Guest
De becker radio (model 753) gaat er zeker weer in.Vind dat de nieuwe radio totaal niet bij de auto past ook al heeft hij mp3 wat natuurlijk wel handig is.
Ik heb de wagen gekocht van degene die hem uit de usa gehaald heeft,deze eigenaar heeft er ongeveer 30.000 mee gereden maar heeft hem weggedaan omdat hij vast en zeker geen zin had om verder nog onderhoud aan de wagen te plegen.
Minpunten
de lak is niet strak meer
Bumper voor is niet mooi weer
1xvacuumpod is defect(onderste bij de benen)
rubber van distributieriemketting lekt
Koude start (injectoren+relais)
voor de rest is het een nette wagen en deze problemen vind ik niet erg gezien zijn leeftijd.
Die laat ik gewoon fixen en ik heb een hele mooi wagen uit de 80's
Ik heb helaas momenteel geen foto's van het stuur maar op internet kan je hem vast en zeker opzoeken als je bij youtube:Mercedes w124 opties in toetst.
Is voor de rest niks bijzonders, je kan gewoon het stuur elektrisch met de knop naar je toe halen en van je af
Mvg Michael
Ik heb de wagen gekocht van degene die hem uit de usa gehaald heeft,deze eigenaar heeft er ongeveer 30.000 mee gereden maar heeft hem weggedaan omdat hij vast en zeker geen zin had om verder nog onderhoud aan de wagen te plegen.
Minpunten
de lak is niet strak meer
Bumper voor is niet mooi weer
1xvacuumpod is defect(onderste bij de benen)
rubber van distributieriemketting lekt
Koude start (injectoren+relais)
voor de rest is het een nette wagen en deze problemen vind ik niet erg gezien zijn leeftijd.
Die laat ik gewoon fixen en ik heb een hele mooi wagen uit de 80's
Ik heb helaas momenteel geen foto's van het stuur maar op internet kan je hem vast en zeker opzoeken als je bij youtube:Mercedes w124 opties in toetst.
Is voor de rest niks bijzonders, je kan gewoon het stuur elektrisch met de knop naar je toe halen en van je af
Mvg Michael