Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

SB-84-04 by CitroenAZU, on Flickr
50-CD-97 by CitroenAZU, on Flickr
BE-39-45 by CitroenAZU, on Flickr
DM-34-36 by CitroenAZU, on Flickr
GN-12-VK by CitroenAZU, on Flickr
JNJ-32-N by CitroenAZU, on Flickr
XX-125-R by CitroenAZU, on FlickrDe rest van de foto's zijn ook zo te zien in Wassenaar genomen.Volgens mij staan die grijze 2CV en HY in Wassenaar.
Erg leuk zo ja.Leuk dat deze Fiat 127 nog gewoon wordt gebruikt, zeker in deze tijd van het jaar!
![]()
Ik had in eerste instantie er nog iets bijgezet dat ik hem eerder jaren 80 vond, maar ik ben geen Murrikenner en ik wilde ook geen onzin uitkramen.Die 76'er Suburban is alleen op het kentekenbewijs van 1976.... (iets met een poes o.i.d.)
PP-03-YH by CitroenAZU, on Flickr
LP-91-GL by CitroenAZU, on Flickr
56-92-EP by CitroenAZU, on Flickr
TH-286-K by CitroenAZU, on Flickr
71-TT-GL by CitroenAZU, on Flickr
21-PXF-3 by CitroenAZU, on Flickr
LX-62-TN by CitroenAZU, on Flickr
PT-24-HF by CitroenAZU, on Flickr
47-97-JD by CitroenAZU, on FlickrHij staat bijna op de centimeter nauwkeurig nog op dezelfde plek als waar ik hem vier jaar geleden fotografeerde. En elke keer dat ik daar ben staat hij er nog. Maar stoffig wordt ie nooit en de APK wordt ook elk jaar verlengd. Maar of er daadwerkelijk mee gereden wordt durf ik te betwijfelen.LP-91-GL by CitroenAZU, on Flickr
Een Opel Rekord. In absolute nieuwstaat (enkel wat steenslag op de bumper en een missend ventieldopje) en nog bij de eerste eigenaar sinds 1984.
![]()
Zo dan, dat is echt lang geleden dat ik er een zag. Even bij de RDW gekeken, zijn er nog 4 met een geldige APK, eentje verlopen in 2025 en dan nog 10 met een APK vervaldatum van 2017 of eerder.Die had ik al érg lang niet meer gezien: een Kia Clarus uit 1998.

Ik heb ondertussen al meer Figaro's zien rondrijden op blauwe platen, dus het zal wel een trend zijn.Lekkere illegale kentekenplaat op die Figaro. Trouwens een soortgelijke plaat een paar jaar geleden op een Corvette C4 gezien, moest toen ook al 2x kijken. Wel een leuk autootje, die Nissan (geldt overigens wat mij betreft ook voor een Corvette C4).
Klopt, ik zat ook al een keer mijn mijn voorlip op zo'n kei. Achter heb ik wel een camera, dus Honda heeft geen parkeersensoren op mijn auto geleverd.Ze hadden daar eerst van die rottige lage hekjes waar iedereen z’n bumper op kapot reed, maar die keien achter die Alpina zijn ook niet fijn.
Die Suzuki Carry is fantastisch!
Ja, die staat hier. Maar dat was een herspot (klik de tag met het kenteken op Flickr om de eerdere foto's te zien), dus die had ik hier niet nog een keer opgenomen.Die Suzuki Carry is fantastisch!
Heb je toevallig ook een foto genomen van de Nissan Laurel C32 achter de BMW genomen?
Bedankt!Ja, die staat hier. Maar dat was een herspot (klik de tag met het kenteken op Flickr om de eerdere foto's te zien), dus die had ik hier niet nog een keer opgenomen.
Leuke spots! De Samsung SM3 moet hier heel bijzonder zijn, ik heb ze alleen in Zuid-Amerika gezien. Een BMW E46 M3 is een topontwerp, zeker zo lekker origineel als het exemplaar hierboven. De Ford Capri vind ik ook erg leuk maar dat lijkt nog iets van een project te zijn, zit er normaal niet iets over het bovenste stukje koplamp heen?
1994 Lada Niva
Mijn eerste bijdrage van het nieuwe jaar is deze Lada, zowel qua omgeving als qua staat een fris exemplaar. Hij zal niet staan te kijken van wat sneeuw.
Kleine wereld! Dat zal dan donderdag zijn geweest, dit was dinsdagavond in Eindhoven en als ik het me goed herinner heeft het hier dinsdag niet gesneeuwd.Deze Niva zag ik vorige week in het donker in de sneeuw op de vluchtstrook van de N200 staan, enkele honderden meters voor Haarlem. Dat moet dinsdag of donderdag zijn geweest.
Nee, echt een Laurel.Is dat geen Volvo?