rke
Wegverkenner
Blackadder the 5th zei:Boppie zei:Dat hebben er meer geprobeerd. Dreigen gaat geweldig met een ouwe bak. Meestal win ik, ook van jou.
Zoiets als dit? Jij komt er niet langs ...
Dit is opgenomen door het programma blik op de weg. Het busje blijft heerlijk links kleven, waarschijnlijk (zoals later blijkt) omdat de linkerbaan gewoon vol zit. Ik ben benieuwd of de heren agenten nog aanvullende acties hebben ondernomen naar aanleiding van dit filmpje.
Ik zou als busje-bestuurder de station gewoon rechts laten inhalen en 'doe het maar eens voor'. Je kan zo'n haastige dwaas beter als aanvulling op jouw kreukelzone voor je hebben dan als extra werk voor je eigen kreukelzone achter je.
Maar boes-chauffeur geeft heel duidelijk aan dat hij ook het concept van afstand houden niet begrijpt, de snappertjes zijn te beperkt.
Blackadder the 5th zei:Dit is het echte werk ...
Gevalletje niet weten waar je kansen liggen. Is al eens vaker voorbijgekomen...
De bestuurder van de dashcam had met gas los het geval kunnen oplossen. Aan de andere kant heeft de filmer gewoon voorrang en moet de postduif wachten tot iemand zo vriendelijk is hem er tussen te laten. Je hoort op het filmpje dat die twee al tegen elkaar zaten voordat de postduif zijn gebaksdoos er voor prakte.
De postduif had hiermee wel een mooi begin of afsluiting van de vakantie. De verzekering bellen om de geniet-van-je-oude-dag-combinatie weer rijklaar te maken. Heb je weer wat spannends te vertellen op de sociëteit.