Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Iemand een Saab kopen??Ik kwam deze tegen, moest meteen aan jou en je zoektocht denken:
Dat is zeker een mooie.Deze Laguna Coupé is wel erg voordelig, ik zou er de eis van 'n lage kilometerstand voor laten varen...
Deze Laguna Coupé is wel erg voordelig, ik zou er de eis van 'n lage kilometerstand voor laten varen...
Geen straf. Ik vind het echt een briljant ding. Die mg je hier zo voor de deur zetten.Vorig weekend zijn we bij de nieuwjaarsreceptie van de Alpine club geweest. We werden gevraagd om met de Alpine te komen en daar werd aardig gehoor aan gegeven.
![]()
Groen staat de A110 ook erg goed vind ik.
![]()
![]()
Dat zijn serieuze afstanden met die kleine accu. Hoe is dat bevallen? Ding ziet er inderdaad zeer netjes uit, helemaal gelet op de kilometerstand.
Als het bod geaccepteerd wordt, wordt die hier voor de deur afgeleverd.Das een fraaie combinatie wanneer ophalen?
Ik heb hem nog niet.....Wow! Die gaat vast nooit meer weg..,
Hangt wat mij betreft vooral af van hoe je ermee wilt rijden. Voor puur en alleen rustig cruisen vind ik de 3.5V6 de fijnere motor. Qua verbruik scheelt het ook niet heel veel.de 2 liter turbo is in mijn ogen ook nog eens de beste motor voor dit model vanwege het lagere gewicht op de neus.
Gefeliciteerd!Maar ik kan melden dat we er inmiddels wel uit zijn. Het koopcontract zit in de mailbox!