Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
cirKel zei:Ik kan weer de hele dag niet inloggen. Niet in Chrome, niet in Edge. De 'Inloggen' button klikken heeft gewoon nul effect. Uiteindelijk in de Incognito-modus van Chrome geprobeerd, en daar lukt het dan weer wel. Wat is er toch aan de hand met deze site? Waarom nemen ze bij Sanoma een nieuw inlogsysteem in gebruik dat niet goed is uitgetest?
Ook last van idd. Als je niet alle mogelijke cookie rotzooi op je pc wil kan je ineens niet meer fatsoenlijk inloggen op het forum.D. Elzinga zei:Hier ook. Ik word ongevraagd om de paar uur uitgelogd, en weer inloggen gaat niet bepaald vlekkeloos.![]()
zootje zei:Ik heb met aw het volgende probleem op m'n s8+ : de pagina wordt vrijwel altijd tweemaal geladen, iets wat alleen met aw gebeurt. Geen idee hoe dat komt en ik erger me er zo langzamerhand mateloos aan. Gebruik de standaard Samsung browser.
Staat in drop downmenu onder 'tests'Mach1 zei:Waar is de verbruiksmonitor naartoe?
Bimmert zei:Staat in drop downmenu onder 'tests'Mach1 zei:Waar is de verbruiksmonitor naartoe?
Ik kan nu helaas niet meer via mijn profiel op mijn eigen berichten (of bij een ander op diens berichten) zoeken. Jammer, dat was net handig.
Bird Nerd zei:Ik kan al paar uur niets plaatsen op de hoofpagina. Je typt je bericht en drukt op "plaats reactie" en er gebeurt echt helemaal niets. Dit speelt trouwens al erg lang maar meestal doet ie het op een gegeven moment wel..Ik heb overigens nog steeds dat als ik een bericht plaats in het forum dat bij overzicht van topics hij niet geupdate is. Moet ik elke keer weer F5 drukken
Beste bezoeker,
Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd. Dit vinden wij jammer, want autoweek.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk. Wilt u een uitzondering maken voor autoweek.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
Damianw26 zei:Krijg steeds de melding dat het bericht verwijderd is zodra ik een topic aanklik. Aantal keer vernieuwen van de pagina helpt meestal.