Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nyon is een mooie stad, sowieso een hele mooie regio! Bij zakelijke lunches wil er in Genève of Lausanne ook nog wel een flesje of 2 doorheen gaanToen ik later in Nyon (CH) werkte - nee niet voor de UEFA JL86 - was wijn drinken ook vrij gangbaar tijdens de middagpauze.
Ik slok dagelijks tussen de 1,5 en 2 liter water weg, een soort speedway om snel stoffen af te voeren is dus al voorbereid als ik wel een avondje stevig drink.Ik schrik dan wel weer een beetje van de hoeveelheden die ik hier zie. Mag iedereen voor zich weten natuurlijk, maar mijn lever is me heilig.![]()
Dat magIk schrik dan wel weer een beetje van de hoeveelheden die ik hier zie. Mag iedereen voor zich weten natuurlijk, maar mijn lever is me heilig.![]()
Morgen is geen gegeven....dus elke dag is een speciale gelegenheid.Ja maar hier is dus onze catch22.
Je koopt flessen die. Nou ja wel wat aan de prijs zijn. Zodra je m in NL hebt is die al meer waard. Wacht een jaar of wat, nog veel meer.
Dus zo heb je een fles die je voor zeg €40 kocht , in je hoofd opeens €80 waard is. Dat is die ook wel maar we verkopen geen flessen, die drinken we op. En dan denk je.. ja.. ga ik die nu hier voor openen? Of wacht ik nog even?
En voor je het weet heb je een volle wijnkast en haal je doordeweeks alsnog een nieuwe fles bij de slijterij .
Morgen is geen gegeven....dus elke dag is een speciale gelegenheid.
Hier ook 2 a 3 biertjes per week. Meestal in het weekend op vrijdag- en zaterdag(avond).Maten hebben we in Nederland ook.
@JW: 1 a 2 biertjes per week.
Het is bij mij wel eens anders geweest, maar gezondheid gaat voor.Hier ook 2 a 3 biertjes per week. Meestal in het weekend op vrijdag- en zaterdag(avond).
Ik zit op de 2.5 liter per dag.Ik slok dagelijks tussen de 1,5 en 2 liter water weg, een soort speedway om snel stoffen af te voeren is dus al voorbereid als ik wel een avondje stevig drink.![]()
Dan zou ik geen koffie bij mij komen drinkenKreeg bij Nico thuis ooit een espresso, man wat was die sterk...
Harder rijden wellicht ?@De Dude, je had het er laatst over dat ik me weinig zorgen hoefde te maken als ik per ongeluk een keer te dicht achterop iemand rijd met de 5, maar ik maak me meer zorgen over de hoeveelheid volk wat Bertha op de kont kruipt…ik ga maar eens een bullbar voor achterop lassen denk ik![]()
Ik denk dat jij die van Nico ook sterk had gevonden. Vast wel lekker, maar was echt een heftige.Dan zou ik geen koffie bij mij komen drinken. Lekker man. Rechtstreeks naar de wc in de ochtend als je een dubbele neemt
Ik had dat deze week ook, voor speelgoed van mn zoontje, ik heb echter verkeerd gegokt en 15 euro voor niks uitgegevenIk zie 9 soorten die het konden zijn, ik heb maar gegokt.
En ik heb de goede!![]()
Zonde.Ik had dat deze week ook, voor speelgoed van mn zoontje, ik heb echter verkeerd gegokt en 15 euro voor niks uitgegeven![]()
Ze doen graag dubbel werk zo te lezen.Zo vandaag een paar interview gesprekken gehad voor een sleutelpositie bij ons in het bedrijf... Zoals gewoonlijk luistert HR voor geen meter... Van 1 candidaat wist ik vooraf al dat het geen match was, HR aangegeven, maar die zeiden interview hem toch maar, gedaan, top kerel, maar niet wat wij zoeken... Andere wel top, ziet er naar uit dat wij hem aannemen. Dus goede dingen, maar HR zucht![]()
Dan gaat er meer goed vandaag!Ik heb zojuist iets bijna onmogelijks gedaan naar mijn mening.
Ik heb thuis een weerstationnetje en de batterijen waren leeg. Ik naar de Action, ben ik de oude batterijen vergeten mee te nemen...
Ik zie 9 soorten die het konden zijn, ik heb maar gegokt.
En ik heb de goede!![]()
Nice ! Ja ik hou wel van echt sterke goede koffie. Ik drink ook maar 2-3 per dag.Ik denk dat jij die van Nico ook sterk had gevonden. Vast wel lekker, maar was echt een heftige.
Ik ben in ieder geval niet alleen...Dan gaat er meer goed vandaag!![]()
Irritant wel! Ik heb daar in bbk ook echt hekel aan.Op zich goed idee, maar binnen bbk niet uitvoerbaar![]()
Altijd fijn als mensen minder direct zijn.Weekendje weg, zal wat minder direct op je reageren![]()
Luxepaard, lang weekendWeekendje weg op woensdag... Ik zeg verder niks.
Als halve neanderthaler rij ik hoogst zelden in een binnenstad, maar het lijkt hier in dorpsgebied compleet random te zijn wie er kleeft. Kan ook zomaar een fiatje 500 met een frustie dame zijnIrritant wel! Ik heb daar in bbk ook echt hekel aan.
Heb er zelf niet echt last van, hoogstens een mede BMW-ert, of Audi/ Cupra / GTI achtig vehikel
Ik kijk nu Gardians Galaxy III.Druk is het hier niet vandaag, ik ga maar even Netflix kijken of zo.
@S J 1001 ik had vandaag met 130 op de cc een verbruik van 20 kWh/100 km. Even vlot over de afsluitdijk voordat we weer in een plensbui langs de werkzaamheden mochten. Daarna laatste stuk achter een camper, dan is de acc erg fijn. En daalde het verbruik weer vlot haha.
Luxepaard, lang weekend
Succes met de spindel Robert 69, moest het even opzoeken.
Hier GIET het momenteel met bakken uit de hemel, niet normaal.
SJ wat rij je onzuinig, ik zit op 7,1 dat is net geen derde zuiniger dan jou![]()
Ik heb ook anderhalve week vrij.Weekendje weg op woensdag... Ik zeg verder niks.