Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
koevlaas zei:Even over de 57-MH-14, de groene Volvo 343dl.
Ooit door mijn oma nieuw gekocht en jaren bereden, bewaard in een garagebox te Leeuwarden.
Na het overlijden van mijn oma (begin 2000/ 2001) is de auto bij mijn zus beland, echter buiten staan deed 'm geen goed, de gaten kwamen erin.
Het laatste wat ik ervan weet is dat de wagen aan een liefhebber verkocht zou zijn. En vanavond vind ik 'm toevallig in dit topic weer terug.
Ben wel benieuwd waar deze nu rond tuft ?
Klassiekerrijder zei:Lijkt me handig voor iedere spotter... Geen idee welke browser je gebruikt, maar in IE kun je bijvoorbeeld in het Instellingen-menu onder 'Beveiliging' kiezen voor 'InPrivate-navigatie'. Daardoor wordt je IP niet doorgegeven, de navigatie via die pagina niet opgenomen in je geschiedenis, cookies en wachtwoorden niet opgeslagen. Je IP -waarop het aantal bevragingen wordt geregistreerd- komt dus niet mee, dus je kunt (volgens mij) onbeperkt kentekens natrekken. Ik heb de laatste weken veel kentekens opgevraagd en ben niet geconfronteerd met een begrenzing.
929V6 zei:Klassiekerrijder zei:Lijkt me handig voor iedere spotter... Geen idee welke browser je gebruikt, maar in IE kun je bijvoorbeeld in het Instellingen-menu onder 'Beveiliging' kiezen voor 'InPrivate-navigatie'. Daardoor wordt je IP niet doorgegeven, de navigatie via die pagina niet opgenomen in je geschiedenis, cookies en wachtwoorden niet opgeslagen. Je IP -waarop het aantal bevragingen wordt geregistreerd- komt dus niet mee, dus je kunt (volgens mij) onbeperkt kentekens natrekken. Ik heb de laatste weken veel kentekens opgevraagd en ben niet geconfronteerd met een begrenzing.
Dit werkt niet, helaas. Na een serie kentekens achter elkaar word ik toch geblokkeerd.
afentoe zei:Ik heb weer een bijdrage, onderstaande foto heb ik gisteravond (25 feb) voor het stoplicht kunnen maken. Volgens het register is dit (met ruim 5 maanden verschil t.o.v. de vorige) de jongste Nissan Sunny B11 van Nederland. Het is een tweedeurs sedan.
![]()
Kenteken: PT-54-KH.
Eerste toelating: 30 juni 1986, origineel Nederlands.
Vervaldatum APK: 20 juli 2016.
Moderator
Fuego 81 zei:voor de oudste en nieuwste Vijfjes van NL
En ik ben erg benieuwd naar een plaatje van de 75-16-VJ. De 75-06-VJ bestaat ook nog, maar die is pas op 4-1-73 tenaamgesteld.
De eerste Vijfjes die eind '72 in NL kwamen, zaten in de serie 10-..-VD. De oudste waar ik een (papieren) foto van ken, is de 10-13-VD.
Hier de ook-niet-meer-bestaande 10-40-VD (gejat van de site van Autovisie).
Wouter82 zei:Als oudste Mondeo Sedan I staat de GJ-FS-74 van 16-4-1993 in de lijst, met als runner op de GL-XF-60. Vanmorgen kwam ik een oudere runner up tegen die slechts zes dagen jonger is dan de oudste: de GJ-NB-84 van 22-4-1993. Foto van de achterkant omdat de voorbumper voor kwart uit ductape bestaatOverigens wel grappig, mijn grootouders hebben nog een Sierra met GJ gehad.
https://i.imgur.com/IGMVFhE.jpg
Edit, en er is een nieuwe oudste Combi: de KX-41-XK van 5-4-1984 in plaats van de 51-PZB-6 van 17-05-1984. Ik ken auto en eigenaar en deze auto is onlangs weer rijklaar gemaakt en uit de schorsing gehaald. Hij is ook onlangs gespot:
https://farm2.staticflickr.com/1700/23961008884_7de7ab9d71_c.jpg
En tot slot zou ik het wel aardig vinden als er bij de Sierra's ook onderscheid wordt gemaakt tussen de MkI (1982-1987) en MkII (1987-1993)![]()
XBXG zei:De 75-06-VJ bestaat nog wel, maar ze is op 31 augustus 2012 geëxporteerd.
Nee jij niet, maar de medewerker van de RDW was denk ik wel een beetje dom.afentoe zei:Of zeg ik dan iets heel doms?