Hier hebben we thuis de 635 uit mn hoofd en mn oom de 655.
Van mn oom nooit iets gehoord erover, onze 635 moet gemiddeld 1x per 2 weken gereset worden.
Ik heb wel eens zitten nadenken waardoor dat komt, maar de problemen zijn verergerd in de loop van de jaren.
Router is al een keer volledig gereset met nieuwe instellingen, maar het is vooral gekomen na de toevoeging van een WD mediaspeler.
Als je wat naar dat kastje schrijft, is er amper netwerk mogelijk op andere computers.
Ook kan hij volgens mij niet veel verbindingen aan, na 15 apparaten lijkt ie het op te geven...sad smiley
Routers zijn slijtage producten hè, op een gegeven moment worden ze gewoon onbetrouwbaar....
Althans dat is mijn ervaring
Weet ook niet of dat alle 15 wireless is, want dan kan ik me voorstellen dat het niet meer fatsoenlijk gaat
Het is ook wel beetje hoeveel eisend je zelf bent
Mijn Cisco E4200 was duur maar hij werkt echt als een trein, me broer/pa kunnen torrents hengelen over het wireless zonder dat ik er iets van merk tijdens het gamen....
Bij de meeste staat downloaden gelijk aan uberlag tijdens het gamen
De E4200 kan gewoon ontzettend veel connecties aan tegelijkertijd wat erg fijn is met een aantal heavy-users in huis