Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eens, een klassieker, net als de Peugeot 406 coupe. Al is deze C70 nmm uitgevoerd in de minste kleur met de minste wielen. Had zelf een paar jaar een C70 T5 in Saffron met 18 inch Triton wielen![]()
Leek me een leuke auto (kinderen 't huis uit, lekker veel ruimte in die bak) maar heb je de hele tekst gelezenOver Peugeot gesproken…
![]()
≥ Peugeot Landtrek dubb. cab.21.500,- NIEUW Benz. 4x4 — Peugeot — Marktplaats
Peugeot Landtrek dubb. cab.21.500,- NIEUW Benz. 4x4Merk: PeugeotModel: LandtrekTellerstand: 21 KMAantal deuren: 4Brandstofsoort: BenzineBouwjaar:link.marktplaats.nl
Nee, had ik nog niet gezien. Zou het kunnen dat je ‘m exporteert naar een Europees land, waar invoeren wel is toegestaan, en dan vanuit dat land weer invoert?Leek me een leuke auto (kinderen 't huis uit, lekker veel ruimte in die bak) maar heb je de hele tekst gelezen?
"invoerrechten zijn al betaald
Ga er maar van uit dat invoeren in geen enkel EU-land is toegestaan, want overal gelden dezelfde eisen.Nee, had ik nog niet gezien. Zou het kunnen dat je ‘m exporteert naar een Europees land, waar invoeren wel is toegestaan, en dan vanuit dat land weer invoert?
Het is uiteindelijk ook met een Cybertruck gelukt, dus zou het hier ook met moeten kunnen.Ga er maar van uit dat invoeren in geen enkel EU-land is toegestaan, want overal gelden dezelfde eisen.
Daar heb je een punt, al zal het met een uitstootloze EV nog wel wat makkelijker gaan dan met een benzinemotor die mogelijk aan geen enkele Europese emissienorm voldoet.Het is uiteindelijk ook met een Cybertruck gelukt, dus zou het hier ook met moeten kunnen.
Dát zeker.Bijzondere auto, die Peugeot pick up.
Ik ga net zo lief een rondje om met de Peugeot 106!Oef, die Jaguar! Mijn banksaldo mist nog een paar nullen.![]()
Dan neem ik die Ford Orion wel.Ik ga net zo lief een rondje om met de Peugeot 106!![]()
Tweede hypotheek.Voor die Jaguar wordt het flink sparen.![]()
Erg jammer van de roest.Wow, een origineel NL Calibra met doppen!
Oké! Apart dan dat de RDW aangeeft dat de kleur grijs is.Die Focus CC zou best eens een oude demo van de importeur kunnen zijn. Pre facelift hadden ze een knalrode, daarna dit paars dacht ik.
Van heel veel Gullwings is momenteel onzeker of het wel echte zijn. Degene die het je kunnen vertellen hebben ze zelf gemaakt. Van deze is het bekend dat het een replica is. Zoek maar even op Kienle. Gaat een wereld voor je open.Leuk, een Gullwing voor een ‘fractie’ van de normale prijs. Je ziet bijna geen verschil.
Leek mij ook. En een setje andere (originele) wielen voor de Calibra, maar verder word ik daar ook wel blij van.Leuke Swift, de hatchback zie je nog wel eens, maar de sedan niet vaak meer.
Reed dat een beetje leuk? Ik zou zelf dan een Subaru Justy met 4WD als basis nemen.Ik heb ooit samen met een maat de 1.6 motor van zo'n Swift sedan in een Swift hatchback gelegd.
Zo zijn de meeste Swift sedans geëindigd, motorloos op de sloop.
Hetzelfde als de Sedan.Reed dat een beetje leuk? Ik zou zelf dan een Subaru Justy met 4WD als basis nemen.