Matt 2638719
Wegverkenner

De wielbasis is gelijk maar de CX-90 is langer, breder en iets hoger. Die verschillen, samen met kleine designverschillen, zorgen voor een heel ander aanblik en verhouding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je die velgen niet gewoon zelf eronder laten zetten dan? Is vast wel een setje te vinden op eBay.Ik vind die (21”) velgen van de CX-90 vet. Maar goed, zo blijft er altijd íets te wensen.![]()
Klopt, maar soms lijken grote velgen klein onder een auto en andersom.20”. Maar dat lijkt het niet, vind ik.
Wel mooie velg ook, hoor. En je moet een keer ophouden.![]()
Maar zo ben ik er wel aan gekomen.Zit trouwens op AutoScout te kijken, maar wat een afschrijvingskanon is het. Zal deels ook afhangen van opties, uitvoering en kilometers maar tussen nieuw en een half jaar oud zit zo € 10-15k!Gelukkig merk je daar weinig van.
![]()
‘t Is echt niet ver lopen van de Mazda dealer naar huis. Maar nee, mijn vrouw is naar huis gereden op de fiets en heeft de auto gehaald, terwijl ik de offerte doornam met de verkoper.Nu ben ik nog wel benieuwd: moesten de kinderen daarna naar huis lopen en pakte jij de fiets?
Dikke bak. Mooi man.Witte rook: bestelling is doorgezet.
Ik heb wat eigen foto's toegevoegd aan mijn verhaal hierboven.
Gefeliciteerd! Echt een fraaie auto.Witte rook: bestelling is doorgezet.
Ik heb wat eigen foto's toegevoegd aan mijn verhaal hierboven.
Waarschijnlijk de zooi van mijn eigen kinderen.Wel ff de matjes zuigen![]()
Ja, deze moet er nu wel achter kunnen.Nu kan je ook op zoek naar een flinke dubbelasser![]()
Geen idee. Waarschijnlijk wordt het eerst de nieuwe ophalen (lekker dichtbij) en dan de Tiguan wegbrengen. Terugweg kan ik dan mooi plaatsnemen in de captain chair en me laten rijden.Hoe gaat dat trouwens bij jou, mag je de Tiguan gewoon achterlaten bij Mazda en wordt het dan verder geregeld?
Goed idee!Geen idee. Waarschijnlijk wordt het eerst de nieuwe ophalen (lekker dichtbij) en dan de Tiguan wegbrengen. Terugweg kan ik dan mooi plaatsnemen in de captain chair en me laten rijden.![]()
Dat zou ook nog kunnen. Ze hebben 'm destijds ook gebracht.Bij een beetje leasemaatschappij wordt de auto gewoon thuis opgehaald![]()