Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Leuke Dyane, Skoda, Firebird, Dodge, Winnebago, R5 GT Turbo, Renault Estafette, Lotus Europa en Mazda 323 op deze Pagina. Alle andere spots, ook eenvoor jullie.
Enige tijd geleden was ik ergens bij iemand die nogal wat leuke auto's had staan. Op verzoek van de eigenaar noem ik geen locatie en zijn de kentekens verborgen. Omdat ik enkel mijn telefoon bij me heb zijn de foto's ook niet kraakhelder te noemen. Toch leek het me wel de moeite om hier even te delen.
Om te beginnen een Sunbeam die er wat zielig bij staat.
Humber
1967 Sunbeam Tiger
Berini
Triumphs uit 1967 en 1979.
1969 Sunbeam Rapier
Sunbeam Avenger
Hillman
Hillman en een NSU 251 OSB Max uit 1962.
Hillman Imp Californian.
Nog een Humber.
1967 Sunbeam Alpine
1967 Sunbeam Tiger Mark II
Als afsluiter een origineel Nederlandse Sunbeam Chamois uit 1968.
![]()
D'oh zei:Helaas had ik voor de volgende spot geen statief bij mij dus helaas zijn de foto's niet super geworden. Desondanks vond ik de spot bijzonder genoeg om te laten zien!
Elco zei:D'oh zei:Helaas had ik voor de volgende spot geen statief bij mij dus helaas zijn de foto's niet super geworden. Desondanks vond ik de spot bijzonder genoeg om te laten zien!
Als je daar vaker komt, loop je binnenkort ook wel een tegen mijn 306 aan. Als ik 'm bij me heb zet ik hem tussen dat witte camperbusje en de auto onder doek in. Ik heb een abonnement op die garage en parkeer er dagelijks, al is het vaak met een andere auto. Echt een fantastisch gezicht, de liefhebbersauto's in die garage. Naast de 20M staat bijvoorbeeld een Wartburg Isabella...
Elco zei:D'oh zei:Helaas had ik voor de volgende spot geen statief bij mij dus helaas zijn de foto's niet super geworden. Desondanks vond ik de spot bijzonder genoeg om te laten zien!
Als je daar vaker komt, loop je binnenkort ook wel een tegen mijn 306 aan. Als ik 'm bij me heb zet ik hem tussen dat witte camperbusje en de auto onder doek in. Ik heb een abonnement op die garage en parkeer er dagelijks, al is het vaak met een andere auto. Echt een fantastisch gezicht, de liefhebbersauto's in die garage. Naast de 20M staat bijvoorbeeld een Wartburg Isabella...
AlbertsH zei:Lange tijd geleden dat ik een Opel Ascona tegenkwam, dus die verdiende wat meer foto's. Wel wat krokant, maar dat het een origineel Nederlands exemplaar is vergoed wel weer veel:
![]()
![]()
![]()
Gewoon Dirk zei:Deze Taunus Station in Bergen op Zoom kwam als een complete verrassing voor mij!
[url]https://c1.staticflickr.com/3/2538/32424353500_a4f05eba80_c.jpg[/url]
[url]https://c1.staticflickr.com/3/2272/32651555672_5d520933a9_c.jpg[/url]
Timo1990 zei:@Astrawez, gave spots vanaf de brug! Kunnen we van te voren weten waar je gaat staan dat we er dan zelf onderdoor rijden?![]()
Moet haast wel. Astrawez stipte dat ook al even aan op Flickr. Zonde, het maakt hem er niet mooier op.D' oh zei:@afentoe: Is er nu iemand met een spuitbus langs die Kadett gegaan? Leuk verhaal bij de DS en Benz!