Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou gewoon deze stoelen laten aanpassen. Kan prima.
Waar ik vroeger werkte hadden we een klant die dan gelijk zijn Scheel stoel opnieuw liet bekleden met het stofje van zijn nieuwe BMW... Kleurverschil kon natuurlijk niet! (Hij nam nooit leren bekleding!)Als dat kan is dat ook een prima oplossing natuurlijk. Een vriend van me met rugklachten had een op maat gemaakte AGR stoel, die ging twee tot drie leasebakken mee. Gewoon een kwestie van overzetten.
Nog een toevoeging. Op de Duitse X3 G01 forums zijn er nogal wat mensen die klagen over windgeruis op hogere snelheden. Deze kritiek hoor je niet van mensen die dubbel (akoestisch) glas hebben in hun X3. Als je een X3 treft met die optie, hoef je je over windgeruis niet druk te maken. Maar bij een X3 zonder die optie zou ik eerst even een testrit maken met wat hogere snelheden.de X3 is/was een mooie optie.
Vanochtend in de buurt even een vergelijkbare X3 proefgereden. Saaie kleurstelling en interieur maar qua rijden goed vergelijkbaar met de X3 in Zwaag. Om met het positieve te beginnen, qua zitten denk ik echt dat ik het hier langer in volhoud. Interieur is verder ook lekker ruim.
Van het rijden werd ik minder enthousiast. Ondanks dat ik nooit een echte hybride fan zal worden is de 320e toch een stukje soepeler en stiller door de elektro-ondersteuning.
Verder echt het gevoel in een vrachtwagen te zitten, erg hoog boven het wegdek en een carrosserie die veel meer beweegt/wiebelt. Sturen deed ie wel verrassend goed vond ik. In de 3-serie zit je veel meer geïntegreerd en dat bevalt me veel beter. Veel meer een rijdersauto. Ik schrijf hem nog niet meteen af maar ga geen overhaaste beslissing nemen.
5-serie vind ik prachtig maar vind ik gewoon te groot en onhandig. G21 is ook echt ruim zat. Heb ooit in een G31 M550D gereden en dat vond ik best wel een boot. Mij te groot, lomp en op comfort afgestemd.
![]()
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap. Maar om eerlijk te zijn is dat bij mij de laatste jaren wel veranderd.eens een BMW altijd een BMW en dat zou best eens kunnen kloppen
Heb ik ook wel hoor. Altijd gecharmeerd geweest van Das Haus en huidige design kan ik wel waarderenLiever een ster in de voorruit dan op de motorkap. Maar om eerlijk te zijn is dat bij mij de laatste jaren wel veranderd.
Citroën C3 Pluriel. Zou er nog eentje bestaan met een werkend dak...Ik rij in principe altijd open, tenzij het regent. Daar heb ik hem ook voor. Is het wat frisser dan de verwarming lekker aan en is het alsnog heerlijk. Ik kom ze ook vaak tegen met dak dicht, zijn dan ook vooral cabrio’s met een vast dak. Net bijv. nog een 206cc. Of zou de dakconstructie bij die dingen vaak gaar zijn.
Ik vind het vooral lekker om iets in de nek te hebben. Ik snap nu waarom cabriorijders vaak een sjaal dragen en waarom Mercedes de Airscarf heeft. Ondanks windschot toch altijd wat luchtwervelingen in de nek.Gisterochtend was het in een poloshirt iets te koud, ik had lange mouwen aan moeten hebben. Ben benieuwd naar de winter: jas aan, stoelverwarming aan, muts op en gaan!
Ik zag vandaag ook veel cabrio rijders met het dak dicht rijden en de airco aan...
De stelregel hier is open of verkopen.
Oei.. en nu verkopen?Haha, eens, MCW. Dus ik was vandaag met een dichte, met klapraampjes achter en schuifdakkie boven het hoofd.
Nee Sophistograu met half leder. Zeker niet zo smaakvol als die uit Zwaag maar klopt verder wel helemaal. Rondom eerste lak, heel netjes, HUD, Live Cockpit Professional, pano, trekhaak.