Mooiste muziek/nummer voor in de auto

Oh the days long ago when the crowds came around
to hear that piano ring out with sound
but the crowds have all gone and the symphony's through
and the piano cries out: "let me play once for you"

Prachtig nummer(y)

Dat had ik er ook wel bij moeten zeggen, maar inderdaad Worn Down Piano, knap dat je dat weet Golfje:p

Dat had ik er ook wel bij moeten zeggen, maar inderdaad Worn Down Piano, knap dat je dat weet Golfje

Dat is een van die dingen die je moet weten,25-A6,ook dat het The Mark & Clark Band is.......(y)

Het kan een mening en een feit zijn, dat laatste kan alleen niet bewezen worden.

Dat valt onder het kopje menselijke smaak, wat niet verder te definieren is.

Ik moet zeggen dat ik ook met plezier Beethovens negende symfonie beluister!:D

Nu op radio veronica, Dire Straits - Money for Nothing. En ze kregen gelijk ook nog.

Als het een van deze is zit het wel goed:

Spinvis, Acda & de munnik, Beatles, The Verve, Bill Withers, Bloc Party, Coldplay, Cary Brothers, Frou Frou, Simon & Garfunkel, Muse, Nirvana, Otis Reading, Queen, Radiohead, Rammstein, Sigur Ross, Sting & the Police, Steppenwolf, The Stranglers, t.A.T.y., Tenacious D, The Shins, Spiritualized, Jeff Buckley, Tod Rungren, The Beach boys, Blof, Crowded house, Dandy Warhols, Deftones, Edwin Starr, Electric Light Orchestra, Feeder, Fountains of Waine, Franz Ferdinand, Golden Earring, Gorilla's, Greenday, Guns 'n roses, Jose Conzalez, Kaiser chiefs, Led Zeppelin, Nickelback, Outkast, Pink Floyd, R.E.M, Ramones, Scissor Sisters, Supertramp, The red hot chillipeppers, Zero 7, Colin Hay, Remy zero, Nick Drake, Thievery corporation, Iron and wine, Bonnie Somerville en nog veel meer...

NERD-Rockstar
Bodyrockers-I like the way you move
The Sheer-It only gets better
Coldplay-The scientist
Coldplay-Warning Sign
Curtis Mayfield-Move on up
Jay-z ft. Linkin Park-Numb encore
Kaiser Chiefs-I predict a riot
Keane-Crystal Ball
Keane-Bend and Break
The Kooks-Do you want to see the world
Eigenlijk alles van The Kooks, heerlijke muziek(y)

Ik ben nu bezig met een fijn muziekmixje voor in de auto.. beginnend bij trance, eindigend bij hardstyle :eek::D

als er liefhebbers voor zijn, pleur ik hem wel online ;)

Ik heb op dit moment een mixje van mezelf in de auto. 13 lekkere clubhits aan elkaar gemixt. Staat garant voor meer dan 60 minuten muziek :)

Jah dat is altijd wel lekker, daarom wil ik het ook ... gewoon rustig beginnend, en snoeihard eindigend, lekker opzwepend zegmaar (y)

Guns `n Roses - sweet child of mine

Ook heeeeeer-lijk!

paradise cit is ook erg goed.

Golden earrig, when the lady smiles, ook zo`n onstervelijk ``rock`` nummer... vind ik allemaal super. als iemand nog meer van zulke liedjes weet, mag hij dat wel plaatsen van mij.

Nou natuurlijk tairway to heaven van Led Zeppelin en Golden brown van de Stranglers. Wie vult mij aan?

De lange versie van Twilight Zone van de Golden Earring. Met dat prachtige gitaarstuk in het midden. Een van hun besten.

Celica CS edit. schreef:
Jah dat is altijd wel lekker, daarom wil ik het ook ... gewoon rustig beginnend, en snoeihard eindigend, lekker opzwepend zegmaar

Guns `n Roses - sweet child of mine

Ook heeeeeer-lijk!
You could be Mine! :cool:
Racing4Holland schreef:
Jup en wat te denken van Paradise city?
(y)
Weide1 schreef:
De lange versie van Twilight Zone van de Golden Earring. Met dat prachtige gitaarstuk in het midden. Een van hun besten.
Geweldig! Én dat van eigen bodem. :cool:

:cool:FocusRS:cool:

De lange versie van Kiss: I was made for loving you is ook niet te versmaden................(y)

Ik wil helemaal niet het laatste woord,daar heb ik jou voor,ik wil allen je muziekkennis verrijken vandaar...:)

Lekker likken:p een bandlid heeft wel een hele lange tongo_O Gene Simmons dacht ik

Gewoon lekker jump of hardcore in de auto :T
UB40 is zowiezo ook nog wel relaxed voor in de auto..(y)

Racing4Holland schreef:

QuoteGewoon lekker jump of hardcore in de auto

Nooooooooooooooooooooooooooooooooo!!

Nou ja over wansmaak valt niet te twisten.

iets mis mee dan haha..:T

Dit is zon lekker nummer! Endelijk gevonden! https://www.youtube.com/watch?v=r0S2xe_CWzE

(One of these things first door Nick Drake)

Ik heb de dvd (gehad). Young Man Blues staat daar ook op. Prachtige muziek. En een jaar of zes geleden de film over het Isle of Wight festival van de BBC opgenomen. Waar een keur aan artiesten(Free, Moody Blues, Joni Mitchell, ELP, Taste etc.)optraden. Te bestellen bij bol.com.

Blue Man Group Ft. Gavin Rossdale - The Current

Ben nog steeds niet van mn bleu man group obsessie af :T

https://www.youtube.com/watch?v=ID2q35M5gk4
even m'n luchtgitaar van stal
Wat een waanzinnig goeie muziek. (y)

https://www.youtube.com/watch?v=Hi7ayLjoXBU
En dan deze! Angus in de korte broek. En een nog levende Bon Scott.
Dat waren nog eens tijden. (y)

Note: Als iemand de live versie van The Jack heeft, en dan specifiek van hun live album If You Want Blood You've Got it, zou ik een PB erg waarderen. Misschien dat ik 'm dan per email kan krijgen. Bearshare heeft 'm helaas niet. Wel tig studioversies en enkele live opnames. Maar net niet de goeie die ik zoek.

Notorious B.I.G - Warning
Notorious B.I.G - Juicy
KRS One - 9mm Goes BANG
Tupac - Changes

of mn eigen muziek :)

Terug
Bovenaan