Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Een klassieker kan heel betrouwbaar zijn, mijn R107 heeft mij in 14 jaar nog nooit laten staan. Natuurlijk heb ik er wel in geïnvesteerd om die betrouwbaarheid te bereiken, maar ik zou er nu zo mee naar Italië durven rijden.

Inderdaad, heb jaren met W124 als daily gereden en dat ging ook perfect.

Mijn zoon reed ook een tijdlang dagelijks met de W124 en dat ging ook perfect. Die auto komt ook uit de tijd van de W126, maar ik vind hem juist zo leuk omdat ik er niet zoveel voor betaald heb. Raamslingers, handbak, maar hij oogt nog als nieuw en alles voelt nog zo oerdegelijk en solide aan, en het rijdt nog zo stil dat menig hedendaagse auto er niet aan kan tippen. En ik vind het leuk dat mijn zoon het zo leuk vindt om ermee te rijden. Laatst in Berlijn zag ik een aantal mooie W124's en W201's rijden en bijna allemaal met een jonger persoon erin, dat is toch mooi?

Ik reed vanmorgen op de snelweg een tijdje op met een nieuwe M5 Touring (in de felgroene kleur waarin je hem ongetwijfeld veel gaat zien), maar dat ziet er wel gelikt uit hoor! Blijf ik bij de huidige 5-Serie vinden dat er iets niet klopt in het ontwerp, met de uitgebouwde delen van de M5 lijkt het ineens wél te kloppen en staat er gewoon een hele dikke en fraaie auto.

Hoe bevalt ie tot nu toe Funf? Qua weer breekt nu eindelijk de tijd aan dat je hem eens flink de sporen kunt geven:)
Wat mij betreft heeft de auto die uitgeklopte wielkasten echt nodig, maar dan staat er ook wel wat. Ik merk dat hij echt presence heeft. Qua rijden is het tot nu toe saai. Ik ben nog aan het inrijden en het weer werkt idd niet mee. Dus ik doe het rustig aan. Maar bij het enkele sprintje dat ik deed, wist ik het weer: het is een kanon. Het meest tevreden ben ik met de afwerking. Ik weet dat het bij veel modellen van BMW tegenvalt, maar in deze M5 hebben ze het wat mij betreft gewoon weer heel goed voor elkaar. Het voelt goed, het ruikt goed en het ziet er in zijn geheel hoogwaardig uit.

Mijn zoon reed ook een tijdlang dagelijks met de W124 en dat ging ook perfect. Die auto komt ook uit de tijd van de W126, maar ik vind hem juist zo leuk omdat ik er niet zoveel voor betaald heb. Raamslingers, handbak, maar hij oogt nog als nieuw en alles voelt nog zo oerdegelijk en solide aan, en het rijdt nog zo stil dat menig hedendaagse auto er niet aan kan tippen. En ik vind het leuk dat mijn zoon het zo leuk vindt om ermee te rijden. Laatst in Berlijn zag ik een aantal mooie W124's en W201's rijden en bijna allemaal met een jonger persoon erin, dat is toch mooi?
Heel mooi. En zo leert hij rijden in een old school auto en dat heeft toch iets extra’s. Ik overweeg sterk om het ook zo te doen. Een fijne W201 of W124 zonder allerlei gekkigheid voor erbij. Kan ik er zelf ook nog eens mee rijden…

Voor een Amerikaan wel. Voor een Benz of BMW liever niet.
Ik zal tot een kleine minderheid behoren maar dat heb ik reeds lang geaccepteerd. Mijn liefde voor de VS is net zo groot als die voor auto's. Als een auto in de VS heeft rondgereden wordt hij voor mij meer waard, gewoon vanwege het idee. Zeker als er nog een dealersticker en dat soort zaken opzitten. Call me crazy ; )

Het meest tevreden ben ik met de afwerking. Ik weet dat het bij veel modellen van BMW tegenvalt, maar in deze M5 hebben ze het wat mij betreft gewoon weer heel goed voor elkaar. Het voelt goed, het ruikt goed en het ziet er in zijn geheel hoogwaardig uit.
Fijn om te horen / lezen!

Ik zal tot een kleine minderheid behoren maar dat heb ik reeds lang geaccepteerd. Mijn liefde voor de VS is net zo groot als die voor auto's
Ik heb beetje zelfde tick dat ik die kleinere kentekenplaat uitspring veel mooier vind dan die langgerekte Europese

Ik zal tot een kleine minderheid behoren maar dat heb ik reeds lang geaccepteerd. Mijn liefde voor de VS is net zo groot als die voor auto's. Als een auto in de VS heeft rondgereden wordt hij voor mij meer waard, gewoon vanwege het idee. Zeker als er nog een dealersticker en dat soort zaken opzitten. Call me crazy ; )
Yep dat zal ik doen. Crazy :ROFLMAO:

Amerikaans staat qua inkoop vaak voor slecht onderhouden is hier de ervaring. Dus zeker geen pre. De 560SL is een Amerikaan. Daar is door ons en de vorige eigenaar een aardig kapitaal achteraan gegooid om hem in de staat te krijgen waarin die nu verkeerd.

Amerikaans staat qua inkoop vaak voor slecht onderhouden is hier de ervaring.
is ook zo, zeker bij europese autos die toch nogal wat onderhoud nodig hebben, wordt dat nogal eens "vergeten".
Een oilchange bij walmart, reset van de foutmeldingen, evt remmen & banden, en dan was het het wel weer voor dit jaar :ROFLMAO:

maar ik heb ook echt wel wat wrakken geexporteerd zien worden, volgens mij wordt/werd een Certificate of Destruction niet meegenomen in eu landen, en kon dat gewoon herbouwd worden.Maar misschien dat dat nu wat beter is.

Terug
Bovenaan