De Grote Pats Thread - Deel 13

Renault Sport zei:
Aangenomen bij de Toyota dealer in de buurt :D
Vanaf 1 juni werkzaam als zaterdaghulp o.a. wassen, en nieuw en gebruikte wagens klaar maken voor aflevering (y)

He leuk zeg (y)
Welke buurt kunnen we je vinden? :)

Lang getwijfeld, afgelopen paar dagen goede actie geweest, nieuwe laptop, Sony Vaio aangeschaft! :D
Maar alle vinkjes aangevinkt, behalve een bluray writer!

Uw configuratie VPCF24C5E
Ontwerp
Afwerkingen: Zwart
Uw configuratie
Processor: Intel®Core(TM)i7-2670QM,2.2GHz
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium
Harde schijf: 750 GB Serieel ATA (7200 rpm)
Geheugen: 8 GB 1333 MHz DDR3-SDRAM
Optisch station: Blu-ray Disc(TM) player
Display: 41,6 cm LCD, 1920x1080 Premium
Grafische kaart: NVIDIA® GeForce® GT 540M 2GB
Microsoft® Office 2010: Office 2010 Starter
Antivirusprogramma: Geen bescherming
McAfee® Online Backup: McAfee Online Backup proef
Adobe® Creation: Zonder Adobe Creation
Adobe® Lightroom®: Zonder AdobeLightroom
Sony Creative software: Zonder Imagination StudioSuite
Tevens meegeleverd
Batterij: Batterij werkt max. 5 uur
HDMI(TM) uitgang: HDMI(TM) uitgang
AC-adapter: AC-adapter
Draadloos LAN: Draadloos LAN (IEEE 802.11bgn)
Toetsenbord Style: Toetsenbord met backlight
Taal en toetsenbord: Nederlands (QWERTY)
Bluetooth®: Bluetooth® 4.0

sony_vaio-f-3d-laptop.jpg

Sony-VAIO-F-Series-3D-laptop-01.jpg

Sony-VAIO-F-Series.jpg

@ Renaultje & Terence

Thanks! Proefdag gehad en beviel erg goed, ze waren zelf ook tevreden :LOL:
Regio is ver vandaan bij jou Terence, Achterhoek :p

Renault Sport zei:
@ Renaultje & Terence

Thanks! Proefdag gehad en beviel erg goed, ze waren zelf ook tevreden :LOL:
Regio is ver vandaan bij jou Terence, Achterhoek :p

Klinkt als bij mij in de buurt :)

We zijn hier het huis aan het ontdoen van alle 'sfeer'. Dus lampen eraf, foto's, bloemen, etc. etc.
Maandag a.s. komt een verhuisbedrijf alle meubels van beneden ophalen en rond de middag begint men met het uitbreken van de tegelvloer.
Na 1,5 jaar juridisch getouwtrek komt er eindelijk een nieuwe tegelvloer in :)

Betekend wel 2 weken bij schoonouders logeren, maar ach, daar is het ook wel gezellig ;)

Ik weet nog hoe ik werd aangenomen: "Dus je bent Terence, 17 jaar, prima! We bieden je 5 euro per uur, goed? Ja! Heb je al autogereden? Nee! Oooow, nou stap in, eens kijken of het lukt. Prima, aangenomen!" :)

Fijn adinsx! Duurt lang he!

Past... Daar waar mijn ellendige Nokia's (waarbij de N96 het absolute dieptepunt was) de boel altijd vastliep is de update van mijn Galaxy S2 naar ICS snel en zonder problemen gepiept :)

Wat blijft het toch fijn spul (y)

adinsx zei:
Past... Daar waar mijn ellendige Nokia's (waarbij de N96 het absolute dieptepunt was) de boel altijd vastliep is de update van mijn Galaxy S2 naar ICS snel en zonder problemen gepiept :)

Ik las op een ander forum dat er nog wat bugjes in zaten. Batterij werd in een uur leeg getrokken. En na een paar uur laden zat er nog maar 10% bijo_O Geen idee of Vodafone heb al heeft uitgegeven. Zal vanavond eens checken.

Ik las op een ander forum dat er nog wat bugjes in zaten. Batterij werd in een uur leeg getrokken. En na een paar uur laden zat er nog maar 10% bij Geen idee of Vodafone heb al heeft uitgegeven. Zal vanavond eens checken.

gebruik sinds een weekje een engelse rom en die werkt gewoon prima.

reboots nooit last van gehad. Eigenlijk ook nooit een update gedaan, had 2.3.3. er nog op staan. Maar ik heb ook Vodafone, en 4.0.3. doet het hier prima. Alleen even de Apps opnieuw rangschikken en hier en daar wat wennen.

adinsx zei:
reboots nooit last van gehad. Eigenlijk ook nooit een update gedaan, had 2.3.3. er nog op staan. Maar ik heb ook Vodafone, en 4.0.3. doet het hier prima. Alleen even de Apps opnieuw rangschikken en hier en daar wat wennen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android.chrome (y)

Woohoo!! Gewonnen :)

Het heeft even geduurd en een boel juridisch getouwtrek later, maar ik ben door de rechter in het gelijk gesteld. De verzekeraar van de tegenpartij kan nu niets anders meer dan alles betalen.
Kan eindelijk dat gat in de achterbumper gerepareerd worden.

adinsx zei:

Met 2.3.3 had ik ook geen reboots, de laatste Gingerbread versie wel

Soms echt belachelijk veel, schijnt iets met te trage MicroSD te maken hebben:(

Maar heb hier nou ook Ice Cream Sandwich, word er niet erg warm van eerlijk gezegd... multitasking is handig maar verder

Android 4 (IceCream, whats in a name.........:) ) op mijn SGSII, interface ziet er weer gelikt uit nu de rest maar eens uitvogelen..............;)

Denk het wel. Maar ik sta nu een 7,2. Ik kan het wel; alleen ik moet het bijhouden, en dat is er een beetje bij ingeschoten afgelopen jaar...

Nooberke zei:
D.E.N.N.I.S. zei:
Klein patsje: Ik heb weer BBC2(y)

Iets meer uitleg: ik heb Ziggo de deur uitgeschopt.

Als je nou ipTV hebt lijkt me dat eerder een anti pats:cry:
Ik heb geen ipTV genomen. Ik ben overgestapt naar Online van T-Mobile. Dat scheelt me (de komende 8 maanden) € 46 per maand. Voor de TV gebruikenze Digitenne. Het was even zoeken naar de juiste positie voor de antenne, omdat de ontvangst slecht was. Maar ik had nog 6 meter coax-kabel liggen, daardoor kon de antenne naar een hogere verdieping en nu heb ik op alle kanalen 100% ontvangst.

Leuk speelgoed! Mn ouders wachten even op de tab 2 10.1, welke nog niet uit is.

D.E.N.N.I.S. zei:
Nooberke zei:
D.E.N.N.I.S. zei:

Ik heb geen ipTV genomen. Ik ben overgestapt naar Online van T-Mobile. Dat scheelt me (de komende 8 maanden) € 46 per maand. Voor de TV gebruikenze Digitenne. Het was even zoeken naar de juiste positie voor de antenne, omdat de ontvangst slecht was. Maar ik had nog 6 meter coax-kabel liggen, daardoor kon de antenne naar een hogere verdieping en nu heb ik op alle kanalen 100% ontvangst.

Digitenne? Dat is nog erger... hopelijk heb je geen fatsoenlijke TV:cry:

Heb vorige week zelf een HTC Flyer 3G 32GB gekocht voor 199 euro, 7 inch is een top formaat en voor die prijs kon ik het echt niet laten:p

Nooberke zei:
D.E.N.N.I.S. zei:
Nooberke zei:
D.E.N.N.I.S. zei:

Digitenne? Dat is nog erger... hopelijk heb je geen fatsoenlijke TV:cry:

Heb vorige week zelf een HTC Flyer 3G 32GB gekocht voor 199 euro, 7 inch is een top formaat en voor die prijs kon ik het echt niet laten:p

Is 7inch niet veel te klein? Ik bedoel, net zo'n 'net-niet' maatje tussen telefoon en echte tablet imo. Of niet?

Daarom heb ik mn ouders dus geadviseerd om te wachten op de tab 2. ;)

Is 7inch niet veel te klein? Ik bedoel, net zo'n 'net-niet' maatje tussen telefoon en echte tablet imo. Of niet?

Het fijne aan 7" is dat je hem net als een telefoon kan vasthouden...

De tablet verticaal, handen eronder en dan typen met je duimen. Bij grotere tablets moet je het apparaat toch al gauw wegleggen om te kunnen typen.

De resolutie is niet veel minder, dus de hoeveelheid schermruimte is niet veel minder in de praktijk. Verder pakt het gewoon veel makkelijker, werken met 1 hand is mogelijk;)

Hebben beneden aan de TV/Receiver een mediacenter pc'tje hangen. Daar is het ook ideaal voor, kan de tv uitblijven als je muziek wilt luisteren.

Heb ook een Samsung SGSII en die is nog wel een heel stuk kleiner hoor, zeker voor vaderlief klein om te gebruiken als bijvoorbeeld XBMC remote

8.9 wehkamp actie voor €177. smiling smiley

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen:eek:

Nooberke zei:

Het fijne aan 7" is dat je hem net als een telefoon kan vasthouden...

De tablet verticaal, handen eronder en dan typen met je duimen. Bij grotere tablets moet je het apparaat toch al gauw wegleggen om te kunnen typen.

De resolutie is niet veel minder, dus de hoeveelheid schermruimte is niet veel minder in de praktijk. Verder pakt het gewoon veel makkelijker, werken met 1 hand is mogelijk;)

Hebben beneden aan de TV/Receiver een mediacenter pc'tje hangen. Daar is het ook ideaal voor, kan de tv uitblijven als je muziek wilt luisteren.

Heb ook een Samsung SGSII en die is nog wel een heel stuk kleiner hoor, zeker voor vaderlief klein om te gebruiken als bijvoorbeeld XBMC remote

8.9 wehkamp actie voor €177. smiling smiley

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen:eek:

Dat kan bij mijn tablet ook hoor, gewoon toetsenbord uit elkaar 'swipen' en je hebt twee halve toetsenborden om met je duimen mee te typen. Gebruik het alleen nooit omdat ik op mijn schoot/tafel leggen veel handiger vind.

Ben je niet steeds aan het vergroten dan, om alles goed te kunnen zien? Wordt het anders niet te klein?
Maar mooi dat je er blij mee bent;) Schijnen goede apparaatjes te zijn;)

i4S zei:
Dat kan bij mijn tablet ook hoor, gewoon toetsenbord uit elkaar 'swipen' en je hebt twee halve toetsenborden om met je duimen mee te typen. Gebruik het alleen nooit omdat ik op mijn schoot/tafel leggen veel handiger vind.

Ben je niet steeds aan het vergroten dan, om alles goed te kunnen zien? Wordt het anders niet te klein?
Maar mooi dat je er blij mee bent;) Schijnen goede apparaatjes te zijn;)

Ja omdat hij alsnog te groot is om fatsoenlijk vast te houden:p

Heb op het werk verschillende formaten geprobeerd en 10 inch is mij persoonlijk te groot...

Moet wel eerlijk zeggen dat je voor het lezen van strips behoorlijk goede ogen moet hebben:p

Heb ook een smartphone en een redelijk compacte/vlotte laptop (14" en SSD schijf) dus als ik wat meer schermruimte nodig heb grijp ik toch algauw laptop erbij;)

Mijn vrouw heeft nu ook een laptop!
dus ze hoeft nu niet continu achter mijn computers te kruipen.

en wat is draadloos internet toch een prachtuitvinding!!!!:D

Een delletje! (de laptop dan he?:))

Ik heb zelf ook een laptop van een jaar oud (Toshiba) waar ik zo'n beetje alles mee doe, en een externe harddisk die ik ook op de bureaucomputers aan kan sluiten, wel zo handig.
Een bureaucomputer is een xp-er. Kan ook op internet, maar kan niet draadloos, dus daar internet ik niet mee. Is een soort backup, maar met een uitgebreide Microsoft office met Access en de moderne talen uitgebreid, zoals de ontwikkel-Visual Basic en spelletjes. Alle computeremulatoren zitten er ook op.
Daarnaast nog een bureaucomputer Windows 95 met de oude talen (gwbasic, cobol, etc. etc. etc), oude techniek, computer van 12 jaar oud of zo, werkt nog!

Verder opgeslagen in de berging: drie bureaucomputers (XP), een volledige Commodore 64 en een PS/1 van 22(?) jaar oud, vraag me af oftie het nog doet.

Lekker patsen met laptops hierzo, dan doe ik lekker mee:

Acer S3 met i7-processor, 4gb intern geheugen en een 500gb harde schijf (een echte, geen SSD).

Lekker slank, prima afgewerkt, redelijke batterijduur, voor een prima prijs.

Acer-S3-Ultrabook.jpg

Acer-Aspire-S3-ultrabook.jpg

Terug
Bovenaan