Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Mooie kar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Vanavond heb ik even de achtervolging ingezet om deze zeer nette Ascona uit 1982 op de foto te kunnen zetten:
De bestuurder reed op een gegeven moment vrij snel een woonwijk in. Hopelijk voelde hij zich niet door mij opgejaagd..
Gelukkig kon ik hem kort na de achtervolging nog mooi op de foto zetten.
![]()
afentoe zei:@Astrawez mooie Ascona!
Ohja Rob, leuk dat je altijd zo de tijd neemt om mooie spots op te noemen, kan ik erg waarderen.
Het eerste originele kentekenbewijs (met daarop het adres van de eerste eigenaar) heb ik nog, dus die is misschien wel als "kwijt" opgegeven. Als ze dan ook het kenteken zo hebben opgegevens dan heb je zo een 2-tje te pakken natuurlijk.Rob0032 zei:@Wesley,
Ik heb nog nooit gehoord dat je daarvoor een duplicaatcode zou krijgen, laat staan meteen een 2-tje. Maar wie weet...
afentoe zei:@Astrawez mooie Ascona!
Ohja Rob, leuk dat je altijd zo de tijd neemt om mooie spots op te noemen, kan ik erg waarderen.
Astrawez zei:Mijn maatje heeft ook een Manta uit 1989, maar volgens mij zijn ze inderdaad maar tot 1987 geproduceerd.
Rob0032 zei:@JW01: leuke Corvette! Dit type is m'n favoriet. Wel jammer van die gele vlek aan de voorkant.![]()
afentoe zei:![]()
Ook deze drie auto's staan al sinds zo lang ik me kan herinneren voor hetzelfde huis. Van links naar rechts:
Origineel Nederlandse Fiat Panda 34 uit 1985, APK tot twee weken geleden.
Een Citroën C35-diesel camper. Origineel Nederlands uit 1978. APK verliep 6 maart 2014. Kenteken DD-36-DZ
Tot slot een Volvo 66. Uit 1979 en origineel Nederlands. Er zitten nog pre-GAIK platen op (zo heet dat volgens mij, zonder NL vakje), APK verliep op 7 april 1999. Kenteken FG-84-VX
XBXG zei:De Renault 19 Chamade zie ik nog maar zeeeer zelden. Dit model is recent van eigenaar veranderd en zag er prima uit.
929V6 zei:XBXG zei:De Renault 19 Chamade zie ik nog maar zeeeer zelden. Dit model is recent van eigenaar veranderd en zag er prima uit.
Het desbetreffende exemplaar komt dan wel weer relatief vaak voor.De naam Chamade verviel overigens bij de Phase 2, vanwege klachten van Daihatsu. Waar zag je hem trouwens?