Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:Er zit sowieso achteraf spuitwerk aan, gezien de meegespoten stootstrips, spiegelvoeten en onderkant van de bumper.
Volvo: op nieuwe auto's is Volvo één van de weinige merken die je nog wel eens met een leuke kleur zit. Natuurlijk zijn er veel kleine autootjes met een aparte kleur, maar de knalrode of felblauwe Volvo's vallen mij op. Geweldig!
Heerlijk ook, die foto's van een kleurrijke parkeerplaats!
Moderator
Klassiekerrijder zei:Helaas niet op de foto, gisteren vlak achter elkaar gespot: oranjemetallic Freelander en roodmetallic Audi Q7. Dat ziet er ineens heel anders uit...
Moderator
Radar zei:normaal valt mij dit model auto me niet zo op...maar in deze kleur....
er lag ook een invalide kaart in....vond het een leuke combinatie...heb deze auto wel exact hetzelfde in miniatuur,...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
![]()
Joël D. zei:Die Bentley is inderdaad gewrapt. De eigenaar had een weddenschap verloren en moet toen zijn Bentley roze wrappen. Blijkbaar bevalt die kleur hem wel want hij rijdt al 1,5/2 jaar rond met deze wrap.
929V6 zei:Joël D. zei:Die Bentley is inderdaad gewrapt. De eigenaar had een weddenschap verloren en moet toen zijn Bentley roze wrappen. Blijkbaar bevalt die kleur hem wel want hij rijdt al 1,5/2 jaar rond met deze wrap.
Zal toch wel een stiekeme wens zijn geweest, anders zet je zoiets toch niet in voor een weddenschap.