De Grote Pats Thread - Deel 13

iPad?
Ik kwam dit tegen, vind hem wel leuk eerlijk gezegd.:)

the-main-use-of-an-ipad.jpg

meeuw zei:
Roy R zei:
De kogel is door de kerk, as vrijdag mijn 'nieuwe' Teutoon ophalen. Een A3 sportback 1.8 tfsi ambition uit 2009 met 17.000 en nog wat op de teller.

Lekkere motor de 1.8 TFSI, heb ik ook in een A3 gehad (y)

Succes met je A3!

Dankje. Lekkere motor inderdaad. Nog lekkerder met een chipje tzt. (y)

Reihen-6-zylinder zei:
Heb je iets tegen iPhone's Ice?

Nee hoor, ikzelf heb gekozen voor een SGSII die voor mij iets betere opties had maar ik heb wel wat tegen Hardcore I-Phone fans die Steve jobs en zijn producten het einde vinden en ook daarin tunnelvisie hebben

Ik vind het mooie dingen. Maar als iemand een Android mooi vindt, moet hij dat zelf weten.
Ik heb een Android van de zaak. Kan niet tegen mijn iPhone op, maar dat is mijn mening.

Het hangt er idd ook vanaf wat je er mee gaat doen. Ik ben geen tweaker, dus een iPhone is prima voor mij.

Reihen-6-zylinder zei:
Ik vind het mooie dingen. Maar als iemand een Android mooi vindt, moet hij dat zelf weten.
Ik heb een Android van de zaak. Kan niet tegen mijn iPhone op, maar dat is mijn mening.

+1, maar vertel dat mijn schoonzus maar..................................:LOL:

Icebrain zei:
i4S zei:
Icebrain zei:
i4S zei:
Reihen-6-zylinder zei:
@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft :)

Dat heeft natuurlijk niks met objectiviteit te maken:p

Ja leuk laten we het hebben over de I-phone Lovers en dus niet objectief, en de I-phone haters en dus wel objectief..........................:p

I-phone?:p

I rest my case.....................................(n)

Ik ben geen hardcore iPhone fan hoor, heb ook geen tunnelvisie en aanbid Jobs ook niet;). Dus maak je daar maar niet druk over:p

Ik heb ziowel een HTC Sensation als een iPad 2 en ik moet eerlijk bekennen dat ik Android toch fijner vind. Voel me toch beperkt met iOS! Geen idee waarom, maar heb het gevoel dat met Android zoveel meer mogelijk is. Niettemin is iOS ook prima hoor, maar ziet er vooral mooi uit. Qua functies ben ik meer pro-android.

i4S zei:
Icebrain zei:
i4S zei:
Icebrain zei:
i4S zei:
Reihen-6-zylinder zei:
@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft :)

Dat heeft natuurlijk niks met objectiviteit te maken:p

Ja leuk laten we het hebben over de I-phone Lovers en dus niet objectief, en de I-phone haters en dus wel objectief..........................:p

I-phone?:p

I rest my case.....................................(n)

Ik ben geen hardcore iPhone fan hoor, heb ook geen tunnelvisie en aanbid Jobs ook niet;). Dus maak je daar maar niet druk over:p

Mooi........................................(y)

Bhuddymahn zei:
Voel me toch beperkt met iOS!

Dat heeft mijn broertje (Iphone 3s) ook. Na de jailbreak heeft hij een HTC thema erop gezet, compleet met HTC klok met weer. :) Ziet er echt niet uit. :)

Ben zelf nog steeds tevreden met mijn HTC Wildfire S. (y) Nou ja, het formaat is af en toe onhandig bij typen, ligt dan net niet lekker in de hand. Een Iphone doet dat echt beter. Maarja, bewust voor gekozen en groter is ook weer een stuk duurder. Verder een topding.

Elco zei:
En nog steeds niemand over op de Windows Phones hier? :D

hier op 2 maanden na, een jaar in het bezit van een heerlijke Omnia 7.
Bevalt me echt goed dat WP. Sociale functies en contacten werkt super en ook zune en entertainment werkt goed
Camera en filmen in hd ook, verder ook illegale navigon er op. Volwaardige tomtommert(y)(y)

Mijn pats (1).....: in gebruikname nieuwe demo. Vooralsnog een DS5 1.6 e-HDi So Chic met diverse opties, maar begin april komt er een demo bij die ik graag wil rijden. Dat is een zwarte 1.6 THP 155 So Chic in het zwart met als optie navi en 18 inch.

Pats 2: zaterdag om 10.20 uur vertrek naar San Fransisco om na 3 dagen met de Alamo bak af te reizen naar Las Vegas. Vorig jaar eerst LV bezocht en daarna 3 dagen LA. Was waanzinnig !! Dus nu eerst SF en via Yosemite naar LV.

En dan duurt zo'n week langggggggggggg :p

Greetz !

Maurice

Ik heb mezelf vandaag (vrijdagmiddag om precies te zijn) het volgende stukje moderne 'kunst' cadeau gedaan:

NEWYORK.jpg

Heel erg duur voor betaald, was 500 Euro[size=x-small]cent[/size] op Marktplaats.

Verder voor zaterdag, hopelijk heb ik genoeg:

782640302_5_vzrM.jpeg

444.jpg

Hier is "De nieuwe iPad" (hij mag geen 3 genoemd worden) ook binnen.

Hier niet, maar ik had hem dan ook niet besteld :)

Morgen maar eens kijken of de NS de boel weer op orde heeft, want ik pak de eerste trein richting Schiphol.
Aanhangende pats is een van de leukere dingen van m'n job, namelijk 2 dagen testen op de Hungaroring voor introductie 2 nieuwe sportieve zomerbanden :)

Nu nog hopen dat het geen anti-pats wordt met die NS :T

Ik pats ook met mijn New iPad :D
Wat een ongelofelijk mooi scherm, eindelijk een goede camera en weer net een mooier design, top!

Superpats: eindelijk ben ik van telefoonsnoertjes en kabeltjes af in mijn studeerkamer.

Ik heb bij de centrale telefoon mijn modem en een draadloze router geinstalleerd. Wauw. Ik hoef alleen maar mijn computer of laptop aan te doen where-ever in the house en ik heb gewoon internet!

Ik ben diep onder de indruk

en nog vele malen sneller ook nog. Wauw!

@JW01
Ja, CLS 63AMG's (4x), Jaguar XKR-S (2x), Aston Martin Virage (2x), Audi S5 (2x), Alfa Guilietta (23x)

Niet goed geïnformeerd Carfanatic Joost. We mochten inderdaad niet het circuit op met de AMG's en Jag's, maar de AM, S5 en Guilietta hebben we even in kunnen sturen. Maargoed, blijven wel prachtige auto's (y)

Ik wist niet dat mijn vrouw me nog blij kon maken met een cadeau (we hebben alles), maar hier ben ik zeer blij mee

ikea-Sunnan.jpg

Bureaulamp op zonneenergie voor mijn studeerkamer (bureau en computerbureau). Door de computer en de laptop heb ik al veel kabels, en deze lamp, helemaal zonder kabels.
Ik heb trouwens een witte, mijn studeerkamer is ook wit (witte bureau's, witte boekenkasten, alleen de salonradio, lampenradio en tapedeck zijn van hout), de lamp is helemaal wit.
Hij is lekker solide en geeft veel licht. Ik ben er ontzettend blij mee!
(je moet hem om de drie dagen op de vensterbank zetten overdag)

Aangenomen bij de Toyota dealer in de buurt :D
Vanaf 1 juni werkzaam als zaterdaghulp o.a. wassen, en nieuw en gebruikte wagens klaar maken voor aflevering (y)

Terug
Bovenaan