ginkelvanmichiel
Asfaltkampioen
Mooie velgjes. Voor mijn gevoel passen ze beter bij de auto dan de huidige velgen. Of dat nu komt doordat er iets van een bolling in zit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:(..)Fijne auto's, herinner ik me. En dat waren dan de 85pk of 110pk versies, deze heeft 140pk. De meest krachtige auto die ze ooit gehad hebben![]()
![]()
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:En dat vind ik wel leuk: de APK datum staat nog steeds op de registratiedag, want die was 17-06-2005.
Barri zei:Het is natuurlijk maar een formaliteit, maar de Fiesta heeft weer een verse APK. Geldig tot 17-06-2022. En dat vind ik wel leuk: de APK datum staat nog steeds op de registratiedag, want die was 17-06-2005.

Moderator
Barri zei:Maar zo'n Octavia RS kan dus wel op het lijstje. Tenminste, als de inruil wat beter is dan de 6,5k die ik bij deze Ford dealer zou krijgen...
Moderator
Nico GTR zei:Als je met de Fiesta rondje Eiffel doet bel dan ff. Ik wil wel mee met de Megane.
Of andersom kan ook natuurlijk. :T
Vervelend om te horen! Ik kan er over mee praten, hopelijk kun je het gauw loslaten: na schade aan een auto, kun je nog weleens een tijdje een trauma eraan overhouden. Nu had ik begrepen dat de Citigo private lease was? Wat betekend dat voor jullie? Eigen risico aftikken en klaar?Barri zei:De Citigo staat vanaf afgelopen dinsdag bij de schadehersteller: een fietser zag 'm over het hoofd en ik vermoed dat ie een rood verkeerslicht negeerde. Ach, de beste man is 90. Ik zou willen dat ik dan nog zo lekker een rondje van 20km kan fietsen! Gelukkig bleef het bij blikschade, maar volgens de schadehersteller wel een schade van €1800...![]()
Moderator
Moderator
Precies dit heb ik vorig jaar gehad, ik was toen de tweede auto. Gevolg: de trekhaak van de eerste auto, een Laguna, zat in mijn grille... Buiten de verzekering opgelost gelukkig.Zunigrijje zei:Ik heb weleens eens een noodstop moeten maken, omdat een fietser tegen de richting in over de rotonde kwam: hij schoot letterlijk tegen de richting over de rotonde op. Maar ik had dat op tijd gezien, maar de automobilist achter mij die schrok ervan.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator