Frits79
Asfaltkampioen
Maar 30 cm, ik vind dat best veel.Hij is maar 30cm langer dan een Giulietta, dat valt toch best mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar 30 cm, ik vind dat best veel.Hij is maar 30cm langer dan een Giulietta, dat valt toch best mee?
Ibiza cupra/leon cupra , nvt skoda octavia rs en naast de golf de polo en nvt maar van de up! is er ook een gtiEen Seat Cupra, is dat niet een EV? Skoda spreekt me niet aan, een Golf GTI eventueel wel, maar daar wil ik eerst eens mee rijden + het interieur bekijken.
Dat was dezeIk zie ook iets voorbij komen van een Q voor 54000 euro, maar voor dit bedrag koop je geen nette, goed onderhouden Q. Vergeet niet dat de auto deels Ferrari techniek heeft, zo heeft je garagehouder bijvoorbeeld niet de distributieriem in 1 middagje vervangen...
Gaat hem niet worden, een 2 coupe was volgens vrouwlief al te onpracktisch.Ik weet niet hoeveel ruimte je werkelijk nodig hebt maar in de categorie “doe eens gek”:
![]()
BMW van € 39.990
Vind uw BMW € 39.990 - Op de grootste online automarkt, Europawijd.www.autoscout24.be
Lijkt me top om te hebben. Maar zelf zijn we op zoek naar een nieuwe en enige gezinswagen. Die moet daarom toch enigzins praktisch zijn.Ik weet niet hoeveel ruimte je werkelijk nodig hebt maar in de categorie “doe eens gek”:
![]()
BMW van € 39.990
Vind uw BMW € 39.990 - Op de grootste online automarkt, Europawijd.www.autoscout24.be
Je meent het? Is die niet meer de viercilinder van vroeger? Welke wel? En de 320?Alleen is een demo 120 tegenwoordig een 3 cilinder.
Klopt dit Frits? de 1.5 is een 3 cilinder, toch? Ze gebruiken wel allemaal dezelfde zuigers en boring x slag.. +/- 500 cc per cilinderAlleen de 123 en 135 hebben een 4 cilinder, maar allebei X-drive. De 318 en 320 zijn gewoon 4 cilinders.
Dat was het ook, maar nu niet meer.Is dit echt zo? Onze Mini uit 2022 met de 178pk motor is gewoon een 4 cilinder, ik dacht dat BWM die dan ook voor de x20 modellen en hoger zou gebruiken. Ook in de 1 series.
Vanaf welk jaar is die facelift en de 3 cilinder?De 1 serie na de facelift of hoe je het ook noemen wil heeft een 1.5 als 116 en 120 met 122pk voor de 116 en 170pk voor de 120. De andere 2 motoren hebben een 4 cilinder en dat is een 2.0.
De 318 heeft een 156pk sterke 4 cilinder en de 320 een 184pk sterke 4 cilinder.
Raar advies als iemand opzoek is naar een 1 serie. Maar de 3 serie stond al op de lijstTip: ga ook eens met een Giulia en/of BMW 3 testrijden
Als je budget 40k is en een 128i volgens zijn partner overkill is, dan zou ik voor dat budget ook hogerop gaan kijken.Raar advies als iemand opzoek is naar een 1 serie. Maar de 3 serie stond al op de lijst
Maar waar jij naar gaat kijken is niet relevant.Als je budget 40k is en een 128i volgens zijn partner overkill is, dan zou ik voor dat budget ook hogerop gaan kijken.
Elke vorm van koopadvies is relevant. Wat de topicstarter er mee doet, moet hij wetenMaar waar jij naar gaat kijken is niet relevant.
Uitstekend advies zelfs. Dan heb je toch wel de meest voor de hand liggende keuzes gehad. De hatchbacks van BMW en Alfa en van beide merken de sedans. Waarom zou je dat niet willen vergelijken voordat je 40k stuk slaat?Raar advies als iemand opzoek is naar een 1 serie. Maar de 3 serie stond al op de lijst
Waarom zou je een grotere auto kiezen als je dat niet nodig hebt, voor 40k heb je ook een mooie 5 serie.Uitstekend advies zelfs. Dan heb je toch wel de meest voor de hand liggende keuzes gehad. De hatchbacks van BMW en Alfa en van beide merken de sedans. Waarom zou je dat niet willen vergelijken voordat je 40k stuk slaat?
Om even in je eigen bewoordingen te blijven "het is niet relevant" dat jij geen grotere auto dan nodig zou aanschaffen. Maar aangezien de Giulia "een droom" was voor de TS en de 3 nu ook op het lijstje staat is/was het wel voor de hand liggend.Waarom zou je een grotere auto kiezen als je dat niet nodig hebt, voor 40k heb je ook een mooie 5 serie.
Probeer nou eens niet krampachtig gelijk te willen hebben. Ze gaan voor een 1 serie en zitten dus niet op de 3 serie te wachten toch niet zo heel moeilijk te begrijpen of moet echt alles in Jip en Janneke taal voor je uitgeschreven worden.Om even in je eigen bewoordingen te blijven "het is niet relevant" dat jij geen grotere auto dan nodig zou aanschaffen. Maar aangezien de Giulia "een droom" was voor de TS en de 3 nu ook op het lijstje staat is/was het wel voor de hand liggend.
X drive is af te raden? (Omdat je maar schreef)Alleen de 123 en 135 hebben een 4 cilinder, maar allebei X-drive. De 318 en 320 zijn gewoon 4 cilinders.
Nee niet zozeer een afrader, maar wel meer gewicht en hoger verbruik.X drive is af te raden? (Omdat je maar schreef)