Grami
Startmotor
Ik denk een Mitsubishi Lancer...Accord denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk een Mitsubishi Lancer...Accord denk ik.
Tussen de Samara en de CX is een Fiat 127 1977-1981Antwerpen halverwege (eind?) jaren 80. De Bluebird T12 lijkt mij het meest recente model, maar ik weet niet of de Golfs van voor of na de 87-facelift zijn. En wat staat er tussen de Samara en CX? Dit zijn drie foto's die ik heb gemaakt van een grote afbeelding die aan de muur van de bibliotheek hing.
![]()
![]()
![]()
Ook mogelijk. Of de motor van een oude Ascona erin gehangen.Als ik het goed zie, zit de S niet op de juiste hoogte en is niet dezelfde grootte als de rest. Creatief met emblemen van de sloop?
Nee, het is echt een Accord (model 1980). De Lancer stond smaller op zijn wielen en de twee kastjes voor de kentekenplaatverlichting zijn typisch voor de Accord.Ik denk een Mitsubishi Lancer...
Vanuit die gedachte stelde ik mijn vraag ook inderdaad…Die velgen van die Golf kwamen pas iets later dacht ik. Halverwege 1988, of misschien zelfs 1989.
Leuk! Valt veel op te zien zo. Maar die witte Golf II, is dat niet het model vanaf ‘88?
Op de vorige pagina is daar al iets over gezegd. Vanaf eind '88, dus een jaar eerder, waren die uitvoeringen er. Of sommige misschien zelfs nog iets eerder want hier is een Memphis van voorjaar '88:Ik denk idd eind '89 dat de Golf met dat soort velgen kwam. In NL had je de Manhatten en Madison uitvoeringen. Die hadden dat soort velgen.
een 1.6 s bestaat niet in een Rekord, maar die 1.9 S kan ik mij nog herinneren. Ik denk zelfs dat ik mensen kennen die een 1.9 S automaat hadden.Wat me nu ook opvalt: die Rekord lijkt een 1.9S (of zelfs 1.6S, het is moeilijk leesbaar maar die S is duidelijk) te zijn. Die motoruitvoering bestaat in theorie helemaal niet, of zou die speciaal voor de Belgische markt zijn gemaakt?
Moderator