Terence
Moderator
Renault Sport zei:Aangenomen bij de Toyota dealer in de buurt
Vanaf 1 juni werkzaam als zaterdaghulp o.a. wassen, en nieuw en gebruikte wagens klaar maken voor aflevering![]()
He leuk zeg
Welke buurt kunnen we je vinden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Renault Sport zei:Aangenomen bij de Toyota dealer in de buurt
Vanaf 1 juni werkzaam als zaterdaghulp o.a. wassen, en nieuw en gebruikte wagens klaar maken voor aflevering![]()
Moderator
Renault Sport zei:@ Renaultje & Terence
Thanks! Proefdag gehad en beviel erg goed, ze waren zelf ook tevreden
Regio is ver vandaan bij jou Terence, Achterhoek![]()
adinsx zei:Past... Daar waar mijn ellendige Nokia's (waarbij de N96 het absolute dieptepunt was) de boel altijd vastliep is de update van mijn Galaxy S2 naar ICS snel en zonder problemen gepiept![]()
Ik las op een ander forum dat er nog wat bugjes in zaten. Batterij werd in een uur leeg getrokken. En na een paar uur laden zat er nog maar 10% bij Geen idee of Vodafone heb al heeft uitgegeven. Zal vanavond eens checken.
adinsx zei:reboots nooit last van gehad. Eigenlijk ook nooit een update gedaan, had 2.3.3. er nog op staan. Maar ik heb ook Vodafone, en 4.0.3. doet het hier prima. Alleen even de Apps opnieuw rangschikken en hier en daar wat wennen.
adinsx zei:reboots nooit last van gehad. Eigenlijk ook nooit een update gedaan, had 2.3.3. er nog op staan. Maar ik heb ook Vodafone, en 4.0.3. doet het hier prima. Alleen even de Apps opnieuw rangschikken en hier en daar wat wennen.
Joël D. zei:Wiskunde B het hele jaar herkanst. Opgehaald van een 5,0 naar een 7,1.![]()
Joël D. zei:Nee, ik ga Werktuigbouwkunde doen, dat is geen loting.![]()
WesleyD zei:Bevalt erg goed tot nu toe.![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Klein patsje: Ik heb weer BBC2
Iets meer uitleg: ik heb Ziggo de deur uitgeschopt.
Ik heb geen ipTV genomen. Ik ben overgestapt naar Online van T-Mobile. Dat scheelt me (de komende 8 maanden) € 46 per maand. Voor de TV gebruikenze Digitenne. Het was even zoeken naar de juiste positie voor de antenne, omdat de ontvangst slecht was. Maar ik had nog 6 meter coax-kabel liggen, daardoor kon de antenne naar een hogere verdieping en nu heb ik op alle kanalen 100% ontvangst.Nooberke zei:D.E.N.N.I.S. zei:Klein patsje: Ik heb weer BBC2
Als je nou ipTV hebt lijkt me dat eerder een anti pats![]()
WesleyD zei:Nieuwe aanwinst:
![]()
Bevalt erg goed tot nu toe.![]()
Carfanatic zei:![]()
leuk speelgoed![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb geen ipTV genomen. Ik ben overgestapt naar Online van T-Mobile. Dat scheelt me (de komende 8 maanden) € 46 per maand. Voor de TV gebruikenze Digitenne. Het was even zoeken naar de juiste positie voor de antenne, omdat de ontvangst slecht was. Maar ik had nog 6 meter coax-kabel liggen, daardoor kon de antenne naar een hogere verdieping en nu heb ik op alle kanalen 100% ontvangst.Nooberke zei:D.E.N.N.I.S. zei:Klein patsje: Ik heb weer BBC2
JW01 (vanaf een Appel) zei:Carfanatic zei:![]()
leuk speelgoed![]()
Zeker! 10.1?
Nooberke zei:D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb geen ipTV genomen. Ik ben overgestapt naar Online van T-Mobile. Dat scheelt me (de komende 8 maanden) € 46 per maand. Voor de TV gebruikenze Digitenne. Het was even zoeken naar de juiste positie voor de antenne, omdat de ontvangst slecht was. Maar ik had nog 6 meter coax-kabel liggen, daardoor kon de antenne naar een hogere verdieping en nu heb ik op alle kanalen 100% ontvangst.Nooberke zei:D.E.N.N.I.S. zei:Klein patsje: Ik heb weer BBC2
Digitenne? Dat is nog erger... hopelijk heb je geen fatsoenlijke TV
Heb vorige week zelf een HTC Flyer 3G 32GB gekocht voor 199 euro, 7 inch is een top formaat en voor die prijs kon ik het echt niet laten![]()
Is 7inch niet veel te klein? Ik bedoel, net zo'n 'net-niet' maatje tussen telefoon en echte tablet imo. Of niet?
8.9 wehkamp actie voor €177. smiling smiley
Nooberke zei:Is 7inch niet veel te klein? Ik bedoel, net zo'n 'net-niet' maatje tussen telefoon en echte tablet imo. Of niet?
Het fijne aan 7" is dat je hem net als een telefoon kan vasthouden...
De tablet verticaal, handen eronder en dan typen met je duimen. Bij grotere tablets moet je het apparaat toch al gauw wegleggen om te kunnen typen.
De resolutie is niet veel minder, dus de hoeveelheid schermruimte is niet veel minder in de praktijk. Verder pakt het gewoon veel makkelijker, werken met 1 hand is mogelijk
Hebben beneden aan de TV/Receiver een mediacenter pc'tje hangen. Daar is het ook ideaal voor, kan de tv uitblijven als je muziek wilt luisteren.
Heb ook een Samsung SGSII en die is nog wel een heel stuk kleiner hoor, zeker voor vaderlief klein om te gebruiken als bijvoorbeeld XBMC remote
8.9 wehkamp actie voor €177. smiling smiley
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()
i4S zei:Dat kan bij mijn tablet ook hoor, gewoon toetsenbord uit elkaar 'swipen' en je hebt twee halve toetsenborden om met je duimen mee te typen. Gebruik het alleen nooit omdat ik op mijn schoot/tafel leggen veel handiger vind.
Ben je niet steeds aan het vergroten dan, om alles goed te kunnen zien? Wordt het anders niet te klein?
Maar mooi dat je er blij mee bentSchijnen goede apparaatjes te zijn
![]()
Nooberke zei:8.9 wehkamp actie voor €177. smiling smiley
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()