Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Die Legacy is een leuke! Ook niet duur zeg. En wat verbruikt zoiets?
..
Wrangler zei:
RobEU zei:Wrangler zei:Ook bijzonder fraai:
Alfa 159
Ook een bijzonder verschrikkelijk bedrijf. De locatie had al af moeten schrikken, maar toch eens met m'n broer gaan kijken. Hebben leuk spul staan (zeker binnen), maar een proefrit mag je pas na het tekenen van het koopcontract maken.![]()
Wrangler zei:RobEU zei:Wrangler zei:Ook bijzonder fraai:
Alfa 159
Ook een bijzonder verschrikkelijk bedrijf. De locatie had al af moeten schrikken, maar toch eens met m'n broer gaan kijken. Hebben leuk spul staan (zeker binnen), maar een proefrit mag je pas na het tekenen van het koopcontract maken.![]()
Dan zou ik een soortgelijke Alfa elders kijken / kopen, de auto's kunnen er niks aan doen.
Moderator
RobEU zei:Lol! Ja je kunt beter een net iets te oude Audi kopen, die de politie vroeg of laat uitgebrand gaat terugvinden met resten van een pinautomaat op de motorkap. :T
RobEU zei:Ik heb Barri al talloze Civics en Accords doorgestuurd...
Zadelsnuiver zei:VR6 want Aurobahn! Even kijken oftie de 240 nog haalt![]()
Bofkont zei:Die S4 V8 is een potentieel rampen blok, tussen de 150 en 200k draaien ze vaak stuk.
Niet voor niets ook een koopje met deze giga kmstand.
Kristian zei:RobEU zei:Ik heb Barri al talloze Civics en Accords doorgestuurd...
Ik denk dat ie nog even een duwtje nodig heeft. Reactie is al positief al hoop ik dat ie weet dat zo'n Civic naast die Magic Seats nog vele andere sterke punten heeft.
Zo'n Executive met leer, pano en geintegreerde navi is erg fraai. Als je trouwens ziet hoe mooi dat navi-scherm is geïntegreerd en hoe lullig Honda dat bij de 9e generatie heeft gedaan....
Mechanix zei:Dat is leuk en aardig, maar de vraag is of de bastuba ook moeiteloos in zo'n Honda past.
D. Elzinga zei:Mechanix zei:Dat is leuk en aardig, maar de vraag is of de bastuba ook moeiteloos in zo'n Honda past.
Bastuba op het dak binden. Of beter: aan de uitlaat bevestigen.![]()
D. Elzinga zei:....... Of beter: aan de uitlaat bevestigen.Mechanix zei:....of de bastuba ook moeiteloos....past.![]()
Bofkont zei:Milano is zo slecht nog niet hoor, what you see is what you get.
Verleden vaak geweest met wat Alfa vrienden, veel ex lease.
Ken er meerdere mensen die er ook wagens hebben gekocht, allemaal vrij probleemloos.
Bmwe46csl zei:Bmw
https://www.autotrader.nl/auto/bmw-3-serie/2008/harderwijk/8kjh7/bmw-3-serie-touring-325i-leder-navi-clima-cruise-l/
Vlotte fransoos
https://www.russcherautos.nl/occasions//citroen/c5/citroen_c5_tourer_2_7hdif_204pk_aut_exclusive_navi_leer_camera_18_lm-1800680.html
RobEU zei:Bofkont zei:Milano is zo slecht nog niet hoor, what you see is what you get.
Ken er meerdere mensen die er ook wagens hebben gekocht, allemaal vrij probleemloos.
Tsja, Jet Cars zal ook best tevreden klanten hebben. Het is maar net wat je ervan verwacht. Als
Je een enorme kenner bent, of telepathisch monteur, dan zul je vast wel iets moois eruit kunnen pikken. En als je een aanbetaling doet mag je 'm ook vast even starten voor aankoop.
Internet barst overigens ook uit z'n voegen met negatieve reacties over dit bedrijf. Ik zal niet zeggen dat ze slechte auto's verkopen, maar hun manier van werken is zeer discutabel. Prima als je een (betrouwbare) Benz koopt, niet bij een Alfa.
Bofkont zei:RobEU zei:Bofkont zei:Milano is zo slecht nog niet hoor, what you see is what you get.
Tsja, Jet Cars zal ook best tevreden klanten hebben. Het is maar net wat je ervan verwacht. Als
Je een enorme kenner bent, of telepathisch monteur, dan zul je vast wel iets moois eruit kunnen pikken. En als je een aanbetaling doet mag je 'm ook vast even starten voor aankoop.
Internet barst overigens ook uit z'n voegen met negatieve reacties over dit bedrijf. Ik zal niet zeggen dat ze slechte auto's verkopen, maar hun manier van werken is zeer discutabel. Prima als je een (betrouwbare) Benz koopt, niet bij een Alfa.
Hmmm idd, was het vroeger toch echt beter bij Milano, toen was het zeker geen slecht bedrijf 10 jaar terug.
AAnbetaling etc etc was toen echt niet aan de orde.
Brent® zei:Bofkont zei:RobEU zei:Bofkont zei:Milano is zo slecht nog niet hoor, what you see is what you get.
Hmmm idd, was het vroeger toch echt beter bij Milano, toen was het zeker geen slecht bedrijf 10 jaar terug.
AAnbetaling etc etc was toen echt niet aan de orde.
Helaas niet het eerste bedrijf waar ik dit van hoor of mee maak. "Jullie mogen van mij best een proefrit maken, maar dan wil ik eerst dat we een deal sluiten waar we het samen over eens zijn" De huidige auto werd van een afstandje bekeken en reactie was: "Oo daar geven we "een x bedrag" sowieso wel voor, kunnen we een deal maken?"
RobEU zei:Waarom zou Barri in vredesnaam zo'n topzwaar gezinsbusje willen?
RobEU zei:Waarom zou Barri in vredesnaam zo'n topzwaar gezinsbusje willen?
Wrangler zei:Rob het is geen busje, jammer dat je dat zo ziet.
Het gewicht is inderdaad wel een nadeel, echter de prestaties zijn zeer fijn.
Daarnaast heeft Barri het niet gehad over zuinig wel? De V70 die hij wilde is minder zuinig dan een S-max wat is je punt?
De V70 weegt trouwens ook 1500 kg hoor.
RobEU zei:Wrangler zei:Rob het is geen busje, jammer dat je dat zo ziet.
Daarnaast heeft Barri het niet gehad over zuinig wel? De V70 die hij wilde is minder zuinig dan een S-max wat is je punt?
Zuinigheid is zeker wel ter sprake gekomen. En die 'ook 1500 kg' is wel een MRB-klasse lager. Twee zelfs in het geval van de S60.
En ja busje of niet, feit is wel dat je een hele lap auto met lege ruimte mee moet zeulen. Als je kinderen hebt dan vind ik zo'n S-Max een dijk van een optie, maar voor een jong stel zonder kinderen....
Wrangler zei:RobEU zei:Wrangler zei:Rob het is geen busje, jammer dat je dat zo ziet.
Zuinigheid is zeker wel ter sprake gekomen. En die 'ook 1500 kg' is wel een MRB-klasse lager. Twee zelfs in het geval van de S60.
En ja busje of niet, feit is wel dat je een hele lap auto met lege ruimte mee moet zeulen. Als je kinderen hebt dan vind ik zo'n S-Max een dijk van een optie, maar voor een jong stel zonder kinderen....
De kofferbak van de V70 is groter dan een S-max volgens Carbase, wat is je punt?
Wrangler zei:Omdat je steeds punten aandraagt die ontkracht worden door een vergelijking met een auto als de V70, waarbij hij deze qua imago wellicht niet sportief genoeg vind. En waarbij ik uit eigen ervaring weet dat een S-max, op basis van een Mondeo met uitstekende rij eigenschappen, wel degelijk als sportief kan worden ervaren. Daarnaast is voor Barri een Ford wat gewoontjes t.o.v. een Volvo, waarmee een S-max met Volvo motor wel effe wat anders is. Maar zoals gezegd Rob, als je er niks van weet kan je beter maar over een topzwaar busje blijven praten.