Rick 9447092
Wegverkenner
Hallo allen,
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe auto, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik twijfel soms tussen verschillende merken/modellen, maar kijk in ieder geval naar een SUV of stationwagen. Wij verwachten eind juni ons tweede kindje, dus wat ruimte is wel wenselijk. Momenteel ben ik in het bezit van een Peugeot 308 SW (Puretech, bleh), die redelijk wat olie verbruikt. Ik rij jaarlijks om en nabij de 12.000 km (vooral werk), maar wil uiteindelijk wel met de auto op vakantie gaan (naar Italie, Oostenrijk, Frankrijk bijv.).
- Budget: tot €23000,-
- Bouwjaar: vanaf 2020
- Benzine
- Automaat
- KM t/m 110.000
Op het moment neig ik zelf naar een Kia Proceed, omdat ik het een hele gave auto vind en er toch best wat ruimte in zit. Hoe zit het met de motoren hiervan? Is 100.000 op de teller al veel voor zo'n auto? Ik ben totaal niet thuis in auto's, vandaar dat ik hier regelmatig wat topics lees en vragen stel.
Auto's die op mijn lijstje staan:
- Kia Proceed
- Volkswagen T-ROC
- Skoda Karoq
- Seat Leon Sportstourer
Kia Proceed GT-line:
www.autowereld.nl
Kia Proceed GT-Plusline:
www.autowereld.nl
Kia Proceed GT-Plusline (wel iets meer kilometers op de teller):
www.autowereld.nl
Kia Proceed GT-line:
www.viabovag.nl
Kia Proceed GT-line:
www.viabovag.nl
Kia Proceed GT-line:
www.viabovag.nl
Welke van de bovenstaande Proceeds zouden jullie aanraden? Of misschien hebben jullie nog een linkje naar een mooie Kia Proceed (of andere SUV/SW).
De Volkswagen T-ROC vind ik ook heel mooi (wel een sport variant dan), maar die heeft minder ruimte dan de Proceed.
Ik zie graag jullie reacties/adviezen tegemoet!
Bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe auto, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik twijfel soms tussen verschillende merken/modellen, maar kijk in ieder geval naar een SUV of stationwagen. Wij verwachten eind juni ons tweede kindje, dus wat ruimte is wel wenselijk. Momenteel ben ik in het bezit van een Peugeot 308 SW (Puretech, bleh), die redelijk wat olie verbruikt. Ik rij jaarlijks om en nabij de 12.000 km (vooral werk), maar wil uiteindelijk wel met de auto op vakantie gaan (naar Italie, Oostenrijk, Frankrijk bijv.).
- Budget: tot €23000,-
- Bouwjaar: vanaf 2020
- Benzine
- Automaat
- KM t/m 110.000
Op het moment neig ik zelf naar een Kia Proceed, omdat ik het een hele gave auto vind en er toch best wat ruimte in zit. Hoe zit het met de motoren hiervan? Is 100.000 op de teller al veel voor zo'n auto? Ik ben totaal niet thuis in auto's, vandaar dat ik hier regelmatig wat topics lees en vragen stel.
Auto's die op mijn lijstje staan:
- Kia Proceed
- Volkswagen T-ROC
- Skoda Karoq
- Seat Leon Sportstourer
Kia Proceed GT-line:

Kia Pro cee'd ProCeed 1.5 T-GDi MHEV GT-Line | Panoramadak | Carplay | Navigatie | Camera | DAB | Cruise 2021 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2021, Benzine, Automaat, Combi, Wit

Kia Proceed GT-Plusline:

Kia Pro cee'd ProCeed 1.4 T-GDI GT-PlusLine Automaat | ACC | Open-dak | Apple Carplay 2020 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2020, Benzine, Automaat, Combi, Wit

Kia Proceed GT-Plusline (wel iets meer kilometers op de teller):

Kia Pro cee'd ProCeed 1.4 T-GDI GT-PlusLine | Pano | Stoel & Stuurverwarming | Carplay 2020 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2020, Benzine, Automaat, Combi, Wit

Kia Proceed GT-line:

Kia Proceed 1.4 T-GDi 140pk ECOdynamics DCT7 GT-Line op viaBOVAG.nl
Kia Proceed 1.4 T-GDi 140pk ECOdynamics DCT7 GT-Line nu voor 22.390,-. √ BOVAG garantie, merkgarantie of fabrieksgarantie √ Omruilgarantie √ All-in prijzen.

Kia Proceed GT-line:

Kia Proceed 1.4 T-GDI GT-Line op viaBOVAG.nl
Kia Proceed 1.4 T-GDI GT-Line nu voor 21.445,-. √ BOVAG garantie, merkgarantie of fabrieksgarantie √ Omruilgarantie √ All-in prijzen.

Kia Proceed GT-line:

Kia Proceed 1.4 T-GDI GT-Line | Automaat | Panoramadak | Carplay | PDC | Full options op viaBOVAG.nl
Kia Proceed 1.4 T-GDI GT-Line | Automaat | Panoramadak | Carplay | PDC | Full options nu voor 22.950,-. √ BOVAG garantie, merkgarantie of fabrieksgarantie √ Omruilgarantie √ All-in prijzen.

Welke van de bovenstaande Proceeds zouden jullie aanraden? Of misschien hebben jullie nog een linkje naar een mooie Kia Proceed (of andere SUV/SW).
De Volkswagen T-ROC vind ik ook heel mooi (wel een sport variant dan), maar die heeft minder ruimte dan de Proceed.
Ik zie graag jullie reacties/adviezen tegemoet!
Bedankt!