Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Op papier heeft de Focus veel ruimte, maar ik betwijfel ook altijd of dat klopt. Zou wel zeggen dat het minstens vergelijkbaar is met de 308. Wat Barry ook zegt, met zo'n dubbele vloer (heb ik ook) is het dan praktisch minder.Zojuist een Focus bekeken. Mooie auto. Schuif/Panoramadak mooi, wat lampjes her en der maken het interieur in het donker wel mooi. Ruimte achter is prima. Ruimte kofferbak viel wat tegen tov de 308, maar was een hybride dus misschien wat hogere bodem. Wel veel extra's als achteruitrijcamera enzo. En prijs is goed te doen. Stoelen en bank achter voelen wel wat simpel/dunnetjes. Ik heb nu wat riantere stoelen. Niet dat die zo geweldig zitten maar het voelt wel wat steviger/duurder allemaal. Maar mooie auto. Het liefst heb ik nog ff grotere kofferbak en luxer interieur maar dat wordt gewoon te duur ben ik bang. Binnenkort nog maar weer ergens binnenlopen.
Stoelen heb ik AGR, dat is wel echt prettiger dan het standaard spul. Maar weet ook niet of de Active anders is, of dat het alleen de bekleding is.