Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's beter dan: "Ik zat om 17:30 uur IN een barbecue bij een bejaardentehuis".Carkiller zei:Ik zat om 17:30 bij een barbecue in een bejaardentehuis.
R-W zei:Ach, zolang je niet om zeven uur moet gaan nadenken wat je om half zeven ook al weer gegeten hebt, is er nog niet zoveel aan de handIk begrijp dat voorbereiden op zondagavond voor maandag ook nooit zo goed, vanaf zondagmiddag al niets meer doen ivm uitrusten voor de werkweek etc, zal wel aan mij liggen...
the Fox zei:Ik ben heel slecht in voorbereiden. Planning is ook niet mijn sterkste eigenschap. Ik doe heel veel dingen ad hoc. Dan kan ik in korte tijd bergen verzetten, kan ik gestructureerd werken en ben ik in mijn element. Geef mij tijd en er komt niets uit mijn vinger. Zet er wat druk op en ik kom op stoom.
Ik ga vanavond rond zes uur eens nadenken over wat ik om half zeven ga eten.
A110-50 zei:R-W zei:Ach, zolang je niet om zeven uur moet gaan nadenken wat je om half zeven ook al weer gegeten hebt, is er nog niet zoveel aan de handIk begrijp dat voorbereiden op zondagavond voor maandag ook nooit zo goed, vanaf zondagmiddag al niets meer doen ivm uitrusten voor de werkweek etc, zal wel aan mij liggen...
Misschien de leeftijd, maar dat gaat mij ook wat ver. Gewoon iets eerde opstaan en zo alles rustig (vlak)vantevoren doen lijkt me meer dan prima![]()
R-W zei:
Nou, ik zal eens een keer een shoarma pizza proberen dan.drinking smiley
JW01 (vanaf een Appel) zei:Over shoarma gesproken: Vanavond gegeten tussen een broodje en daarbij patat.