Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Nooit eerder gezien, zo'n felgele Terios

Foto-7OWJ48WT-D.jpg

Foto-EJSGVLT8-D.jpg

Hier zojuist een lichtgele Golf IV voor kantoor. Geweldig!!!
Daarnaast staat altijd een ex-ambulance A2, ook geel maar dan anders.

Toen hadden ze wat vreemde kleuren bij Seat, waaronder een oranje wat uit de showroom al verkleurd leek...

Deze is in het echt veel meer in your face dan op de foto

GroteFoto-8LHSJOHM-D.jpg

Het kan echt... ik hoop dat er iemand met een zonnebril op de showroom inloopt, anders wordt verkopen aan ziende mensen vrij lastig.

Is dit niet ook zo'n oud-bedrijfsauto? De gele Corsa's die ik meestal zie zijn van een bedrijf met blauw logo (volgens mij).

Ik heb al diverse gele D-Corsa's gezien die al duidelijk aan het verkleuren waren. En dat voor een auto van nog niet eens vijf jaar oud...

Als je daar bij alle auto's op gaat letten zie je dat wel vaker. Maar bij deze Corsa is het inderdaad extreem. Vaak valt het op foto's het kleurverschil meer op dat op het oog.

Heb er geen foto van, maar vandaag een fel oranje 500. Fleurde aardig op!

Joep83 zei:
Had 'm al een keer gepost, maar toen scheen de zon niet :p

dsc5253f.jpg
Hmm, die ziet er bekend uit! :p Voor het laatst gezien op BOTS volgens mij en de eerst volgende keer zal op de FAD zijn vermoed ik. :)

Geel is een populaire kleur op een Rolls:

4483832793_19630dd338_b.jpg

54280.jpg

4937751703_89c82d7497.jpg

840913.jpg

Maar dit is pas echt kleurrijk. Ontwerpen door ene Pablo Rabiella. Die man heeft smaak!

rollsroycephantompablor.jpg

rollsroycephantompablor.jpg

Ook veel kleur in het interieur:

article-2005241-0C9FD81800000578-127_634x402.jpg

article-2005241-0C9FD10800000578-530_634x431.jpg

Hier lees je meer over deze bolide.

Dacht dat die ambulance taxi's altijd een wrap kregen... maar niet dus. Valt wel op dat geel :p

Die ambulances zijn niet allemaal gewrapt hoor. Een oud collega van me had eens een Golf IV variant gekocht, ook ex-ambulance. Best gaaf, alleen jammer van de gaatjes in het dak.

Ik kwam nu trouwens een leuke Passat tegen, die prima in dit topic past. Mocht ik nu een dagelijkse auto moeten kopen, dan zou ik 'm direct kopen. De meest geniale kleurencombi voor een Passat!!!

59990325.jpg

6kbr.jpg

Hout hoort er wel bij, de motor gaat wel (sja, liever een V5 of een 1.8T, dat wel) en de velgen kan je vervangen. Graag zelfs :)
Maar dat rood met beige: heerlijk!! (y)

Die gele corsa, wel degelijk een originele kleur, sunny melon oid heet het. Ik vind het samen met magma rood een van de betere kleuren op de Corsa.

Ik wordt zelf ook altijd moe van diezelfde kleuren. Op het werk hebben we een lease-auto kleur policy wat nogal beperkt. Ik rijd dus zelvergrijs... Jammer want een collega heeft een donkerblauwe wat al 100x fraaier is. Prive iets wilder qua kleuren. Nu als 2e daily driver een echt blauwe SAAB. Je ziet ze bijna alleen in zwart of donkerblauw maar eigenlijk nooit in een felle kleur. En dan heb ik ook nog een licht interieur.
IMG_1292.JPG

Mijn camper valt ook op met wit en verschillende kleuren blauwe striping. M'n 164 is dan wel weer zwart (als de restauratie straks afgerond is ook mooi zwart) want dat hoort bij zo'n maffia bak.

Daarvoor had ik een 156 in uiteraard een van de duizenden tinten Alfa Rosso (op dezelfde kleur waren 4 of 5 verschillende soorten blanke lak te bestellen)
2uiax4i.jpg

Verder nog een bordeaux rode Astra F gehad en een ook donkerrode 405
2ypdpig.jpg

Ook nog een felrode 100NX gehad, een witte Sierra en een donkerblauwe E Kadett.
Verder 1x zelf een zilvergrijze Corsica gehad, maar aangezien die van 1991 was was het best bijzonder. Toen kocht iedereen tenminste nog een gekleurde auto.

Mooie Saab hoor, hoewel ik 'm niet echt als sleurdoorbrekend zie. Ik ga kijken of ik 'm nog kan vinden, maar in m'n zoektocht naar een 900 Convertible kwam ik ook een blauw (niet donkerblauw) exemplaar tegen. Zeer bijzondere kleur die 'm schitterend (in combinatie met beige leder) stond en ik nooit eerder had gezien.

#$%#$%#$^% 503-forum!

Slechte foto door te felle zon, maar deze is niet verschoten. Werd zo af-fabriek geleverd

Grotefoto-ATZWVBRX.jpg

Aparte kleur. Ex-bedrijfsauto?

Grotefoto-3PLVMGD7.jpg

Klassiekerrijder zei:
#$%#$%#$^% 503-forum!

Slechte foto door te felle zon, maar deze is niet verschoten. Werd zo af-fabriek geleverd

Grotefoto-ATZWVBRX.jpg

De foto hoeft niet slecht te zijn hoor. ;)

1069150_10200318688596309_1832121072_n.jpg

Wel een bijzondere kleur overigens. Ik kan me geen andere auto bedenken die ook in zo'n kleur geleverd is...

Daar vind ik 'm nou niet beter op geworden. Wel anders. En die ruis is precies de reden waarom ik 'm maar zo heb gelaten. :)

Inderdaad, Seat had in die tijd een paar erg aparte kleuren die geen ander merk leverde, waaronder het al even verschoten ogende groen wat D. Elzinga hierboven postte.

Voor mij één van de gaafste kleuren die je nu nieuw kan kopen; helemaal verrassend dat 'ie uit Zweden komt. Iemand heeft hier in het dorp trouwens een V40 van de nieuwste generatie in dezelfde kleur!

Hier in de buurt stond pas een felrode XC90. Dan wordt het ineens weer een opvallende en interessante auto om te zien.

Escher zei:
Voor mij één van de gaafste kleuren die je nu nieuw kan kopen; helemaal verrassend dat 'ie uit Zweden komt. Iemand heeft hier in het dorp trouwens een V40 van de nieuwste generatie in dezelfde kleur!
De auto had een Belgisch kenteken.

Omdat hij zo mooi is plaats ik hem ook even hier. Een zeer fraaie lichtpaarse kleur, welke ik nog nooit eerder heb gezien (het lukt me niet eens een soortgelijk exemplaar op internet te vinden) maar in ieder geval erg fraai vind. Weet iemand de officiele naam van deze lak?

9480188852_69fb868111_c.jpg

Gezien de zwaailichten vermoed ik ex-Rijkswaterstaat.

9797241194_bb8bf99191_c.jpg

In deze kleur heb ik 'm nog nooit gezien. Staat erg goed! (y)

9797308443_2defde2711_c.jpg

9797242234_0653efb1d9_c.jpg

Gewaagde kleur voor een conservatieve SUV als de XC90
Staat te koop bij Broekhuis

0010383588_zps30b45a27.jpg

En persoonlijk kan ik deze heel erg waarderen!!!
Ook en vooral door dat interieur.
[size=x-small]Als ik het geld had liggen.....[/size]

Benz1_zps7c674b86.jpg

Benz2_zpsefa91540.jpg

Terug
Bovenaan