Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Schitterend gedaan weer Hans, de Golf komt langzamerhand in een top conditie met voor die tijd mooie extra´s ( goed geen Airco, elektrische ramen of schuifdak ).Marathon zei:maar nu met minder spierkracht.
Dank jePhoenixrood74 zei:Goed bezig, marathon!(tu
)
Sjon77 zei:13 sept 1983: zou 't er eentje kunnen zijn die bij de introductie in NL is gebruikt? Misschien staat in de autobladen van toen?
Sjon77 zei:Kijk, een kenner heeft gesproken. 6 dagen jonger dan de demo-serie: scheelde niet veel
Hier nog even een foto van die KF-84-JY, geen diamantzilver zo te zien, maar stickers passen dan weer wel bij 't praatje:
![]()
Moderator
Barri zei:...niet modern en geen oldtimer.
Kever1 zei:Leuke Golf 1.6 CL uit 1984. Doet me denken aan mijn eerste Jetta 1.6 CL: zelfde bouwjaar, kleur, motor en uitvoering, alleen had de mijne 5 portieren, een 5-bak en een middenconsole en reed op LPG:
voorraad.wheelerdelta.nl/volkswagen/golf/16-cl-3-drs-2e-eig/occ15395764-7a1f4?detail_template=voorraadlijst_awd_modern_fotos_origineel;pid=1
Twisty Roads zei:Dat lijkt wel een van de demomodellen die bij de introductie bij de dealers stonden zoals je jou Jetta omschrijft. Die waren precies eender.Kever1 zei:Leuke Golf 1.6 CL uit 1984. Doet me denken aan mijn eerste Jetta 1.6 CL: zelfde bouwjaar, kleur, motor en uitvoering, alleen had de mijne 5 portieren, een 5-bak en een middenconsole en reed op LPG:
J 8001003 zei:Goedemiddag. Met regelmaat in het verleden dit topic gelezen, uiteindelijk in de vergetelheid geraakt, maar spontaan weer even bezocht. Merk wel dat de activiteit wel wat minder is geworden. Maar nog steeds Golf 2 liefhebbers aanwezig? Zelf momenteel niets in bezit... maar stiekem wel voorzichtig aan het rondkijken. Iemand die "toevallig" niet een origineel exemplaar heeft of weet staan die weg mag? ( alle online advertenties zijn me bekend)
Klassiekerrijder zei:Hierboven staat een bijzonder strakke Tour. Helaas een 1.3, maar de rest maakt dat behoorlijk goed. Prijs vind ik voor zo'n mooie auto (afgaand op de foto's) best redelijk.
De tellerstand van dit voertuig heeft van de Stichting NAP het oordeel 'onlogisch' gekregen. Het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. De RDW mag het oordeel 'onlogisch' alleen geven bij metingen na 1 januari 2014 en geeft daarom 'geen oordeel' over de betrouwbaarheid van de gehele reeks tellerstanden van dit voertuig.