Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Toyota MR2 van 1993:

BMW Z1 van 1994:

Renault 4CV van 1960:

Peugeot 309 GTI van 1988:

rover-mini-1-3-sprite-tropical-2e-eigenaar-nl-auto.jpg

nsu-prinz-1000c.jpg

1920x1080.webp

Over Peugeot gesproken…
Leek me een leuke auto (kinderen 't huis uit, lekker veel ruimte in die bak) maar heb je de hele tekst gelezen :cry:?
"invoerrechten zijn al betaald

voor export of eigen terrein

Geen EU goedkeuring

met Certificaat van oorsprong ( with certificate of origin ) із сертифікатом походження
iz sertyfikatom pokhodzhennya

тільки на експорт. хороший підбір для України, запитуйте експортну ціну
ukraine lagos namibie oekraine ghana benin aruba curacao bonaire marocco
kameroen belize nigeria togo iveerkust burkina faso, liberia africa afrika sierra leonne ,
sengal , gambia"

Leek me een leuke auto (kinderen 't huis uit, lekker veel ruimte in die bak) maar heb je de hele tekst gelezen :cry:?
"invoerrechten zijn al betaald
Nee, had ik nog niet gezien. Zou het kunnen dat je ‘m exporteert naar een Europees land, waar invoeren wel is toegestaan, en dan vanuit dat land weer invoert?

Nee, had ik nog niet gezien. Zou het kunnen dat je ‘m exporteert naar een Europees land, waar invoeren wel is toegestaan, en dan vanuit dat land weer invoert?
Ga er maar van uit dat invoeren in geen enkel EU-land is toegestaan, want overal gelden dezelfde eisen.

Yup. Voor een onbekend model is een Certificaat van conformiteit nodig, en dat is er niet. Wellicht naar een minder welvarend EU-land, en daar een beambte wat geld in de hand duwen...

Het is uiteindelijk ook met een Cybertruck gelukt, dus zou het hier ook met moeten kunnen.
Daar heb je een punt, al zal het met een uitstootloze EV nog wel wat makkelijker gaan dan met een benzinemotor die mogelijk aan geen enkele Europese emissienorm voldoet.

Dat ben ik met je eens en ik vraag mij ook af of je het moet willen, hij is niet voor hier ontwikkeld en zal dus hier ook niet prettig rijden.

0-84b88709b143506771d9f86fd3c507d6.jpg

peugeot-106-1-0-xn-ace-h4.jpg

e8aa5897-7576-4ef0-bd98-5af1503cb237

Ik ga net zo lief een rondje om met de Peugeot 106! :D
Dan neem ik die Ford Orion wel.

Voor die Jaguar wordt het flink sparen.:p
Tweede hypotheek. :ROFLMAO:

Nee, dan deze Golf Rallye…

Of Mazda 323 GT-R…

Deze had ik ook nog in mijn Favorieten…

Mooi, die Town Car! Ik zie ze zelf meestal eigenlijk alleen in verlengde uitvoering met zes planken achterin. ;)

En die Rekord is lekker 80’s. Hou ik ook van…

Ik heb ooit samen met een maat de 1.6 motor van zo'n Swift sedan in een Swift hatchback gelegd.
Zo zijn de meeste Swift sedans geëindigd, motorloos op de sloop.

Verhaal van de Uno dat de dealer de auto ooit heeft weggezet gaat niet helemaal op,

Particulier
14-02-1991 - 12-04-2018
Autobedrijf
12-04-2018 - 17-12-2020
Particulier
17-12-2020 - Heden

Ik denk eerder 'Van een oud vrouwtje geweest'

Reed dat een beetje leuk? Ik zou zelf dan een Subaru Justy met 4WD als basis nemen.
Hetzelfde als de Sedan.;) Wij hadden een Swift GS, met van die sportstoelen, spoilertje en mistlampen. Justy was leuk geweest maar toen al zeldzaam. Maar wel leuk, 92 pk ipv 68 pk dus lekker vlot. Gevecht tegen roest hadden we uiteindelijk verloren.

Terug
Bovenaan