Bentley Arnage
Net ingestapt
iPad?
Ik kwam dit tegen, vind hem wel leuk eerlijk gezegd.
Ik kwam dit tegen, vind hem wel leuk eerlijk gezegd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
meeuw zei:Roy R zei:De kogel is door de kerk, as vrijdag mijn 'nieuwe' Teutoon ophalen. Een A3 sportback 1.8 tfsi ambition uit 2009 met 17.000 en nog wat op de teller.
Lekkere motor de 1.8 TFSI, heb ik ook in een A3 gehad
Succes met je A3!
Elco zei:Nee, maar jij bent ook volkomen objectief.
Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
i4S zei:Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
Dat heeft natuurlijk niks met objectiviteit te maken![]()
Icebrain zei:i4S zei:Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
Ja leuk laten we het hebben over de I-phone Lovers en dus niet objectief, en de I-phone haters en dus wel objectief..........................![]()
i4S zei:Icebrain zei:i4S zei:Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
Ja leuk laten we het hebben over de I-phone Lovers en dus niet objectief, en de I-phone haters en dus wel objectief..........................![]()
I-phone?![]()
Reihen-6-zylinder zei:Heb je iets tegen iPhone's Ice?
Reihen-6-zylinder zei:Ik vind het mooie dingen. Maar als iemand een Android mooi vindt, moet hij dat zelf weten.
Ik heb een Android van de zaak. Kan niet tegen mijn iPhone op, maar dat is mijn mening.
Icebrain zei:i4S zei:Icebrain zei:i4S zei:Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
I-phone?![]()
I rest my case.....................................![]()
i4S zei:Icebrain zei:i4S zei:Icebrain zei:i4S zei:Reihen-6-zylinder zei:@ i4S, ik denk dat Elco het over je naam heeft![]()
I-phone?![]()
I rest my case.....................................![]()
Ik ben geen hardcore iPhone fan hoor, heb ook geen tunnelvisie en aanbid Jobs ook niet. Dus maak je daar maar niet druk over
![]()
i4S zei:Volgens mij zit de 'punt' vast op je toetsenbord?
Moderator
i4S zei:Volgens mij zit de 'punt' vast op je toetsenbord?
Terence zei:i4S zei:Volgens mij zit de 'punt' vast op je toetsenbord?
Nog niet gewend aan die puntjes van Icebrain/PCR?
Bhuddymahn zei:Voel me toch beperkt met iOS!
Elco zei:En nog steeds niemand over op de Windows Phones hier?![]()
Elco zei:En nog steeds niemand over op de Windows Phones hier?![]()
Hier niet, maar ik had hem dan ook niet besteld
adinsx zei:Verblijfje
![]()