Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig heb je dan nog vrienden die het pakketje mee kunnen nemen, maar wel balen dat het nooit is aangeboden bij je zeg.
Die zilveren Xedos ziet er zo op de foto's nog netjes uit. Hopelijk in het echt ook!
Zo zag ik er van de week ook nog eentje op Marktplaats, maar wat jij zegt dacht ik toen ook. We mogen Diante niet meer afleiden met een mooie Xedos!Nou, fraai is dat. @Diante is net bezig met serieuze progress kom jij weer met een Xedos aanzetten. Zo krijgen we nooit het budget rond.![]()
Nog een voordeel is dan dat je ook nog twee 6-en hebt op Portugees kenteken. Of mag je gewoon vrij met je Nederlandse auto rondrijden?
Geen idee, behalve dat je A-Team bus geen kant op kan.Voor de fanatieke lezers, is niemand iets opgevallen aan de foto´s?
Weet dat men de verrassende factor leuk vind, dus wellicht tijd voor een nieuwe?![]()
Heb de deuren aan de achterkant gedaan, naar de afgrond toe zeg maar.Heb je de deuren tegen de heuvel aan gedaan, zodat die niet open kunnen?
Zou je niet iets van foamplaten tussen de auto's en de garage doen? Want met een beetje stevige wind heb je anders krassen op de auto. Iets zachts ertussen is slecht want daar blijft vocht in hangen, maar ik zit meer te denken aan spul zoals zo'n fitnessmatje.
Het zou natuurlijk wel wat gek zijn als je zegt dat je geen auto beschikbaar hebt.Deze zet ik erin een paar dagen voordat ik mijn vlucht heb geboekt, anders kan ik geen boodschappen meer doen.
Het zou natuurlijk wel wat gek zijn als je zegt dat je geen auto beschikbaar hebt.
Kan natuurlijk best. Je kunt nog zoveel auto’s hebben, maar als ze het niet doen…Het zou natuurlijk wel wat gek zijn als je zegt dat je geen auto beschikbaar hebt.