Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan kom je ineens een leuke kleurige Renault 16 tegen... voor het rijden wel even de motorkap sluiten maar de chromen wieldoppen met korte spaakjes aan de randen passen wel in de tijd dat ze bij de dealer voor het eerst werd afgeleverd...
Volgens mij stond hij inderdaad in de buurt van een handelaar. Maar wel gewoon aan de straat.En op dit moment te koop op MP: R16 TL 1976
Scary... Ik heb ooit mijn moeder gezegd: ze lijken op jouw ogen. De twee hoeken die wat omhoog stonden door de rimpelsEr wordt gezegd dat de koplampen ontworpen waren naar de ogen van Sophia Loren. Waarschijnlijk een oud reclamepraatje van Peugeot, Leuk idee desalniettemin.
Forummer A Brandhorst heeft er nog 1 (als het goed is). Ben benieuwd hoe het met die voiture staat. Was voor zover ik weet zwaar in de renovatie.......Dat was als kind mijn favoriete wagen. Ik vond de koplampen toen mooi.![]()
Mijn spots van de afgelopen week, te beginnen met een Poolse Hyundai Scoupe:
![]()
Dat is een mooie Mistubishi Celeste! Die zie je echt bijna nooit meer. Leuke auto!zeg het maar, afgelopen week gezien bij ons restaurant