Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
520d zei:![]()
Prachtig. Heerlijke auto met wufte accessoires als getint glas en en middenarnsteun. Wat moet de eerste eigenaar een uitbundige levensgenieter zijn geweest....![]()
W124STER zei:... ik heb 'm al eens eerder gepost, maar op de een of andere manier blijf ik de W124 uit de eerste serie in deze primaire kleuren helemaal mooi vinden;
![]()
W124STER zei:... het valt in de verkoop wel op dat liefhebbers heel bewust kiezen voor of de 1ste serie, de MoPf1 of MoPf2. De MoPf1 lijkt het meest aan te spreken; dat is de serie met de oorspronkelijk grille (ster op de grille) in combinatie met de Sacco Brettner en sterk verbeterd meubilair.
Joël D. zei:W124STER zei:... ik heb 'm al eens eerder gepost, maar op de een of andere manier blijf ik de W124 uit de eerste serie in deze primaire kleuren helemaal mooi vinden;
![]()
Staat er een te koop bij The Gallery. Zal het dezelfde zijn?
https://www.thegallerybrummen.nl/nl_NL/autobedrijf/collectie/3773521/details.html
W124STER zei:... de onderstaande is ook niet verkeerd, maar hij wordt in Astral Silber toch weer wat gewoon; ja toch?
![]()
Eehhhh.... dit is toch een MoPf 1?520d zei:![]()
Ach, die T. Erg, erg mooi inderdaad. Maar dan wel een MoPfl. 1.
Joël D. zei:Die rode vind ik er ook een beetje ranzig uitzien.
300E zei:Af en toe komt er dan een Diamantblauwe 300E het erf op glijdenmaar die knul koopt nog geen auto bij je...
W124STER zei:... nog niet zo heel lang geleden schreef ik nog heel regelmatig zelf in dit topic. ,,,.
W124STER zei:... en omdat ik de W140 steeds meer ga waarderen, hierbij een plaatje. Zeg nou zelf, dat is toch S-klasse?
![]()