forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Skeep: en dan heb je wel het vakje "bewaar een kopie van..." aangevinkt? (ik vraag het maar voor de zekerheid)

cirKel zei:
Ik kan weer de hele dag niet inloggen. Niet in Chrome, niet in Edge. De 'Inloggen' button klikken heeft gewoon nul effect. Uiteindelijk in de Incognito-modus van Chrome geprobeerd, en daar lukt het dan weer wel. Wat is er toch aan de hand met deze site? Waarom nemen ze bij Sanoma een nieuw inlogsysteem in gebruik dat niet goed is uitgetest?

Dit is nu ook gaande, op pc gaat inloggen niet, mobiel lukt kennelijk wel maar blijft maar herladen...

D. Elzinga zei:
Hier ook. Ik word ongevraagd om de paar uur uitgelogd, en weer inloggen gaat niet bepaald vlekkeloos.(n)
Ook last van idd. Als je niet alle mogelijke cookie rotzooi op je pc wil kan je ineens niet meer fatsoenlijk inloggen op het forum.

Ik heb er ook last van. Alle cookies verwijderd, geschiedenis Chrome verwijderd enz. Opnieuw inloggen lukt soms wel en soms niet. En lukt het inloggen wel dan lig ik er 1 minuut later alsnog uit. Probleem doet zich alleen op de site van Autoweek voor. Erg lastig!!

Ik heb net een bericht geplaatst in Algemeen. Echter, na het plaatsen van het bericht kreeg ik de mededeling "Sorry, het opgevraagde bericht kan niet worden gevonden." te zien. Als ik in algemeen kijk en op het betreffende topic (de Nederlandse verkoopcijfers) klik dan staat het bericht er niet. Als ik bij Actieve topics kijk zie ik dat mijn bericht wel geplaatst is, echter krijg ik diezelfde mededeling dat het bericht niet kan worden gevonden. Wat is er aan de hand?

15qyzqr.jpg

*edit: bericht is nu te zien. Een of ander bugje zeker.

En als het inloggen soms wel werkt, dan krijg ik bij het plaatsen van een bericht vanaf mijn tablet steeds dit:

pBnGSPM.png

Het is bijna smaad dat je wordt beschuldigd van hacking terwijl je juist een positieve bijdrage aan het forum wilt leveren.

Ik ook inderdaad. Een ander probleem dat ik heb en waarvan ik benieuwd ben of er meer zijn die er last van hebben: ik heb verschillende topics op het forum aangevinkt om te volgen en er dan ook een email van te krijgen als er een nieuw bericht is. Dat werkt al een hele poos niet meer. Ook in mijn spam-box krijg ik geen berichten binnen, dus het lijkt erop alsof het forum geen berichten meer genereert?

Sinds gisteren van het één op andere moment kon ik niets meer plaatsen, terwijl ik wel gewoon ingelogd was. Opnieuw inloggen verandert dat niet. Als ik na inloggen m'n eigen profiel wil bekijken krijg ik de opmerking dat ik niet ingelogd ben :confused: Heb Autoweek gemaild maar die reageren niet vlot, daarom maar een nieuw account aangemaakt maar irritant is het wel.

Ik heb met aw het volgende probleem op m'n s8+ : de pagina wordt vrijwel altijd tweemaal geladen, iets wat alleen met aw gebeurt. Geen idee hoe dat komt en ik erger me er zo langzamerhand mateloos aan. Gebruik de standaard Samsung browser.

zootje zei:
Ik heb met aw het volgende probleem op m'n s8+ : de pagina wordt vrijwel altijd tweemaal geladen, iets wat alleen met aw gebeurt. Geen idee hoe dat komt en ik erger me er zo langzamerhand mateloos aan. Gebruik de standaard Samsung browser.

Heb ik op de computer met Chrome ook...

En weer error 500. bericht lijkt niet geplaatst, zie t bericht wel, maar kwartier later is t weer verdwenen...

Dat tweemaal laten heb ik ook, site werkt wel maar inderdaad erg vervelend. Gebruik Opera op een Android telefoon.

Als ik de recente berichten aanklik krijg ik alleen de nieuwste berichten en ook als ik onder nogmaals selecteer op actieve berichten verandert er niets. Ow ja en af en toe 503.

Mach1 zei:
Waar is de verbruiksmonitor naartoe?
Staat in drop downmenu onder 'tests'

Ik kan nu helaas niet meer via mijn profiel op mijn eigen berichten (of bij een ander op diens berichten) zoeken. Jammer, dat was net handig.

Bimmert zei:
Mach1 zei:
Waar is de verbruiksmonitor naartoe?
Staat in drop downmenu onder 'tests'

Ik kan nu helaas niet meer via mijn profiel op mijn eigen berichten (of bij een ander op diens berichten) zoeken. Jammer, dat was net handig.

Bedankt! Eerder kon ik er in via de dropdown ‘mijn AW’. Vreemde plaats nu...

Ik heb op die plaats gekeken, maar daar kan ik mijn eigen verbruiksmonitor niet bijhouden....

Ik kan al paar uur niets plaatsen op de hoofpagina. Je typt je bericht en drukt op "plaats reactie" en er gebeurt echt helemaal niets. Dit speelt trouwens al erg lang maar meestal doet ie het op een gegeven moment wel.. :rolleyes: Ik heb overigens nog steeds dat als ik een bericht plaats in het forum dat bij overzicht van topics hij niet geupdate is. Moet ik elke keer weer F5 drukken

Bird Nerd zei:
Ik kan al paar uur niets plaatsen op de hoofpagina. Je typt je bericht en drukt op "plaats reactie" en er gebeurt echt helemaal niets. Dit speelt trouwens al erg lang maar meestal doet ie het op een gegeven moment wel.. :rolleyes: Ik heb overigens nog steeds dat als ik een bericht plaats in het forum dat bij overzicht van topics hij niet geupdate is. Moet ik elke keer weer F5 drukken

Het viel mij al op dat er zo weinig reacties waren maar nu snap ik waarom.

Reactiemogelijkheid onder AW-artikelen is de laatste dagen weer dramatisch.

Zit je een verhaaltje/reactie te typen, wil je hem plaatsen en vervolgens gebeurt er weer niks. Frustrerend !!

En ik denk dat ik niet de enige ben, laatste 2 dagen maar een handvol reacties op artikelen.

Op de iPad word ik constant uitgelogd, is al maanden zo. Wanneer ik opnieuw inlog krijg ik de melding ‘je bent reeds ingelogd’. Erg irritant om elke keer opnieuw in te moeten loggen terwijl je hebt aangevinkt ingelogd te willen blijven....

Wordt er niet beter op bij Autoweek.

Zijn er meer mensen die ongevraagd uitgelogd zijn bij Google Chrome en niet meer opnieuw ingelogd komen? Ben nu via i-pad ingelogd om toch maar een bericht te kunnen plaatsen.
Op mijn desktop via (verouderde) Chrome krijg ik bij ‘mijnAW’ de melding dat ik akkoord moet gaan met de privacyvoorwaarden. Bij het klikken op ‘meer informatie’ en de cookies ‘opslaan’ krijg ik de inlogpagina. Echter het klikken op de knop ‘inloggen’ levert niets op. Ergens links onderin zie ik wel iets van Google, maar bij mijn weten heb ik nooit een ad-blocker of pop-up blokkering ingesteld en zou ik dus gewoon een veld moeten krijgen waar ik mail en wachtwoord moet kunnen invullen.
Zou dit een fout van Autoweek zijn of zou dit bij Google liggen? Via Chrome op de Asus nexus 7 tablet kan ik wél inloggen.

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd. Dit vinden wij jammer, want autoweek.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk. Wilt u een uitzondering maken voor autoweek.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Gloeiendegloeiendegloeiende. Ik heb helemaal geen add-blocker.

Er is iets heel vaags aan de hand: ik ben opeens ingelogd onder mijn eigen naam, maar kan mij niet herinneren ooit een nieuw account te hebben aangemaakt. Ik zie nergens een optie om uit te loggen (en dus weer opnieuw in te loggen) Heel vreemd. Ik ben hier actief als SVF en dit account is blijkbaar in augustus vorig jaar aangemaakt en heb zonder dat ik het in de gaten had blijkbaar al eens wat gepost onder deze naam. Wat is hier aan de hand? Gehackt ofzo..?

Ik heb bovenstaand bericht al gerapporteerd. Mijn eerste bericht onder dit account heb ik gepost in februari in het scooptopic over de Ford Focus met mijn smartphone, wellicht dat daar iets is gebeurd met de instellingen waardoor ik met mijn facebook account ben ingelogd.

Test 1, 2, 3..
Ik heb 3x geprobeerd iets te plaatsen maar het verdwijnt telkens.
Kijken of hier wel iets blijft staan.

Ik kan al sinds de update niets meer wijzigen in "mijn autoreview". De datum blijft op 1899 staan (mijn brikken zijn wel oud, maar dat is dan ook wel weer overdreven) en ik krijg voortdurend de melding dat er iets fout is gegaan bij het ophalen van de gegevens en dat ik het later nog eens moet proberen... Ben ik nou de enige?

Ik kan me de tijd eigenlijk niet meer heugen waarin je niet meerdere keren per dag opnieuw moest inloggen...

Soms gaat het even goed, dan is het weer aan de lopende band mis.

Hetzelfde geldt voor de 503 errors, vandaag ook weer om gestoord van te worden.

Zijn er meer mensen die vandaag erg veel problemen hebben? Meldingen als 404, 503, berichten die niet getoond kunnen worden omdat ze er niet zijn.

Yep. Had zelfs vanochtend een melding dat er onderhoud aan de site was, zoiets had ik in al die jaren hier nog niet gezien, later nog een melding met zelfde strekking maar dan van Sanoma. Nu constant melding dat berichten er idd niet zijn, soms 2 of 3x klikken en nog steeds niet te tonen en dan opeens de keer erna wel gewoon.

Krijg steeds de melding dat het bericht verwijderd is zodra ik een topic aanklik. Aantal keer vernieuwen van de pagina helpt meestal.

Damianw26 zei:
Krijg steeds de melding dat het bericht verwijderd is zodra ik een topic aanklik. Aantal keer vernieuwen van de pagina helpt meestal.

Hier idem, ook bij het plaatsen van een bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan