Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Klassebak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

ook gaaf dat hij het grijze kenteken nog heeft. Officieel moet daar tegenwoordig een geel kenteken op en dan raak je deze combinatie kwijt...
Dat maakt voor een camper die allang belastingvrij is toch allemaal niet uit?Dat kan, maar vanwege het kwarttarief voor campers was dat erg onvoordelig. In '26 wordt dat halftarief, maar nog steeds een nadeel.

Nee, dit was op Bevrijdingsdag jl. in Benschop.De foto lijkt me genomen tijdens Authentiek Vreeswijk, waar ik 'm ook heb gezien.
Toch zou het best kunnen kloppen, het bedrijf (Verweij) schijnt al meer dan 100 jaar te bestaan en heeft meerdere oude trucks.Hier een vreemd geval. Volgens de RDW staat deze oldtimertruck sinds zijn Nederlandse toelating op 1 januari 1954, dus bijna 72 jaar, op naam van dezelfde particuliere eigenaar! Dat zal toch een administratieve fout zijn zeker?
International R-150 1953
Nouja volgens hun eigen website werd de eerste truck in 1961 aangeschaft en in alle oude foto's op dezelfde pagina is de truck op de foto van 929V6 niet te zien. https://www.verweijtrucking.nl/index.php/voorpagina/historie Daarnaast is de PB-30-11 volgens finnik al sinds de eerste tenaamstelling een particulier, hoogst onwaarschijnlijk.Toch zou het best kunnen kloppen, het bedrijf (Verweij) schijnt al meer dan 100 jaar te bestaan en heeft meerdere oude trucks.
Datum laatste tenaamstelling is in 2002Ik zag bijvoorbeeld de PS-20-02, die ze ook al sinds 1956 hebben!
Ach wat dom, ik zie het ja.. Denk dat ik in de gauwigheid naar de datum eerste afgifte NL heb gekeken, die staat wel op 1956.Nouja volgens hun eigen website werd de eerste truck in 1961 aangeschaft en in alle oude foto's op dezelfde pagina is de truck op de foto van 929V6 niet te zien. https://www.verweijtrucking.nl/index.php/voorpagina/historie Daarnaast is de PB-30-11 volgens finnik al sinds de eerste tenaamstelling een particulier, hoogst onwaarschijnlijk.
Datum laatste tenaamstelling is in 2002![]()