Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij ziet er snel uit, maar de RDW kent 'm alleen als 306
![]()
Inderdaad. Nieuw al weinig verkocht, saai en dus niet geliefd en de kwaliteit is ook niet zo goed dat ze enkel en alleen op basis van die eigenschap zo lang meegaan. Echt een auto die gedoemd is om op korte termijn uit te sterven dus.Ik geloof wel dat die Kia Mentor zo zeldzaam is, heb er al jaren geen meer gezien, hele goede spot!
Wat is hij bizar ........Vandaag een one-off Bertone gezien in Lenzerheide (Zwitserland), de Bertone Nuccio uit 2012, met Ferrari F430 motor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bertone Nuccio - Wikipedia
en.wikipedia.org
Dat idee had ik ook, hij lijkt op wat vies na op zich nog prima, dat rood krijg je ook nog wel glimmend.Pfoh die Voyager! Even goed poetsen, bumpers opnieuw spuiten en nette wieldoppen/wielen er onder en er staat een prachtig exemplaar.
Heel bijzonder, maar prima dat dit een one-off is wat mij betreft.Vandaag een one-off Bertone gezien in Lenzerheide (Zwitserland), de Bertone Nuccio uit 2012, met Ferrari F430 motor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bertone Nuccio - Wikipedia
en.wikipedia.org
Dat idee had ik ook, hij lijkt op wat vies na op zich nog prima, dat rood krijg je ook nog wel glimmend.
Geweldige spot is die Bertone!
Jammer is dat inderdaad. Totdat ze met een ernstige ziekte op de IC komen, dan denken ze er toch anders over.De tekst op z’n voorruit zegt ook al genoeg![]()
![]()