), ik schat dat er hiervan een stuk of 20-30 in Nederland rondrijden.
Stif zei:W124 is dit niet dit zijn mb 190's oftewel w210 uit mn blote hoofd.
De kadett coupe is een leuke, evenals dat mb busje, al vermoet ik dat het in 75 nog Hanomag henchel was.
De Schaduw zei:Deze Reliant staat hier al zeker een paar jaar, zonder dat er veel aan lijkt te gebeuren. Het is geen gewone Scimitar, maar de zeldzamere SS1 (of SST, ik zie het verschil niet), ik schat dat er hiervan een stuk of 20-30 in Nederland rondrijden.
Gaaf! En dat ding is nog redelijk serieus snel ook. De 1800Ti, daar lag een Nissan Turbo motor in.
D Elzinga zei:En een erg zielige W140. Heel vies, er zitten balken op de voor-en achterbumper geschroefd, de spiegels hangen er losjes bij, en tanken lijkt me erg lastig met een flinke dosis purschuim erop. Toch is is hij net van eigenaar gewisseld en zit er sinds twee weken een nieuwe apk op. Eh...
![]()