Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daewoo-Chevrolet zei:Waaruit blijkt dat je de up! meer auto vindt dan de Picanto of i10? Puur onderbuikgevoel dat is gevoed door je VW-liefhebberij of heb je een vergelijkend warenonderzoek gehouden op de IAA van Frankfurt?
Ik vind juist het tegenovergestelde. In de Picanto had ik het idee in een budgetauto te zitten (de 107 waar ik later in zat, was nog veel meer budgetauto), in de Up voelde alles voor mij aan als kwaliteit. Ik voelde me er stukken beter in dan in de Picanto.Daewoo-Chevrolet zei:De kostenbesparende maatregelen merk je bij de up! (of Aygo, Alto etc.) mijns inziens veel duidelijker dan bij de Picanto of i10.
Phaeton W12 zei:Ik heb een vergelijkend warenonderzoek op de IAA gehouden. Wat mij betreft stak de Up boven de Kia uit.
Phaeton W12 zei:Ik heb geen idee of de Up een lampje in de bagageruimte heeft. Zelfs als dat niet zo is, is de Up een lichtend voorbeeld voor de concurrentie.
Phaedros zei:Phaeton W12 zei:Ik heb geen idee of de Up een lampje in de bagageruimte heeft. Zelfs als dat niet zo is, is de Up een lichtend voorbeeld voor de concurrentie.
Ghehe... zo kun je er wel een mooie draai aan gevenTja, een lampje is maar een pietluttigheid, maar een eventueel ontbrekend lampje zal bij mij wel irritatie opwekken. Op te lossen met een Action-zaklamp van één euro vijftig, maar da's ook maar behelpen. Als ik me niet vergis zat zo'n lampje ook niet standaard op bijvoorbeeld de goedkoopste uitvoering van de Twingo, maar wat mij betreft is dat toch wel één van de zaken die je minimaal op een (budget)auto mag verwachten, net zoals een waarschuwingssignaal voor nog brandende verlichting... Verbazingwekkend dat zoiets hier en daar op basismodellen achterwege wordt gelaten.
Daewoo-Chevrolet zei:i4S zei:Zoals je hier kunt zien hebben die het beter voor elkaar.
Dat meen je toch niet serieus hoop ik? Bij de Twingo blijkt dat uit niets omdat het niet is te beoordelen op basis van die foto, de Panda lijkt qua bagageruimte best wel op de i10, maar de rugleuning van de achterbank is zo te zien van staal, wat veel sneller krassen geeft dan gestoffeerd zoals bij de i10. De hoedenplank oogt ook veel simpeler.
Was er bij VW geen mobiliteitsgarantie mits de auto dealer onderhouden is. Komt op hetzelfde neer. Doe mij dan maar die 7 jaar garantie.meeuw zei:naar de dorpsgarage gaan voor onderhoud (zeker bij privé-aankoop). Dat wordt door de 7-jaars regeling voorkomen.
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Was er bij VW geen mobiliteitsgarantie mits de auto dealer onderhouden is. Komt op hetzelfde neer. Doe mij dan maar die 7 jaar garantie.meeuw zei:naar de dorpsgarage gaan voor onderhoud (zeker bij privé-aankoop). Dat wordt door de 7-jaars regeling voorkomen.
Rob076 zei:
CO2 (Goed Voor Bomen) zei:Was er bij VW geen mobiliteitsgarantie mits de auto dealer onderhouden is. Komt op hetzelfde neer. Doe mij dan maar die 7 jaar garantie.meeuw zei:naar de dorpsgarage gaan voor onderhoud (zeker bij privé-aankoop). Dat wordt door de 7-jaars regeling voorkomen.
speedtouch zei:Rob076 zei:
OK, maar toen had ik nog 27 km om naar huis te gaan!![]()
Het zal een groot deel van de kopers in deze klasse weinig uitmaken hoe groot de velgen zijn. Zo klein vind ik ze niet, ik gok 13/14", heel normaal in deze klasse. Of bedoel je de breedte?JM_GP zei:De velgen zijn veel te klein voor deze auto, komt erg goedkoop over.
JM_GP zei:De velgen zijn veel te klein voor deze auto, komt erg goedkoop over.
Oogt de hele auto niet erg goedkoop? Daar passen die velgen dus prima bij.JM_GP zei:De velgen zijn veel te klein voor deze auto, komt erg goedkoop over.
Rob076 zei:De Agila is inderdaad een verbouwde Suzuki, maar het merk Opel trekt mij meer. Idioot he, want in principe is de auto identiek.
En de Panda was er toch ook vanaf 8.500 euro? Of moet de nieuwe Panda meer opbrengen?
Rob076 zei:Is die nieuwe Panda echt zo duur?!
---GT--- zei:Rob076 zei:De Agila is inderdaad een verbouwde Suzuki, maar het merk Opel trekt mij meer. Idioot he, want in principe is de auto identiek.
En de Panda was er toch ook vanaf 8.500 euro? Of moet de nieuwe Panda meer opbrengen?
De Suzuki Splash heeft geen Opel-grille, maar een best wel fraaie Suzuki-grille. Het is best de moeite waard om hem eens te bekijken. Kost geen entree.
De huidige Panda is er vanaf 8500 euro. De nieuwe gaat bijna 11.000 euro kosten. De Suzuki Splash wordt aangeboden voor 8500 euro. Dat is toch wel een klasse meer auto dan een Panda, of welke andere A-segmenter dan ook.
meeuw zei:Up in een luxere uitvoering met airco + radio € 9.440.
(en stabiliteitsregeling + tractiecontrole)
meeuw zei:Past er ook een winkelwagentje achterin![]()