forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
MWH zei:
Voorheen was ik overal tegelijk ingelogd zonder problemen, sinds deze update moet ik elke dag opnieuw inloggen ondanks het vinkje...

En het wordt steeds erger.
Moet tegenwoordig bij zowat elke aanmelding - zelfs vanop hetzelfde toestel en met hetzelfde programma - steeds opnieuw inloggen,
ondanks het vinkje "ingelogd blijven".
En heb zelfs het idee dat het nog steeds erger wordt.
Neen, zo wordt forummen vanop mijn iPhone steeds irritanter.

Muddy Bandit zei:
Ik moet nu opeens bij elke pagina opnieuw de cookie-instellingen aangeven... :confused:

"Autoweek.nl maakt gebruik van cookies"

Ook al 10 keer op Akkoord geklikt maar het helpt niet echt.

man man man, zit daar uberhaupt iemand op de IT afdeling die ook echt iets kan?
Normaal moet je 10x per dag inloggen, want dat werkt ook nog steeds niet goed, maar nu moet je ook nog bij elke page load op cookie accepteren klikken.

Wat ik ook al heel lang heb als ik ergens wil reageren dat ik na het inloggen eerst in de adresbalk een # met een bepaalde tekst erachter moet weghalen, wil ik kunnen reageren. Heel lastig.

Gullwing zei:
man man man, zit daar uberhaupt iemand op de IT afdeling die ook echt iets kan?
Normaal moet je 10x per dag inloggen, want dat werkt ook nog steeds niet goed, maar nu moet je ook nog bij elke page load op cookie accepteren klikken.

Adblock plus.

Geavanceerd-mijn filterlijst. Regels toevoegen:

autoweek.nl##.ot-sdk-row

autoweek.nl##.onetrust-pc-dark-filter.ot-fade-in

Nooit meer last.

1k0.jpg

Voorheen kon ik altijd op recente berichten klikken en kreeg je een overzicht van de meest actuele berichten, helaas werkt dit al enige weken niet meer.
Nu moet ik klikken op ieder subforum om de meest recente berichten te zien.

MX6 zei:
Voorheen kon ik altijd op recente berichten klikken en kreeg je een overzicht van de meest actuele berichten, helaas werkt dit al enige weken niet meer.
Nu moet ik klikken op ieder subforum om de meest recente berichten te zien.

Dat hoeft volgens mij niet. Als je bovenin op Forum gaat staan komt er een menuutje naar beneden en als je dan op Actieve topics klikt kom je ook bij de recente berichten.

Op mijn iPhone kan ik vanaf de homepage het forum niet bereiken. Gelukkig had ik in mijn zoekgeschiedenis nog een link staan naar het forum, en dat werkt wel, maar het is wel lastig.

Jay DoubleYou zei:
Op mijn iPhone kan ik vanaf de homepage het forum niet bereiken. Gelukkig had ik in mijn zoekgeschiedenis nog een link staan naar het forum, en dat werkt wel, maar het is wel lastig.

Zie je het hamburgermenu dan niet? Want daar kun je naar forum en eventueel submenu-items als Forum Index of Actieve topics.

Tydelyck zei:
Jay DoubleYou zei:

Zie je het hamburgermenu dan niet? Want daar kun je naar forum en eventueel submenu-items als Forum Index of Actieve topics.

Als ik vanaf de homepage links op forum druk gebeurt er niks, maar wanneer ik vanuit mijn geschiedenis op het forum kom en druk op dat menu werkt het wel en komt inderdaad dat submenu tevoorschijn.

Jay DoubleYou zei:
Als ik vanaf de homepage links op forum druk gebeurt er niks, maar wanneer ik vanuit mijn geschiedenis op het forum kom en druk op dat menu werkt het wel en komt inderdaad dat submenu tevoorschijn.

Is dat zowel in staande als in liggende stand van je telefoon? En alle andere menudelen, buttons en links op de voorpagina werken wel?

Nu krijg ik bij meer dan de helft van de autoweek-pagina's die ik open steeds deze melding. Dus er is hier een adverteerder op de site die probeert te fishen??

beak.png

Bij de reviews. Ik heb reviews aangevuld. Die verschijnen gewoon. Ik heb een 2e identiteit aangemaakt [tijdelijk] om te kijken wat er dan gebeurd.
Daarmee kan ik wel posten, maar die zijn niet zichtbaar. Moeten eerst 'reviewed' worden.. .. en nu verdwenen.

Ik ben er een beetje klaar mee. Ik heb reviews sinds 2005, gratis clickbait voor sanoma. Ik vind het leuk om andere mensen te informeren ;
zelf lees ik ook de reviews voor ik een auto koop.

Het lijkt er op dat ik geblokkeerd ben. Maar een beetje fatsoen zou dan een email opleveren van een mediator.

Maar ik hoor niets, daarom denk ik dat het een storing is. Email aan redactie : geen antwoord.

Tijd om mijn account te sluiten na 14 jaar denk ik.

Dat gaat weer lekker. Het is een klein mirakel dat ik kan reageren, ik kan amper inloggen en als ik ingelogd ben, word ik direct weer uitgelogd. Misschien dat de browser Opera de boel niet per se makkelijker maakt, maar toch.

Had gisteravond op de frontpage een reactie geschreven op een artikel. Kreeg direct de mededeling dat ik nog niet voldoende bijdragen had geleverd waardoor mijn reactie niet direct zichtbaar zou zijn en eerst beoordeeld zou worden.
Vanmorgen even gekeken en wat ik al verwachtte; de reactie is niet geplaatst. Als het nu en onfatsoenlijke reactie was geweest of niet passend bij het onderwerp dan had ik het kunnen begrijpen. Nu begrijp ik er helemaal niets van.

HarrieD zei:
Had gisteravond op de frontpage een reactie geschreven op een artikel. Kreeg direct de mededeling dat ik nog niet voldoende bijdragen had geleverd waardoor mijn reactie niet direct zichtbaar zou zijn en eerst beoordeeld zou worden.
Vanmorgen even gekeken en wat ik al verwachtte; de reactie is niet geplaatst. Als het nu en onfatsoenlijke reactie was geweest of niet passend bij het onderwerp dan had ik het kunnen begrijpen. Nu begrijp ik er helemaal niets van.
Ik had dat ook met de android app. Ik gebruikte 'm al weinig, maar nu met de nieuwe layout en dit soort van 'premature ban'-systeem is ie waardeloos geworden. Ik weet niet wat voor telefoon of tablet je gebruikt maar mijn advies is om autoweek gewoon via de browser te benaderen. Functioneert uitstekend en je kunt ook meteen bij het forum. Als je op je chrome als browser gebruikt kun je middels 'toevoegen aan startscherm' een snelkoppeling toevoegen op je 'bureaublad', werkt perfect.

Ik ervaar nu hetzelfde probleem. De laatste posts moeten eerst gemodereerd worden, terwijl ik al jaren actief ben. Sinds een week verdwijnt elke reactie in een zwart gat. Naast de bekende technische problemen op een iPad is dit toch wel heel erg vervelend en frustrerend.

Bijzonder dat de discussie over "owners" gedeelte gelijk weer verwijderd is. Had toch ook even afgesplitst kunnen worden?

Wat is dit nou weer. Een nieuw subforum zonder imo duidelijke behoefte/vraag vanuit het forum, en discussie erover wordt weggehaald. Beetje merkwaardig ook dat het hele forum altijd gewoon onder de gebruikelijke regels en moderatoren valt, en die ene nieuwe kennelijk niet.

Carfanatic zei:
Bijzonder dat de discussie over "owners" gedeelte gelijk weer verwijderd is. Had toch ook even afgesplitst kunnen worden?

Is dit alleen voor de owners of mogen leaserijders ook meedoen?

haarr zei:
Carfanatic zei:

Je mag zelfs al meedoen als je een bovengemiddelde interesse hebt in een auto! En dat is mooi, een obsessieve hekel ergens aan hebben is immers ook een vorm van interesse.

haarr zei:
Carfanatic zei:

Ik vermoed dat het juist met name om de leaserijder gaat, als ik zo de lijst met autotypes bekijk. Alleen de Mokka begint nog bij een (mijns inziens) acceptabele verkoopprijs vanaf + € 25.000

AW had toch laatst een gesprek gepland met mensen om het forum nieuw leven in te blazen?
Ik ben niet uitgenodigd maar kan me zomaar voorstellen dat dit een van de ideeën was die voortkwamen uit die meeting.

Nico GTR zei:
AW had toch laatst een gesprek gepland met mensen om het forum nieuw leven in te blazen?
Ik ben niet uitgenodigd maar kan me zomaar voorstellen dat dit een van de ideeën was die voortkwamen uit die meeting.

Zou goed kunnen.

Zoals ik eerder al aangaf vind ik het wel opvallend hoe eigenaren de topics (Model 3, Enyaq, etc) op Tweakers weten te vinden, maar niet op AW.

Wat is er eigenlijk mis met het woord "eigenaren"? Of wordt alles hernoemd, car love doesn't rust, buy and lease advice, my car, new cars, fun corner, regular guests, mechanics & maintanance?

Wouter82 zei:
Wat is er eigenlijk mis met het woord "eigenaren"? Of wordt alles hernoemd, car love doesn't rust, buy and lease advice, my car, new cars, fun corner, regular guests, mechanics & maintanance?

Klopt, binnenkort mogen we ook alleen nog maar Engels praten hier, staat interessanter.

Engels is hip, joh. Laten we meteen helemaal anno 2021 gaan en het mijn auto-subforum dichtgooien, en in plaats daarvan kun je dan vlogs uploaden van je auto. Maar alleen als hij nieuw is, natuurlijk.

Skeep zei:
haarr zei:
Carfanatic zei:

Ik vermoed dat het juist met name om de leaserijder gaat, als ik zo de lijst met autotypes bekijk. Alleen de Mokka begint nog bij een (mijns inziens) acceptabele verkoopprijs vanaf + € 25.000

Dan is de titel misplaatst. Moet maar ....... leasers/drivers gaan heten om verwarring te voorkomen.

Ik kan als A4 en SLK eigenaar sowieso niet meedoen.

der Magistrat zei:
Meh. Mijn reacties zijn alweer verwijderd in het Tesla Model-3-topic.
Jammer.

Mijn bijdragen konden ook niet door de ownersbeugel. Wat hilarisch slecht. Het forum is al maanden een zooitje door gebrekkige moderatie, maar nu hebben ze een eigen speeltje en daar gaat binnen het half uur de bezem doorheen (n)

Wouter82 zei:
der Magistrat zei:
Meh. Mijn reacties zijn alweer verwijderd in het Tesla Model-3-topic.
Jammer.

Mijn bijdragen konden ook niet door de ownersbeugel. Wat hilarisch slecht. Het forum is al maanden een zooitje door gebrekkige moderatie, maar nu hebben ze een eigen speeltje en daar gaat binnen het half uur de bezem doorheen (n)
Gewoon niet meer in die topics reageren dus. Is blijkbaar toch niet gewenst, en dan kunnen we mooi zien of dit initiatief dan ook nieuw bloed (allemaal ontzettend leuke reageerders, die enkel ontopic reageren en altijd liev tegen elkaar doen en zo :LOL: ) aantrekt, ofzo...

Mijn bijdragen daar zijn ook weggemodereerd. ;)
Wat een aanfluiting, net als de Model3 zelf.

Enorm succes die topics over EV.
Bijna alle hebben na de OP geen enkele reactie. De Tesla 3 waarvan 2 van dezelfde persoon als de OP.

Ja, die EV bestuurders zijn echte liefhebbers. Lage bijtelling laat ze koud.

Als niemand reageert dan wordt het gewoon een flop en dan verdwijnt het vanzelf wel weer. Ik zie de toegevoegde waarde echt totaal niet van die rubriek.

der Magistrat zei:
Carfanatic zei:

Haha! Krijg nou. Zonder enige communicatie of iets, gewoon huppaké, delete!

Zou dat een voorteken zijn voor de rest van het forum?

Beetje vreemde gang van zaken dit. Een soort eigen autoweek forum binnen het forum blijkbaar voor een zeer besloten clubje "liefhebbers" Het reageren in zo'n topic voelt een beetje als op bezoek bij de koning.

Het is een proef dus als het geen succes wordt zal die rubriek wel verdwijnen. Voor de rest van het forum denk ik niet. Hoop ik niet tenminste. Als het echt verdwijnt dan gaan we gewoon een nieuw forum maken toch? Veel forummers kijken toch niet op de homepage en voor de beste foto's en autonieuws moet je sowieso op het forum zijn ;)

MCW zei:

Het is een proef dus als het geen succes wordt zal die rubriek wel verdwijnen. Voor de rest van het forum denk ik niet. Hoop ik niet tenminste. Als het echt verdwijnt dan gaan we gewoon een nieuw forum maken toch? Veel forummers kijken toch niet op de homepage en voor de beste foto's en autonieuws moet je sowieso op het forum zijn ;)

(y)

DeeTwee zei:
Nou, dat het maar een beregezellige boel mag worden daar in het owneerdershoekje van het forum! :T
(...)
Gewoon niet meer in die topics reageren dus. Is blijkbaar toch niet gewenst, en dan kunnen we mooi zien of dit initiatief dan ook nieuw bloed (allemaal ontzettend leuke reageerders, die enkel ontopic reageren en altijd liev tegen elkaar doen en zo :LOL: ) aantrekt, ofzo...

Je bent anders wel de enige die daar reageert op Jan Renting (webcoordinator van AW) :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan