Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton V8 zei:Hopelijk raakt die hoes niet kwijt!
Bofkont zei:Geweldig
Ik zou de hoes er ook bij vragen.
Boppie zei:Zo`pn Otlander PHEV is toch geweldig! Die 4C vergeet je straks gewoon op te halen:T.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nee, helaas. Maar die zou ik graag willen hebben. Laat maar weten wat je er voor wilt hebben![]()
Nu maar hopen dat ik het juiste lot heb, dan rij ik in januari even naar Den Haag.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Hellracer
Ja, de Giulietta is wel echt een pareltje. Zag dat hij ook online is gekomen: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/alfa-romeo/m1236425267-alfa-romeo-giulietta-qv-1750tbi-tct-quadrifoglio-verde-launc.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Ik besef mij dat ik best gelukkig ben inderdaad. Ik kan niet wachten totdat de 4C voor de deur staat!
Auto-fan zei:Nu maar hopen dat ik het juiste lot heb, dan rij ik in januari even naar Den Haag.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Hellracer
Ja, de Giulietta is wel echt een pareltje. Zag dat hij ook online is gekomen: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/alfa-romeo/m1236425267-alfa-romeo-giulietta-qv-1750tbi-tct-quadrifoglio-verde-launc.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Ik besef mij dat ik best gelukkig ben inderdaad. Ik kan niet wachten totdat de 4C voor de deur staat!![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Auto-fan zei:Nu maar hopen dat ik het juiste lot heb, dan rij ik in januari even naar Den Haag.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Hellracer
Ik besef mij dat ik best gelukkig ben inderdaad. Ik kan niet wachten totdat de 4C voor de deur staat!![]()
Wat blijft die mooi he? :T
Ik had het al meegekregen.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Michel
Man, wat een ramp. Ik merk dat ik nog nooit zo traag mij over de wegen heb begeven. Het wordt ook een spelletje om zo zuinig mogelijk te rijden. Mijn record tot nu toe is 1l op 12,6km. Ik rij dan wel voornamelijk snelweg. Nadeel is dat iedere dag(!!) moet tanken. Ik had hem vanmorgen leeg en er ging maar 35 liter in. Tevens is het ergonomisch een ramp. Ik laat mensen telkens een spelletje doen: voer eens een bestemming in, of: sluit je telefoon eens aan. Mensen lopen dan echt helemaal vast haha. Dat gaat echt helemaal nergens over. Dat hele multimedia ding is een soort Sudoku puzzel. Oftewel: sterke gewenst!
Stuur me tegen de tijd dat ik hem heb maar eens een berichtje.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Helaas heb je dronken idioten en dan krijg je onderstaand. Geen idee wat er gebeurt is,
Boppie zei:Ik zou er juist van balen omdat het een leenwagen betreft.
s velthuis zei:Boppie zei:Ik zou er juist van balen omdat het een leenwagen betreft.
Ik zou eerlijk gezegd dezelfde gedachte hebben. Ik ben al niet zo enthousiast om te lenen van een ander, maar als ik het dan ook nog kapot moet terug brengen... Bij mijn eigen spullen lig ik er niet wakker van (hoef ik gelukkig ook niet).