Vanochtend in de buurt even een vergelijkbare X3 proefgereden. Saaie kleurstelling en interieur maar qua rijden goed vergelijkbaar met de X3 in Zwaag. Om met het positieve te beginnen, qua zitten denk ik echt dat ik het hier langer in volhoud. Interieur is verder ook lekker ruim.
Van het rijden werd ik minder enthousiast. Ondanks dat ik nooit een echte hybride fan zal worden is de 320e toch een stukje soepeler en stiller door de elektro-ondersteuning.
Verder echt het gevoel in een vrachtwagen te zitten, erg hoog boven het wegdek en een carrosserie die veel meer beweegt/wiebelt. Sturen deed ie wel verrassend goed vond ik. In de 3-serie zit je veel meer geïntegreerd en dat bevalt me veel beter. Veel meer een rijdersauto. Ik schrijf hem nog niet meteen af maar ga geen overhaaste beslissing nemen.
5-serie vind ik prachtig maar vind ik gewoon te groot en onhandig. G21 is ook echt ruim zat. Heb ooit in een G31 M550D gereden en dat vond ik best wel een boot. Mij te groot, lomp en op comfort afgestemd.